Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-11
Olsztyn: Sprzęt różny do doposażenia Oddziału Chirurgii Głowy i Szyi w Zakresie Chirurgii Szczękowo-Twarzowej, Otolaryngologii i Okulistyki w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 125476 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dziecięcy , ul. Żołnierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt różny do doposażenia Oddziału Chirurgii Głowy i Szyi w Zakresie Chirurgii Szczękowo-Twarzowej, Otolaryngologii i Okulistyki w Wojewódzkim Specjalistycznym Szpitalu Dziecięcym w Olsztynie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wraz z dostarczaniem do siedziby Zamawiającego, zamontowaniem wybranych produktów medycznych i niemedycznych w asortymencie oraz ilościach podanych szczegółowo w załączniku nr 2 do SIWZ wg nw zadań: - Zadanie nr 1 - lampa zabiegowa jezdna - 1 szt., lampa zabiegowa sufitowa - 1 szt. - Zadanie nr 2 - Lampa naczołowa - 1 szt. - Zadanie nr 3 - Optyka sztywna do otoskopii, rynoskopii i sinusoskopii - razem 6 szt. - Zadanie nr 4 - Unit stomatologiczny - 1 kpl. - Zadanie nr 5, 6, 7, 8 - Różne narzędzia używane w warunkach sal operacyjnych i zabiegowych - chirurgiczne, okulistyczne, laryngologiczne itp. - Zadanie nr 9 - Wózek inwalidzki 2 szt. - Zadanie nr 10 - Monitor oddechu - 4 kpl. - Zadanie nr 11 - Kamera do mikroskopu OLYMPUS BX46 - 1 szt. - Zadanie nr 12 - Stolik typ Mayo - 2 szt. - Zadanie nr 13 - Nóż piezoelektryczny do chirurgii ultradźwiękowej - 1 kpl. - Zadanie nr 14 - Prostnica do wiertarki prod. STRYKER (Napęd CORE) - 1 szt., Prostnica micro Drill prod. STRYKER (Napęd laryngologiczny) - 1 szt. - Zadanie nr 15 - Wózek na sprzęt anestezjologiczny - 1 szt. - Zadanie nr 16 - Różne meble do wyposażenia sal i gabinetów lekarskich Oddziału Chirurgii Głowy i Szyi w WSSD. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień kod CPV - 33100000-1, 33168100-6, 33192400-6, 33167000-8, 33141400-4, 33193120-6, 33195110-7, 38651600-9, 33192300-2, 33161000-6, 33162200-5, 33192300-5, 39000000-2.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 16.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 08.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
7. W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada opisowi przedmiotu zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego w zał. nr 2 do SIWZ, wymagane jest złożenie: - Dot. zad. nr -od nr 1 do nr 15 katalogów (lub stron z zakresem oferowanym) producenta , prospektów, folderów reklamowych - ze zdjęciami lub innych dokumentów, w których zawarte będą podstawowe informacje, dane i specyfikacje techniczne, opis przeznaczenia, sposobu użycia itp. nt. oferowanego przedmiotu zamówienia. Zaleca się aby opisy danych były w j. polskim - Dot. zad. nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 12, 13, 14, 15 - Deklaracje zgodności CE lub Certyfikaty zgodności CE potwierdzający spełnianie przez oferowany produkt wymogów określonych w Ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych - odpowiednio do klasy wyrobu medycznego (Dz. U. z 2010 r. nr 107, poz. 679 z p. zm.) - Dotyczy zadania nr 5, 6, 7, 8- Przedmiot zamówienia w zadaniu ma być wykonany ze stali chirurgicznej spełniającej wymagania normy PN-EN 10088-1:1998 (ISO 7153-1) lub równoważne. Dokument należy załączyć do oferty wraz z informacją dotyczącą metalu - stali użytej do produkcji narzędzi, które muszą być potwierdzone certyfikatem-dokumentem producenta narzędzi. - Dotyczy zadania nr 1(poz. 2), zad. 4 Wraz oferta należy złożyć dokumentacje techniczną (DTR) dotyczącą rozmieszczenia sieci gazowych, zasilania elektrycznego, wodnego, wentylacji itp.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wypełniony przez wykonawcę zał. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem oferowanego przedmiotu zamówienia (wzór zał. nr 2 do SIWZ), z podanymi cenami, nr katalogowymi i producentami oferowanych produktów, parametrami technicznymi urządzeń itp. 2. Oświadczenie wykonawcy z art. 26 ust. 2d ustawy PZP ( wzór zał. nr 6 do SIWZ) 3. Załącznik nr 7 do SIWZ - dotyczy zadania nr 1, 4, 11, 13. 4. Załącznik nr 7/1 do SIWZ - dotyczy zadania nr 2, 3.
