Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-19
Ustrzyki Dolne: Wykonanie remontu drogi gminnej publicznej Ropienka - Kopalnia - Brelików
Nr 118 310 R na odcinku od km 3+065 - 2+ 719 na długości 346 mb
Numer ogłoszenia: 12547 - 2010; data zamieszczenia: 19.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ustrzyki Dolne , ul. Mikołaja Kopernika 1, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 013 460-80-00, faks 013 460-80-16.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie remontu drogi gminnej publicznej Ropienka - Kopalnia - Brelików Nr 118 310 R na odcinku od km 3+065 - 2+ 719 na długości 346 mb.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres robót obejmuje między innymi: 1) Wyrównanie w jezdni podłużnej koleiny tłuczniem kamiennym wraz z uszczelnieniem klińcem kamiennym i zagęszczeniem walcem statycznym na długości 40,0 m, szerokości 1,0 m i grubości 25 cm - 10,0 m3 2) Wykonanie warstwy profilowej z masy asfaltowej na gorąco w spadku 1,5 % średniej grubości 2 cm - 57,09 t 3) Wzmocnienie istniejącej jezdni bitumicznej przez wykonanie warstwy ścieralnej grubości 6 cm, po zagęszczeniu z asfaltobetonu - mieszanka Standard I dla kategorii ruchu KR 2 - 1 141,80 m2 4) Dosypanie poboczy, po wykonaniu nawierzchni, po obu stronach szerokości 0,50 m, warstwą grubości 8 cm z tłucznia sort. 25 - 40 mm wraz z uszczelnieniem klińcem kamiennym i zgęszczeniem walcem wibracyjnym - 346,0 m2 Szczegółowy zakres rzeczowy przedstawiony jest w opisie przedmiotu zamówienia - dokumentacja projektowa , przedmiar robót - zamieszczone w wersji elektronicznej - www.ustrzyki-dolne.pl.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają: - warunki art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacje o oświadczeniach i dokumentach, jakie maja dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz dokumenty na potwierdzenie uprawnień do wykonywania określonej działalności i że nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24; Warunki techniczne : a) wykonawca dysponuje personelem posiadającym odpowiednie doświadczenie oraz udokumentowane kwalifikacje istotne dla robót o charakterze porównywalnym z niniejszym zamówieniem b) wykonawca zrealizował w ciągu ostatnich 5 lat tj. 2005 - 2009 (rozpoczął i zakończył ) co najmniej 2 zadania o zakresie i złożoności porównywalnej z przedmiotem niniejszego zamówienia Zdolność techniczna - wymagane dokumenty 1) Lista kluczowego personelu proponowanego do zatrudnienia przy realizacji zamówienia z uprawnieniami wymaganymi ustawą - Prawo budowlane oraz zaświadczeniami o przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - uprawnienia kierownika budowy w branży drogowej - zał.nr.5 2) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie- zał. Nr 4 3) Oświadczenie Wykonawcy o robotach jakie przewiduje zlecić do wykonania przez Podwykonawców - zał. nr 2 . Ocena spełnienia ww. warunków przez wykonawców nastąpi na podstawie dokumentów złożonych zgodnie z wymaganiami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, na zasadzie spełnia /nie spełnia . Status prawny - wymagane dokumenty 1) Oświadczenie złożone zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu o których mowa w punkcie 2) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca na siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu , o którym mowa w punkcie 2), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Oprócz ww. dokumentów należy złożyć: 1) wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzorów- załącznik Nr I, 2) kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi i wartością robót stanowiącą cenę zamówienia - wg załączonego formularza - załącznik Nr Ia, 3) Dane wyjściowe do kosztorysowania tj. stawka robocizny, koszty pośrednie, zakupu i zysku - załącznik nr Ib, 4) Podpisany przez Wykonawcę załączony projekt umowy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ustrzyki-dolne.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych ul. Kopernika 1 - pok. nr 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Ustrzykach Dolnych ul. Kopernika 1 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1516 K Muszyna - (ul. Polna) - Złockie w km 4+500 - 5+700
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej na terenie Gminy Raszyn z podziałem na zadania
- "Poprawa brd na DK10 w miejscowości Zawały"
- Budowa, przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Morzeszczyn I etap
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem w Bukowinie
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 956 w km 1+020 do 1+173,2 w miejscowości Palcza"
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.