Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-10
Brzeźnio: Bankowa obsługa budżetu Gminy Brzeźnio
Numer ogłoszenia: 125604 - 2008; data zamieszczenia: 10.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Brzeźniu, ul. Wspólna 44, 98-275 Brzeźnio, woj. łódzkie, tel. 043 8203026, 8203031, fax 043 8203671.
- Adres strony internetowej zamawiającego: ugbrzeznio@wp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bankowa obsługa budżetu Gminy Brzeźnio.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Brzeźnio. Usługa obejmować będzie: 1. Otwarcie i prowadzenie rachunków bankowych jednostek organizacyjnych i nadzorowanych Gminy Brzeźnio obejmujących: - rachunek bieżący budżetu Gminy Brzeźnio (organ), - rachunki bieżące i pomocnicze Urzędu Gminy Brzeźnio, - rachunki następujących jednostek organizacyjnych i nadzorowanych: a) Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Brzeźniu, b) Gminnego Ośrodka Oświaty i Wychowania w Brzeźniu, c) Gminnego Ośrodka Kultury w Brzeźniu, d) Gminnej Biblioteki Publicznej w Brzeźniu, e) Zakładu Gospodarki Komunalnej w Brzeźniu. Uwaga! Zamawiający, w okresie obowiązywania umowy, zastrzega sobie prawo otwarcia w razie potrzeby innych rachunków bankowych na warunkach określonych w ofercie wybranej w niniejszym przetargu. 2. Oprocentowanie środków na rachunku bankowym (jedna stopa procentowa dla wszystkich rachunków). 3. Oprocentowanie środków na rachunku lokat krótkoterminowych. 4. Lokowanie wolnych środków pozostających na koniec tygodnia na lokacie weekendowej bez odrębnego zlecenia, dla wskazanych rachunków Zleceniodawcy. 5. Zakładanie innych lokat krótkoterminowych dostępnych w ofercie Wykonawcy z możliwością ich automatycznej prolongaty. 6. Udostępnienie kredytu w rachunku podstawowym budżetu do wysokości określonej upoważnieniem zawartym w uchwale budżetowej (bez wymogu innych zabezpieczeń poza wekslem). 7. Zapewnienie elektronicznego systemu obsługi bankowej: a) bezpłatne użyczenie programu komputerowego do elektronicznej obsługi systemu bankowego, b) instalacja systemu wraz z bezpłatnym przeszkoleniem pracowników w zakresie jego administracji i obsługi, c) serwis systemu bankowości elektronicznej, d) bezpłatne świadczenie usług konsultacyjno-doradczych w sprawach związanych z obsługą bankową, które nie wchodzą w skład umowy.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 01.09.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawcy nie są zobowiązani do wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności, tj. posiadają status banku w rozumieniu ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. Prawo bankowe (Dz.U. z 2002 r. Nr 72, poz. 665 z późn.zm.); 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, w oparciu o art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, 5. warunkiem udziału w postępowaniu jest złożenie w wymaganym terminie jednej pisemnej kompletnej oferty. Ocena spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu zostanie przeprowadzona w oparciu o oświadczenia i dokumenty. Powyższe zostanie ocenione metodą: spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W ofercie, pod rygorem wykluczenia Wykonawcy z postępowania przetargowego i odrzucenia oferty, muszą być zamieszczone następujące dokumenty: 1. Formularz ofertowy zgodny w treści z wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 2. Zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo zamówień publicznych wraz z ofertą Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wynikające z treści art. 22 ust. 1 ustawy (załącznik nr 2), a także następujące dokumenty potwierdzające spełnienie tych warunków: a) zezwolenie Komisji Nadzoru Bankowego, o którym mowa w art. 36 ustawy Prawo bankowe lub równorzędne zezwolenie obowiązujące w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3. Dokument stwierdzający prawo osoby (osób) podpisującej ofertę do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o uzyskanie przedmiotowego zamówienia publicznego, ale tylko wtedy kiedy prawo do reprezentowania wykonawcy nie wynika z treści odpisu z właściwego rejestru lub zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4. Projekt umowy; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, na potwierdzenie uprawnienia do wykonywania określonej działalności Wykonawca postępuje zgodnie z § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87, poz. 605)., potwierdzając odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zamawiający wymaga, aby żądane przez niego dokumenty zostały złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku oferty wspólnej niezbędne jest ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub potwierdzone notarialnie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 55
- 2. wysokość oprocentowania środków na rachunku bieżącym - 10
- 3. wysokość oprocentowania lokat krótkoterminowych - 35
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.brzeznio.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Brzeźnio 98-275 Brzeźnio, ul. Wspólna 44 Godziny pracy Zamawiającego: w dni powszednie - od poniedziałku do piątku w godz. 07³º do 15³º..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 12:00, miejsce: sekretariat Urzędu Gminy Brzeźnio (I piętro, pokój nr 17) 98-275 Brzeźnio, ul. Wspólna 44.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową przystosowaną do odbioru i transportu odpadów komunalnych w formie leasingu.
- Najem 2 sztuk samochodów osobowych z segmentu D na okres 24 miesięcy
- Usługa długoterminowego leasingu operacyjnego na okres 47 m-cy (gdzie ostatnia rata 48 jest ratą opcjonalną - przenoszącą własność na Zamawiającego) dot. 1 pojazdu
- Dostawa fabrycznie nowej sprężarki przewoźnej śrubowej w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu
- Doręczanie świadczeń pieniężnych dla klientów Krakowskiego Centrum Świadczeń
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.