Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Nysa: dostawa leków stosowanych w okulistyce, testów, drobnego sprzętu medycznego, substancji do receptury, albuminy i insuliny
Numer ogłoszenia: 125561 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4087830, fax 077 4087833.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa leków stosowanych w okulistyce, testów, drobnego sprzętu medycznego, substancji do receptury, albuminy i insuliny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa leków stosowanych w okulistyce, testów, drobnego sprzętu medycznego, substancji do receptury, albuminy i insuliny do Apteki Szpitala w Nysie Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadania: Zadanie Nr 1 - dostawa leków stosowanych w okulistyce Zadanie Nr 2 - dostawa leków stosowanych w okulistyce Zadanie Nr 3 - dostawa leków stosowanych w okulistyce Zadanie Nr 4 - dostawa leków stosowanych w okulistyce Zadanie Nr 5 - dostawa leków stosowanych w okulistyce Zadanie Nr 6- dostawa testów i sprzętu medycznego Zadanie Nr 7 - dostawa substancji do receptury Zadanie Nr 8- dostawa albuminy, antytrombiny i insuliny
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.00.00.00 - Chemikalia, produkty chemiczne i włókna gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 24.00.00.00 - Produkty chemiczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Przystępujący do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 6 600- zł. (słownie złotych: sześć tysięcy sześćset złotych). W przypadku złożenia oferty na zadania obowiązuje wadium w wysokości: Zadanie Nr 1 - 550,00 zł Zadanie Nr 2 - 2 400,00 zł Zadanie Nr 3 - 1 400,00 zł Zadanie Nr 4 - 70,00 zł Zadanie Nr 5 - 230,00 zł Zadanie Nr 6 - 850,00 zł Zadanie Nr 7 - 400,00 zł Zadanie Nr 8 - 700,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieniach publicznych Opis spełnienia warunków odbędzie się na podstawie druku spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca przystępujący do przetargu musi spełniać następujące warunki wynikające z art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówieniach publicznych: 1.Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: a/do potwierdzenia aktualnym odpisem z właściwego rejestru albo zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert b/do potwierdzenia zezwoleniem Głównego Inspektora Farmaceutycznego potwierdzającym, że wykonawca jest uprawniony do obrotu środkami farmaceutycznymi i środkami odurzającymi, substancjami psychotropowymi. c/ do potwierdzenia koncesją- zezwoleniem na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej 2.Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał ekonomiczny i techniczny, a także osoby zdolne do wykonania zamówienia. Do potwierdzenia- oświadczeniem 3. Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Do potwierdzenia następującymi dokumentami; 1)informacją banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w którym wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2)polisą, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Do potwierdzenia następującymi dokumentami: 1/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4-8 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 2/aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego osoby w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3/- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ do pobranie ze strony internetowej www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa,lub pocztą faks nr 077 40 87 833 cena - 15,00 zł.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2007 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat ZOZ Nysa ul. Św. Piotra 1 IIIp. do dnia 03.08. 2007r. do godz. 12:00.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa leków stosowanych w okulistyce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa leków stosowanych w okulistyce - 38 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa leków stosowanych w okulistyce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa leków stosowanych w okulistyce 2 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: dostawa leków stosowanych w okulistyce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa leków stosowanych w okulistyce - 2 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: dostawa leków stosowanych w okulistyce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa leków stosowanych w okulistyce - 1 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: dostawa leków stosowanych w okulistyce.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa leków stosowanych w okulistyce - 1 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: dostawa testów i sprzętu medycznego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa testów i sprzętu medycznego -- 9 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: dostawa substancji do receptury.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa substancji do receptury - 43 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatnosci - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: dostawa albuminy, antytrombiny i insuliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa albuminy, antytrombiny i insuliny - 5 poz..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.00.00.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. termin płatności - 5
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Dostawa gazów medycznych
- Zakup i dostawa tablic rejestracyjnych na okres od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r.
- Dostawa paliw płynnych do zbiorników pojazdów i sprzętu silnikowego poprzez stacje paliw akceptujące bezgotówkowe karty paliwowe dla potrzeb Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 10 z oddziałami integracyjnymi przy ul. Prusa w Nysie
- Odbudowa infrastruktury oświatowej po powodzi - Szkoła Podstawowa nr 1 w Nysie
- Dostawa płynów infuzyjnych
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych oraz art. chemicznych do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. St. Staszica.
- Dostawa podłoży mikrobiologicznych, odczynników, krążków diagnostycznych, krążków antybiotykowych, szczepów wzorcowych, testów, do pracowni Mikrobiologii na potrzeby kierunku lekarskiego
- Sukcesywne dostawy chemii gospodarczej i profesjonalnej oraz artykułów gospodarczych dla Domu Pomocy Społecznej "Dom Kombatanta" im. gen. M. Boruty - Spiechowicza w Szczecinie - w podziale na części
- Sukcesywne dostawy ciekłego helu.
- 921231 EURO.
- dostawa odczynników chemicznych, izotopowych oraz laboratoryjnych.
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.