eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › projekt remontu kapitalnego budynku frontowego przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi wraz z adaptacją na cele biurowe

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-03-09

POZYCJA 12561

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Łódź: projekt remontu kapitalnego budynku frontowego przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi wraz z adaptacją na cele biurowe

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad - Oddział w Łodzi, do kontaktów: mgr Jacek Olba, mgr inż. Beata Koperska, ul. F.D. Roosevelta 9/13, 90-056 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6377536, 6371344, fax (042) 6377537, e-mail: przetargi@lodz.gddkia.gov.pl, www.lodz.gddkia.gov.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: projekt remontu kapitalnego budynku frontowego przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi wraz z adaptacją na cele biurowe. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Projekt remontu kapitalnego budynku frontowego przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi wraz z adaptacją na cele biurowe. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): 78.84.00.00 - 78.84.00.00 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Projekt remontu kapitalnego budynku frontowego przy ul. Wólczańskiej 17 w Łodzi wraz z adaptacją na cele biurowe. Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ustawy P.z.p. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 31.10.2007;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 2500 PLN. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Sytuacja wykonawcy: 1. Spełnia wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 2. Ma do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowaną kadrę pracowników, posiadającą uprawnienia budowlane w przedmiocie zamówienia oraz doświadczenie zawodowe z zakresu projektowania (projektanci w branżach: architektura, konstrukcje budowlane, elektryczna, teletechniczna, sanitarna, geodeci, kosztorysanci, mykolog); w branży konstrukcyjno-budowlanej wymagany jest ponadto weryfikator. 3. Posiada doświadczenie zawodowe w podobnych opracowaniach - projektowaniu remontów kapitalnych lub przebudów obiektów użyteczności publicznej - w okresie ostatnich 3 lat zralizował min. 1 projekt budowlano-wykonawcy na przebudowę lub remont kapitalny budynku użyteczności publicznej o kubaturze nie mniejszej niż 1000 m sześc. 4. Wykonawca musi posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej 0,5 mln zł. 5. Roczny przychód z działalności projektowej nie może być niższy niż 0,25 mln zł za każdy z ostatnich 2 lat. 6. Nie zezwala się na podzlecenie branży architektoniczno-budowlanej. Zakres podzleconych prac nie może przekraczać 50% wartości zamówienia. 7. Spełnia pozostałe wymagania określone w SIWZ.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 27.04.2006, cena - 10 PLN. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 27.04.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 27.04.2006, godzina 10:00, sala konferencyjna zamawiającego.

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: 2) Data wysłania ogłoszenia: 28.02.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.