eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BaboszewoBudowa kanalizacji sanitarnej w Baboszewie na ul. Warszawskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-24

Baboszewo: Budowa kanalizacji sanitarnej w Baboszewie na ul. Warszawskiej
Numer ogłoszenia: 125518 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Baboszewo, ul. Warszawska 9A, 09-130 Baboszewo, woj. mazowieckie, tel. 023 6611091 w. 34, fax 023 6611071.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugbaboszewo.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji sanitarnej w Baboszewie na ul. Warszawskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) kanalizacja sanitarna z rur PVC ø200 mm - 822,5 m 2) studzienki kanalizacyjne na sieci 14 szt. 3) studnie rewizyjne - 7 szt. 4) przewód tłoczny z rur PE ciśnieniowych ø 90 mm - 187 m

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.10.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust.1 P.z.p. a) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności , jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - Udokumentowanie, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania tj. dniem ukazania się ogłoszenia o niniejszym przetargu w Biuletynie Zamówień Publicznych, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował (był głównym wykonawcą) co najmniej dwie roboty o podobnym charakterze i złożoności co przedmiot zamówienia tzn. wykonanie sieci kanalizacyjnej o dł. min. 1 km w każdym zadaniu inwestycyjnym. - Dysponowanie osobami posiadającymi uprawnienia budowlane niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia tj. pełnienia funkcji kierownik kierownika robót w specjalności w zakresie instalacji wod. - kanalizacyjnej. c) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - Wykonawca musi dysponować kapitałem obrotowym i kredytami ( po odjęciu zobowiązań) w wysokości nie mniejszej niż 50% wartości robót określonych w Ofercie. W przypadku braku wymaganej wielkości kapitału obrotowego i kredytów bankowych Zamawiający uzna również za kredyt pisemne oświadczenie woli kooperanta Wykonawcy (np. dostawcy materiałów służących do wykonania zamówienia) wyrażające zgodę na przedłużenie terminu płatności do czasu uzyskania przez Wykonawcę zapłaty od Zamawiającego. Oświadczenie, o którym mowa wyżej winno być poświadczone notarialnie ( z opłata skarbową) i określać szacunkową wartość i termin zapłaty za materiały na budowę kanalizacji w Baboszewie. Suma posiadanych środków własnych, kredytów bankowych oraz kwot odroczonych płatności za materiały i urządzenia tzw. kredyt kupiecki (wynikających z oświadczenia) musi zapewniać nie mniej niż 50 % wartości robót określonej w Ofercie. d) Wykonawca winien dysponować następującym potencjałem technicznym: · Samochód ciężarowy wywrotka ład. pow. 8 t - 1 szt. · Koparka gąsienicowa podsiębierna - 1 szt. · Koparko - ładowarka na podwoziu kołowym - - 1 szt. · Urządzenie do przewiertów - 1 szt. · Zgrzewarka doczołowa do rur PE - 1 szt. · Instalacja igłofiltrowa z agregatem - 1 kpl. e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (na podstawie art.24 ust.1 i ust. 2 P.z.p.)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Dokumenty potwierdzające wymogi formalne: 1) Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków określonych przepisami art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień publicznych (zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 24 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 24.05.2006 r. Nr 87 poz.605) · aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej jak 6 miesięcy przed terminem składania ofert) B. Dokumenty potwierdzające, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.1. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności + kserokopie uprawnień do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacji wod. kan. + zaświadczenie z właściwej izby samorządu zawodowego, potwierdzających przynależność do izby na dzień składania ofert. 1.2 Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie - Uwaga! Wymagana tylko w przypadku składaniu oferty wspólnej przez kilka podmiotów (dotyczy także spółek cywilnych) 2. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia: adres, nazwa zamawiającego , opis wykonanych robót w tym długość sieci kanalizacyjnej , termin rozpoczęcia i zakończenia realizacji robót, wartość zrealizowanych robót. Co najmniej dwa dokumenty potwierdzające , że roboty zostały wykonane należycie (referencje lub: rekomendacje, listy polecające lub podpisane protokoły odbioru lub inne dokumenty, z których treści wynika, że roboty budowlane zostały wykonane należycie) 3.1 Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert; 3.2 Sprawozdanie finansowe albo jego część określająca obroty oraz zobowiązania i należności - za okres 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. Jeżeli sprawozdanie finansowe podlega badaniu przez biegłego rewidenta, zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu 4. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń , jakimi dysponuje wykonawca 5. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. C. Kosztorys ofertowy W kosztorysie ofertowym zawierającym wyszczególnienie robót i ilości jednostkowe Wykonawca wstawi wartość poszczególnych elementów robót: netto, podatek VAT, wartość robót brutto. D. Inne dokumenty: 1. Formularz umowy zaakceptowany przez Wykonawcę

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugbaboszewo.bip.org.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 baboszewo, ul. Warszawska 9 A , pok. Nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Baboszewo, 09-130 Baboszewo, ul. Warszawska 9 A, pok. Nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.