Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Katowice: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ
Numer ogłoszenia: 125516 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: III Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Katowicach, ul. Adama Mickiewicza 11, 40-092 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2596815, fax 032 2596815.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mickiewicz.katowice.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: - Wymianę okien drewnianych w salach lekcyjnych - 15 sztuk, - Wymiana 1 okna drewnianego na półpiętrze, - Wymiana parapetów drewnianych wewnętrznych na drewniane w kolorze białym - odtworzenie, - Wymiana tynków wewnętrznych w ościeżach i ich malowanie w kolorze jak w pomieszczeniach, - Inne roboty towarzyszące zgodnie z przedmiarem robót Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 20.31.10.00 - Okna drewniane Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.42.11.30 - Instalowanie drewnianych framug i ram i okiennych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.10 - Instalowanie ram drzwiowych i okiennych Oryginalny kod CPV: 45.42.11.35 - Instalowanie okien drewnianych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.32 - Instalowanie okien Oryginalny kod CPV: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.00.00 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie Oryginalny kod CPV: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.22 - Roboty murarskie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 18.08.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żądania od Wykonawcy wniesienia wadium-nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -wykonawca zobowiązany jest dostarczyć do Zamawiającego wraz z dokumentacją ofertową prototyp okna, -złożyć ofertę zgodną z przepisami prawa i niniejszą specyfikacją poprzez wypełnienie formularza oferty, zgodnego z załącznikiem 1 do niniejszej specyfikacji. Zamawiający dopuszcza odtworzenie formularza oferty, -wykonał co najmniej jedną robotę budowlane, w zakresie i kwocie zbliżonej do oferty, -udzielić gwarancji na wykonane roboty oraz zastosowane materiały na minimum 60 miesięcy, -spełnić warunki określone w art. 22 ust. 1 w związku z postanowieniami art. 24 Ustawy prawo Zamówień Publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Poprawnie przygotowana i złożona oferta (Zamawiający wymaga złożenia oferty na formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ) zawiera następujące załączniki, w tym oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: -szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o załączone do niniejszej Specyfikacji przedmiary robót (stanowiącymi załącznik nr 4), wyszczególniając wszystkie pozycje w nich zawarte, przy zastosowaniu podstaw wyceny zawartych w przedmiarach (suma kwot wynikających z kosztorysów ofertowych powiększona o podatek VAT stanowi cenę oferty), zamawiający nie dopuszcza stosowania opustów od ceny, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej zawierające w szczególności przedmiot działalności oraz sposób reprezentacji firmy, Zamawiający przyjmie jako aktualne dokumenty, o których mowa w punkcie 6 jeżeli ich data wydania lub potwierdzenia za zgodność przez wydającego dany dokument nie będzie wcześniejsza niż 6 miesięcy przed datą otwarcia ofert. W przypadku zaistnienia zmian, nie odzwierciedlonych w w/w dokumentach Wykonawca jest obowiązany załączyć do oferty dokumenty będące podstawą tychże zmian (np. prawomocny wyrok sądowy, uchwała wspólników) -uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 30 grudnia 1994 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (Dz. U. z 1995 r. Nr 8 poz. 38)) w zakresie specjalności wraz z dokumentem potwierdzającym przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa oraz dokumentem potwierdzającym posiadanie przez przyszłego kierownika robót ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej. -wykaz wykonanych (zakończonych) w ostatnich 5 latach (2002-2007) robót budowlanych (co najmniej 2 roboty), zbliżonych zakresem i wartością do robót objętych zamówieniem wraz z dokumentami (referencjami) potwierdzającymi wykonanie ich z należytą starannością (zgodnie z załącznikiem nr 3 do niniejszej Specyfikacji). Zamawiający będzie oceniał roboty budowlane, które są potwierdzone dokumentami (referencjami) wystawionymi na Wykonawcę. W przypadku dokumentów (referencji) wystawionych przez innego Wykonawcę wymagane jest potwierdzenie ich przez Inwestora. Jako roboty budowlane zbliżone zakresem Zamawiający rozumie zbliżone do przedmiotu zamówienia. Jako roboty budowlane zbliżone wartością Zamawiający rozumie roboty, których wartość nie była niższa niż : -80% ceny oferty (dla robót budowlanych zakończonych w 2007r.), -73% ceny oferty (dla robót budowlanych zakończonych w 2005-2006r.), -66% ceny oferty (dla robót budowlanych zakończonych w 2003-2004r.), -Oświadczenie o wywozie i składowaniu gruzu(kto będzie wywoził gruz i jakie będzie miejsce jego składowania) Dokumenty wymienione w punktach 7-9 należy dostarczyć w oryginale lub wyraźnej, czytelnej kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Gwarancja Oferenta na roboty - 10
- 3. Gwarancja Producenta na okna - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mickiewicz.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: III Liceum Ogólnokształcące im. Adama Mickiewicza w Katowicach ul. Mickiewicza 11 40-092 Katowice.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Adaptacja dwóch sal zajęć na sale do nauki zawodów w ramach Projektu "Z nami zostaniesz zawodowcem" w Zespole Szkół Nr 2 im. Jarosława Iwaszkiewicza - Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego
- Dostawa aktualizacji oprogramowania sytemu KTG z kompatybilnym sprzętem na potrzeby Katowickiego Centrum Onkologii
- Udostępnienie w sieci internetowej (on-line) systemu informacji prawnej na okres 12 miesięcy z możliwością wznowienia na maksymalnie 3 lata
- Zakup i sukcesywna dostawa części zamiennych do pojazdów należących do Wojewódzkiego Pogotowia Ratunkowego w Katowicach
- Zakup usług w zakresie konserwacji oprogramowania sieciowego oraz pomocy technicznej dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
- Zakup Instrumentów i akcesoriów muzycznych dla Filharmonii Śląskiej im. H. M. Góreckiego - kontrabas, fortepian cyfrowy.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa bramy głównej w Zakładzie Karnym w Wadowicach.
- "Przeprowadzenie prac adaptacyjnych pomieszczeń przeznaczonych na mieszkanie treningowe III"
- Budowa sal gimnastycznych z zapleczem szatniowym w formule "zaprojektuj i wybuduj", z podziałem na 2 zadania
- Przebudowa i rozbudowa Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Zalesiu
- WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ W REMONTOWANYCH POMIESZCZENIACH BLOKU OPERACYJNEGO I PORODOWEGO (IV I V PIĘTRO) W BUDYNKU "B" ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
- Przebudowa pomieszczeń COM w Jarosławiu z przeznaczeniem na pracownię TK i pracownię endoskopii pn Poprawa jakości usług med. COM w Jarosławiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
więcej: Okna »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.