eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaDostawa mebli dla Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Warszawa: Dostawa mebli dla Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego
Numer ogłoszenia: 125618 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Warszawski , ul. Krakowskie Przedmieście 26/28/33, 00-927 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5520360, faks 022 5522507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uw.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli dla Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli dla Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych Uniwersytetu Warszawskiego. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik Nr 1 do Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (zwanej dalej SIWZ) - Opis przedmiotu zamówienia, dostępny na stronie internetowej Zamawiającego - www.uw.edu.pl. 3. Przetarg jest podzielony na 9 części, w związku z powyższym każdą część należy traktować jako oddzielny przedmiot zamówienia (oddzielne zamówienie).

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00 - Meble 39.13.00.00 - Meble biurowe 39.13.40.00 - Meble komputerowe 39.14.10.00 - Meble i wyposażenie kuchni 39.15.10.00 - Meble różne 39.16.00.00 - Meble szkolne 45.42.11.53 - Instalowanie zabudowanych mebli 45.42.11.52 - Instalowanie ścianek działowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium tylko na część VI w wysokości: 650,00 zł (słownie: sześćset pięćdziesiąt złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (zwanej dalej Ustawą). 2. Ocena spełnienia warunków określonych w art. 22 Ustawy oraz warunków szczegółowych określonych poniżej nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń. 3. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności/czynności będącej przedmiotem zamówienia- dotyczy części: I -IX; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia - dotyczy części: I - IX; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia - dotyczy części: I - IX; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - dotyczy części: I - IX. 4. Sposób dokonywania oceny spełnienia warunków wymaganych od wykonawców oparty będzie na zasadzie TAK/NIE (spełnia /nie spełnia).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu wykazania spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu każdy z wykonawców powinien przedłożyć wraz z ofertą - zgodnym z załączonym do SIWZ formularzem oferty (opracowanym przez zamawiającego) - następujące oświadczenia i dokumenty - wypełnione i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy - zgodnie z odpowiednimi zapisami SIWZ: 1) Formularz Nr 1 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Do formularza Nr 1 wykonawca zobowiązany jest dołączyć następujące dokumenty (Wykonawca składa jeden komplet załączników - dokumentów niezależnie od tego na ile części składa ofertę): a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. b) pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy oraz do podpisywania umów (o ile nie wynika z dokumentów rejestracyjnych); pełnomocnictwo musi być podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy (podpisy i pieczęcie oryginalne) lub mieć postać aktu notarialnego, albo notarialnie potwierdzonej kopii oraz posiadać termin ważności, z którego wynika, że jest obowiązujące dla niniejszego postępowania i zapis z którego wynika, że dotyczy niniejszego postępowania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.uw.edu.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2009 godzina 10:00, miejsce: Dział Zamówień Publicznych Uniwersytetu Warszawskiego, oficyna Pod Wizytkami, Krakowskie Przedmieście 26/28, 00-927 Warszawa, II piętro, pok. 33..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. W postępowaniach o udzielenie zamówienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje zamawiający i wykonawcy przekazują faksem lub pisemnie, z zastrzeżeniem protestów i postanowienia w sprawie protestów, które należy przekazywać pisemnie. 2. Zamawiający pracuje (z wyjątkiem świąt oraz dni wolnych określonych w odpowiednim Zarządzeniu Rektora UW) od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. 3. Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami w sprawach proceduralnych jest: - Izabela Talarek -Dział Zamówień Publicznych - tel.(0-22) 55 20 831 , fax: (0-22) 55 22 507..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa mebli do archiwum.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa 4 szaf.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5, 45.42.11.52-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa mebli do dziekanatu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szafek kuchennych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.14.10.00-2, 45.42.11.52-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa mebli dla Instytutu Dziennikarstwa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa biurek komputerowych, szafy na dokumenty i szafy garderobianej.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.40.00-0, 39.15.10.00-5, 39.16.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa mebli dla Sekcji Studenckiej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa szafek oraz krzeseł.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5, 45.42.11.53-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa mebli dla Wydziału Dziennikarstwa i Nauk Politycznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa: biurek, komody, regału, szafy ubraniowej, kontenerków pod biurko, krzesła..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 45.42.11.53-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa mebli dla Instytutu Stosunków Międzynarodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa krzeseł z pulpitem dla osób prawo- i leworęcznych, biurek pod komputer.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.16.00.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa mebli dla Sekcji ds. Studiów Doktoranckich.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa biurka, kontenerów do biurka, szaf z przesuwanymi drzwiami, nadstawek do istniejących szaf.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 45.42.11.52-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa mebli dla Instytutu Stosunków Międzynarodowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa nadstawek do szaf.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.15.10.00-5, 45.42.11.53-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 20.08.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa mebli dla Europeistyki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa lady, szafek, biurek ergonomicznych na nogach metalowych, kontenerów mobilnych, biurek na nogach płycinowych, stołu konferencyjnego na nogach płycinowych, półek na klawiaturę, szaf aktowych, nadstawek aktowych, szafy ubraniowej, drzwi wahadłowych.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.10.00.00-3, 39.13.00.00-2, 39.13.40.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 28.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.