eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówWykonanie instalacji i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach L, P i S dla potrzeb Wydziału Zarządzania oraz Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-06-26

Rzeszów: Wykonanie instalacji i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach L, P i S dla potrzeb Wydziału Zarządzania oraz Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza
Numer ogłoszenia: 125573 - 2013; data zamieszczenia: 26.06.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza , ul. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8651250, 8653636, 8653535, faks 17 8651075, 865383.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prz.rzeszow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w budynkach L, P i S dla potrzeb Wydziału Zarządzania oraz Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji i montaż urządzeń klimatyzacyjnych w wybranych pomieszczeniach dydaktycznych i administracyjnych w budynkach L, S dla potrzeb Wydziału Zarządzania oraz w budynku P dla Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska Politechniki Rzeszowskiej im. I. Łukasiewicza. Zamówienie realizowane będzie w trzech różnych obiektach Uczelni. W celu zapewnienia odpowiedniego komfortu cieplnego w okresach wysokiej temperatury zewnętrznej dla wskazanych pomieszczeń dobrano urządzenia klimatyzacyjne inwerterowe typu split inwerter ( 3 komplety ) oraz multisplit inwerter (5 kompletów), z zachowaniem podziału jak niżej: Budynek L przy ul. Powstańców Warszawy 8, pokoje nr: - 19A, 19B - klimatyzator inwerterowy multisplit (jednostka zewnętrzna - 1 szt., jednostka wewnętrzna - 2 szt.), - 143C, 143D - klimatyzator inwerterowy multisplit ( jednostka zewnętrzna - 1 szt., jednostka wewnętrzna - 2 szt.), - 252A - klimatyzator inwerterowy multisplit ( jednostka zewnętrzna - 1 szt., jednostka wewnętrzna 3 - szt.), - 301 - klimatyzator inwerterowy split ( jednostka zewnętrzna -1 szt., jednostka wewnętrzna - 1 szt.), - 131 i 131A - klimatyzator inwerterowy multisplit ( jednostka zewnętrzna -1 szt., jednostka wewnętrzna 2 szt.), - 200B - klimatyzator inwerterowy split ( jednostka zewnętrzna -1 szt, jednostka wewnętrzna 1 szt.), Budynek S przy ul. Powstańców Warszawy 10; - pomieszczenie nr 13: sekretariat i pokój dziekana klimatyzator inwerterowy multisplit (jednostka zewnętrzna -1 szt., jednostka wewnętrzna 2 szt.), Budynek P przy ul. Poznańskiej 2; - pomieszczenie nr 106 - Sala Rady Wydziału Budownictwa i Inżynierii Środowiska - klimatyzator inwerterowy split (jednostka zewnętrzna -1 szt., jednostka wewnętrzna 3 szt.), Zakres zamówienia obejmuje: - dostawę w/w kompletów klimatyzatorów, - wykonanie przejść przez przegrody budowlane, przekucie sufitu w celu połączenia jednostek wewnętrznych z jednostkami zewnętrznymi, wykonanie montażu instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz ich uruchomienie, wykonanie prac wykończeniowych Planowany zakres rzeczowy i robót budowlano-instalacyjnych przedstawiony został w dokumentacji projektowej: projektach wykonawczych z rysunkami, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, oraz pomocniczo przedmiarach robót, stanowiących załącznik do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W zakresie przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest również do przeszkolenia pracowników obsługi Zamawiającego oraz do wykonywania bezpłatnych okresowych przeglądów serwisowych i konserwacyjnych (przegląd gwarancyjny i serwisowy, konserwacja systemu, wykonanie niezbędnych napraw i regulacji) w okresie gwarancji, tj. przez okres min. 5 lat. Wszystkie karty i warunki gwarancyjne będą przekazane wraz z protokołem odbioru końcowego. Wykonawca obejmie gwarancją całość przedmiotu zamówienia na okres minimum 5 lat. Przez całość przedmiotu zamówienia zamawiający rozumie wszelkie dostarczone uruchomione urządzenia oraz wykonane roboty budowlane związane z wykonaniem zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.12.20 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 1.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 5 000.00 zł (słownie: pięć tysięcy 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia tzn. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie podobnego zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) tj.: zrealizowali roboty związane z wykonaniem montażu instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych o wartości co najmniej 100 000,00 złotych brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. posiadającymi uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w zakresie kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalnościach: - instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; co najmniej po 1 osobie w każdej ze specjalności, posiadających co najmniej 3 - letnie doświadczenie w uzyskanej specjalności, jak również przynależącymi do właściwej izby samorządu zawodowego, lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę co najmniej 100 000,00 zł Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Przez najważniejsze roboty zamawiający rozumie roboty spełniające opis przedstawiony w pkt III.3.2 (warunek dotyczący wiedzy i doświadczenia);
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty na roboty budowlane; do oferty należy dołączyć formularz cenowy wg załączonego wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ oraz kalkulację ceny w postaci uproszczonego kosztorys ofertowy (1 egz.) - z podaniem nośników cenotwórczych i wykazem materiałów oraz sprzętu

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ogloszenia.propublico.pl/prz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1 bud. V al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.07.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego pokój nr 424-1 bud. V al. Powstańców Warszawy 12, 35-959 Rzeszów.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.