Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-07-24
Gniezno: roboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział nr 5) o zakresie:
Pakiet 1 - remont pomieszczeń terapii zajęciowej, remont gabinetu zabiegowego, sal, pomieszczeń gospodarczych i innych
Pakiet 2 - remont dachu
Numer ogłoszenia: 125636 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych "Dziekanka" im. A. Piotrowskiego, ul. Poznańska 15, 62-200 Gniezno, woj. wielkopolskie, tel. 061 4262171, fax 061 4261118.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dziekanka.net
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział nr 5) o zakresie: Pakiet 1 - remont pomieszczeń terapii zajęciowej, remont gabinetu zabiegowego, sal, pomieszczeń gospodarczych i innych Pakiet 2 - remont dachu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: roboty budowlane w obiekcie szpitala (oddział nr 5) o zakresie: Pakiet 1 - remont pomieszczeń terapii zajęciowej, remont gabinetu zabiegowego, sal, pomieszczeń gospodarczych i innych Pakiet 2 - remont dachu
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielnie zamówienia. Oceny spełniania warunków zamawiający dokona na podstawie analizy przedstawionych dokumentów, sprawdzając kompletność, spełnienie warunków dopuszczających metodą warunku granicznego spełnia /nie spełnia. Brak wykazania spełnienia któregokolwiek z warunków skutkuje odrzuceniem oferty wykonawcy. Dokumenty mogą być złożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1. oświadczenie pisemne - art. 22 ustawy 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do rejestru działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania wykonawcy obejmuje zakres niezbędny do wykonania zamówień dokument z datą wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert 3. złożenie pełnomocnictwa na piśmie ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy jeżeli o udzielenie zamówienia wykonawcy ubiegają się wspólnie 4. przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego Zamawiający żąda przedłożenia przez wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, umowy regulującej współpracę wykonawców 5. aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie płatności, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 6. aktualnych zaświadczeń ZUS lub KRUS, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości opłat, składek, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda załączenie przez Wykonawcę: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadający swoim rodzajem i wartością robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów, że roboty te zostały wykonane należycie 2. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacją o kwalifikacjach stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawcy, zapewniającej wykonanie zamówienia: 1. Polisy o ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie niższą niż 50.000 PLN 2. Upoważnienie do podpisania oferty, jeżeli za wykonawcę występuje inna osoba nie figurująca w rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej 3. Dołączenie pisemnej gwarancji na dach min. 5 lat , na pozostałe roboty min. 12 m-cy. Do oferty należy dołączyć ponadto: 1. umowę podpisaną przez wykonawcę a stanowiącą załącznik do SIWZ, 2. kosztorys ofertowy
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dziekanka.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek administracji pok. nr 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Gniezno, ul. Poznańska 15, budynek administracji, sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: remont pomieszczeń terapii, remont gabinetu zabiegowego, sal, pomieszczeń gospodarczych i innych.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont pomieszczeń terapii, remont gabinetu zabiegowego, sal, pomieszczeń gospodarczych i innych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.11.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: remont dachu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: remont dachu.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.00.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.10.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GNIEZNA
- Wsparcie deinstytucjonalizacji pieczy zastępczej w podregionie konińskim
- Remont nawierzchni jezdni drogi powiatowej nr 2183P Świątniki - Dębłowo w m. Dębłowo
- Dostawa wraz z montażem dźwigu osobowego
- Usługa prowadzenia zajęć ogrodniczych dla uczestników Gnieźnieńskiego Klubu Seniora w Gnieźnie
- Dostawa ziemniaków
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
więcej: przetargi w Gnieznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa stadionu piłkarskiego z boiskiem lekkoatletycznym w Gubinie"
- Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy
- Termomodernizacja budynku Zespołu Szkół w Dobrzejewicach
- Odtworzenie Pierwszej Krajowej Fabryki Zegarów Wieżowych w Krośnie - wyposażenie, dostawa i montaż
- Remont elewacji zabytkowego Ratusza w Zdunach
- Budowa podwójnej Samodzielnej Kancelarii Leśniczego dla Leśnictw Stepnica i Zielonczyn pod klucz
więcej: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.