eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bielsko-BiałaPrzebudowa wiaty stalowej na halę magazynowo-handlową na terenie Beskidzkiego Hurtu Towarowego S.A. przy ul. Relaksowej 23 w Bielsku-Białej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Bielsko-Biała: Przebudowa wiaty stalowej na halę magazynowo-handlową na terenie Beskidzkiego Hurtu Towarowego S.A. przy ul. Relaksowej 23 w Bielsku-Białej
Numer ogłoszenia: 125486 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Beskidzki Hutr Towarowy SA , ul. Wypoczynkowa 78, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 0-33 496 07 00, faks 0-33 496 07 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bht.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa wiaty stalowej na halę magazynowo-handlową na terenie Beskidzkiego Hurtu Towarowego S.A. przy ul. Relaksowej 23 w Bielsku-Białej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przebudowa wiaty stalowej na halę magazynowo-handlową na terenie Beskidzkiego Hurtu Towarowego S.A. przy ul. Relaksowej 23 w Bielsku-Białej, tj. w szczególności: - roboty konstrukcyjne; - roboty murarskie; - instalacje wod-kan; - instalacje elektryczne; - instalacje wentylacji mechanicznej; - wywóz i składowanie odpadów (drewna, gruzu, złomu, papy, itp.); - uporządkowanie terenu budowy najpóźniej w dniu odbioru przedmiotu zamówienia..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.32.00 - Roboty konstrukcyjne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Pobiera się wadium w wysokości 80 000 (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku: wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednego zadania zbliżonego swoim rodzajem do przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie robót konstrukcyjnych, murarskich, instalacji wod-kan, instalacji elektrycznych i wentylacyjnych), o wartości (łącznie) nie mniejszej niż 3 000 000 zł (słownie: trzy miliony zł). Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonych dokumentów. 3. Dysponują potencjałem technicznym niezbędnym do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego. Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonego oświadczenia. 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Spełnienie warunku - dysponowanie: a) kierownikiem budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej; b) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych i kanalizacyjnych, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. c) kierownikiem robót posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, należącym do OIIB i posiadającym wymagane ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonych dokumentów. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Spełnienie warunku: a) posiadanie środków własnych lub zdolności kredytowej w wysokości co najmniej 30 % wartości brutto składanej oferty; b) osiągnięcie w okresie ostatnich 3-ch lat obrotowych (2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres, średniorocznego przychodu w wysokości co najmniej 10 000 000 zł netto (dziesięć milionów zł) oraz wskaźnika płynności szybkiej na poziomie 1,5; c) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę co najmniej 3 000 000 zł ( trzy miliony zł). Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonych dokumentów. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów. 7. Wniosą wadium. Spełnienie warunku: uznanie kwotą wadium rachunku zamawiającego. 8. Akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjmują je bez zastrzeżeń. Ocena spełnienia warunku: na podstawie złożonego oświadczenia. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia warunków będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz.U. Nr 223 z 2007r. poz.1655 z późn. zm.), 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień zbliżonych do przedmiotu zamówienia, tj. wykonanie robót konstrukcyjnych, murarskich, instalacyjnych (wod-kan, elektrycznych i wentylacyjnych) z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i miejsca wykonania. 4. Dokumenty potwierdzające, że zamówienia wymienione w w/w wykazie zostały wykonane należycie (referencje, opinie zamawiających, ewentualnie kopie protokołów odbioru). 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie zaświadczenie każdego ze wspólników) nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust. 1 punkt 4-8 ustawy Pzp. (w przypadku przedsiębiorców występujących wspólnie informacja każdego ze wspólników) wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 8. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w Art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy Pzp. wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 9. Oświadczenie o dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz wykaz tych osób, a ponadto: 9.1 Kserokopia uprawnień budowlanych kierownika budowy i kierowników robót; 9.2 Aktualne zaświadczenia o wpisie do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej kierownika budowy i kierowników robót; 10. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 11. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (z informacji tej winna wynikać konkretna kwota, co najmniej na poziomie 30% wartości brutto własnej oferty), wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Bilans oraz rachunek zysków i strat (stanowiący część sprawozdania finansowego), a w przypadku wykonawcy nie zobowiązanego do sporządzania sprawozdania finansowego inny dokument określający przychody netto za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe ( 2006, 2007, 2008), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, za ten okres. 13. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, ważna na dzień składania ofert. 14. Oświadczenie wykonawcy: - o związaniu ofertą przez okres 30 dni; - o zdobyciu informacji koniecznych do sporządzenia oferty; - o zapoznaniu się z warunkami przetargu zawartymi w specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z załącznikami i przyjęciu tych warunków bez zastrzeżeń oraz - zobowiązaniu się do zawarcia umowy na warunkach określonych we wzorze umowy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bht.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Beskidzki Hurt Towarowy S.A. ul. Wypoczynkowa 78, 43-300 Bielsko-Biała (cena specyfikacji na papierze wynosi - 150 zł brutto).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.05.2009 godzina 14:00, miejsce: Beskidzki Hurt Towarowy S.A. ul. Wypoczynkowa 78, 43-300 Bielsko-Biała.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.