Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Poznań: Prace remontowe wnętrz zabytkowego budynku Odwachu na Starym Rynku w Poznaniu.
Numer ogłoszenia: 125542 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolskie Muzeum Walk Niepodległościowych w Poznaniu, ul. Woźna 12, 61-777 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8517288, fax 061 8517288.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.muzeumniepodleglosci.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prace remontowe wnętrz zabytkowego budynku Odwachu na Starym Rynku w Poznaniu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Prace remontowe wnętrz zabytkowego budynku Odwachu na Starym Rynku w Poznaniu Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki 1,2,3,4,5 do SIWZ. Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, stanowiącą załącznik nr 6 do SIWZ Na cały zakres prac wykonawca udzieli min. 24 miesięcznej gwarancji od daty odbioru robót
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. posiadają niezbędna wiedzę doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Dysponują osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, w zakresie konstrukcji budowlanych wraz z aktualnym wpisem do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - Dysponują osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjno - inżynieryjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych wraz z aktualnym wpisem do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - Dysponują osobą uprawnioną do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej, w zakresie sieci instalacji i urządzeń wodociągowych, kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych wraz z aktualnym wpisem do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa, - Dysponują osobą posiadającą Dyplom ukończenia wyższych studiów magisterskich na kierunku konserwacji i restauracji dzieł sztuki o specjalności konserwacja elementów i detali architektonicznych, która po uzyskaniu dyplomu odbyła co najmniej 12 miesięczną praktykę w konserwacji tych zabytków (Rozp. Ministra Kultury z 9.06.2004 r. w sprawie prowadzenia prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych - Dz. U. nr 150, poz. 1579), co musi być udokumentowane przez tą osobę złożeniem odpowiedniego oświadczenia oraz zobowiązaniem do osobistego wykonywania prac konserwatorskich wraz z zaświadczeniem Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków, - Dysponują dyplomowanym archeologiem specjalizującym się w tematyce kasteologicznej i badaniu miast, co musi być dokumentowe przez tą osobę złożeniem odpowiedniego zaświadczenia oraz zobowiązaniem do osobistego wykonywania prac. - Wykonali należycie od kwietnia 2003 r. do maja 2008 r. minimum trzy roboty budowlane o wartości minimum 2.000.000 zł brutto każda, o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn określonych w art. 24 ustawy. Ocena spełniania ww. warunków dokonana będzie metodą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dokumenty wymagane: 1) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik 7. 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3) dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z dokumentów rejestrowych; 4) kosztorys sporządzony na podstawie i w układzie przedmiaru robót. 1.1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, wykonawca składa następujące dokumenty: 1) wykaz wykonanych należycie od kwietnia 2003 r. do maja 2008 r. minimum trzech zamówień o wartości minimum 2.000.000 zł brutto każde, o zakresie porównywalnym z przedmiotem zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik 8. 2) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia a także zakres wykonywanych przez nich czynności - załącznik 9 oraz dokumenty potwierdzające ich uprawnienia wraz z aktualnym wpisem do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. 1.2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa następujące dokumenty: 1) aktualną polisę ubezpieczenia potwierdzającą, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumniepodleglosci.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielkopolskie Muzeum Walk Niepodległościowych 61-777 Poznań, ul. Woźna 12.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 09:30, miejsce: Wielkopolskie Muzeum Walk Niepodległościowych 61-777 Poznań, ul. Woźna 12.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa urządzeń oraz sprzętu komputerowego na potrzeby projektu FEWP.06.04-IZ.00-0023/23 - "2"
- Dostawa jednorazowych środków ochrony indywidualnej do Szpitala Wojewódzkiego w Poznaniu
- "Modernizacja monitoringu poprzez dostawę i montaż systemu monitoringu wizyjnego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Poznaniu sp. z o.o."
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 184 w zakresie budowy ciągu pieszo-rowerowego w m. Napachanie
- Wyroby medyczne jednorazowego użytku - Przezcewnikowy system do naprawy zastawki trójdzielnej
- wykonanie usługi najmu, montażu i demontażu scenotechniki na potrzeby wydarzeń kulturalnych Estrady Poznańskiej pn. 33. FINAŁ WOŚP 2025 ("33 FINAŁ WIELKIEJ ORKIESTRY ŚWIĄTECZNEJ POMOCY 2025")
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa sali gimnastycznej przy Publicznej Szkole Podstawowej w Szerzawach oraz budowa boisk sportowych przy PSP w Pawłowie
- "Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych dla budynków OSW Porażyn i kancelarii leśnictw wraz z infrastrukturą towarzyszącą".
- Remont i renowacja zabytkowego obiektu Dworku pełniącego funkcję Domu Kultury w Gminie żabia Wola
- (2) Modernizacja krytej pływalni 'Błekitna w Wyszkowie - wymiana dwóch zużytych central wentylacji mechanicznej obsługujących halę basenowa w tym nawiew na trybuny dla publiczności"
- Modernizacja budynku w miejscowości Mrzygłód z przeznaczeniem na wypożyczalnię
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ścieków w Białej Drugiej
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.