III.7)
ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Umowa (umowy), która będzie podpisana w wyniku rozstrzygnięcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, będzie zawierała wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowiący dodatek nr 5 do niniejszej specyfikacji, z uwzględnieniem treści ofert. 2. Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy; 2.2 wystąpienie oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 2.3 dopuszcza się zmianę postanowień zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych małoistotnych postanowień do umowy jeżeli, konieczność wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. 2.4 zmiana podwykonawcy przy pomocy którego Wykonawca realizuje części zamówienia na innego, dysponującego, co najmniej porównywalnym doświadczeniem, potencjałem technicznym i osobowym; 2.5 rozszerzenie zakresu podwykonawstwa w porównaniu do wskazanego w ofercie, o ile przyczyni się to do poprawienia jakości dostaw lub usprawni realizację dostaw (skróci termin realizacji dostaw) zmiany przepisów powodujących konieczność innych rozwiązań, niż zakładano w opisie przedmiotu zamówienia lub SIWZ; 2.6 zmiany przepisów powodujących konieczność uzyskania dokumentów, które te przepisy narzucają; 2.7 jeżeli nastąpią jakiekolwiek zwłoka w dostawach spowodowane utrudnieniami, przeszkodami leżącymi po stronie Zamawiającego ( nie odebranie w terminie uprzednio, pisemnie uzgodnionym z Wykonawcą części lub całości dostaw; 2.8 zmiana nazwy Zamawiającego 2.9 w każdym przypadku, gdy zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, np. gdy obniży to koszty dostawy albo spowoduje skrócenie terminu realizacji dostaw 2.10 w stosunku do terminu realizacji umowy: 1) działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki generalne lub lokalne), mającego bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania dostaw, 2) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, 3. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian, na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. 4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: a) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno-organizacyjną umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 5. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone będą wyłącznie pod warunkiem złożenia wniosku i jego akceptacji przez Strony. 6. W przedstawionych w ust. 2 przypadkach wystąpienia zwłoki lub opóźnień, strony ustalą nowe terminy, z tym że maksymalny okres przesunięcia terminu zakończenia realizacji przedmiotu umowy równy będzie okresowi przerwy lub postoju.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Przesyłając na adres jak w Sekcji I ww z dopiskiem Sekcja zam. publicznych pok. nr 01.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: lampa zabiegowa jezdna - 1 szt., lampa zabiegowa sufitowa - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampa naczołowa - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.70.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Optyka sztywna do otoskopii, rynoskopii i sinusoskopii - razem 6 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.81.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Unit stomatologiczny wraz z kompresorem - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.24.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Igła do przemywań kulkowa prosta 1,28 x 80 mm, współpracująca ze strzykawką Luer-Lock Szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Narzędzia okulistyczne - m.in. igły, haczyki, sonda, kaniula - 8 pozycji w zadaniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nożyczki do cięcia drutu 120 mm/4 ? , ostrza z węglika spiekanego, jedno ostrze ząbkowane Szt. 4.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 Lupa Siegla z kompletem wzierników kpl. 1 2 Wzierniki nosowe typ Hartman 15cm/6 Szt. 10 3 Wzierniki nosowe typ Hartman 14,5cm/5 i ? Szt. 10 4 Pinceta nosowa typ Jansen 18 cm/7 Szt. 5 5 Pinceta uszna Troeltsch (wilde) 12,0 - 13,0 cm Szt. 5 6 Ssak nosowy prosty o śr. 3,0mm, dł. 100-110 mm Szt. 5 7 Ssak uszny śr. 1,5 mm, dł. 70 mm Szt. 5.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek inwalidzki 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.31.20-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitor oddechu - 4 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.51.10-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kamera do mikroskopu OLYMPUS BX46 - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.65.16.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stolik MEYO - 2 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nóż piezoelektryczny do chirurgii ultradźwiękowej - 1 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.10.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prostnica do wiertarki prod. STRYKER (Napęd CORE) - 1 szt., Prostnica micro Drill prod. STRYKER (Napęd laryngologiczny) - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wózek medyczny na sprzęt anestezjologiczny - 1 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Różne meble do wyposażenia sal i gabinetów lekarskich Oddziału Chirurgii Głowy i Szyi w WSSD..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 08.08.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Przebudowa drogi powiatowej Nr 1501N relacji Brąswałd - Dywity na odcinku około 0,95 km
- Likwidacja przełomu w ciągu drogi powiatowej Nr 1464N relacji Klebark Wielki - Patryki od km 8+650 do km 8+800.
- Dostawa owoców i warzyw do DPS Kombatant
- Sukcesywne dostawy akumulatorów samochodowych.
- Dostawa zestawów do operacji przepuklin, laparoskopii i mocowania siatki
- Usługa cateringowa na potrzeby spotkań organizowanych przez Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup noszy elektrycznych z systemem załadunku
- Dostawa aparatu USG oraz aparatu do termoablacji dla I Oddziału Chorób Wewnętrznych z Pododdziałem Diagnostyki Endokrynologicznej (ZP-30/2025)
- Dostawa i montaż mebli oraz wyposażenia do pomieszczeń w BCU w Lęborku
- ROZBUDOWA BUDYNKU NR 2 O ZAPLECZE GAZÓW MEDYCZNYCH I ROZBUDOWA PRACOWNI ENDOSKOPOWEJ
- Roboty budowlane wraz z dostawą wyposażenia medycznego i niemedycznego w formule "wybuduj i wyposaż" oraz pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego
- Budowa i wyposażenie żłobka
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.