eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźSPRZĄTANIE OBIEKTÓW I TERENU w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Łodzi, 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska159

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-24

Łódź: SPRZĄTANIE OBIEKTÓW I TERENU w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Łodzi, 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska159
Numer ogłoszenia: 125651 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Aleksandrowska 159, 91-229 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6529639, fax 042 6528620.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.psychiatria-lodz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZĄTANIE OBIEKTÓW I TERENU w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Łodzi, 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska159.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: SPRZĄTANIE OBIEKTÓW I TERENU w Specjalistycznym Psychiatrycznym Zespole Opieki Zdrowotnej w Łodzi, 91-229 Łódź, ul. Aleksandrowska 159 Przedmiot zamówienia został określony w CPV kodem Oryginalny kod CPV: 74.70.00.00 - Usługi sprzątania Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 1. Codzienne sprzątanie we wszystkie dni robocze (od poniedziałku do piątku) pomieszczeń w niżej wymienionych obiektach Zamawiającego: - szpital im dr J.Babińskiego - poradnie przy ul. Pomorskiej 54 - poradnie przy ul. Sieradzkiej 11 - poradnia przy ul. Lnianej 2 2. Codzienne sprzątanie terenu we wszystkie dni robocze (od poniedziałku do piątku) posesji: - przy ul. Pomorskiej 54 w Łodzi - przy ul.Sieradzkiej 11 w Łodzi 3. Raz w roku mycie okien we wszystkich wymienionych w pkt.1 obiektach Zamawiającego oraz w laboratorium Szpitala im. dr J.Babińskiego. 4. Dwa razy w roku sprzątanie pionów komunikacyjnych na klatkach schodowych pawilonów Szpitala im. dr. J.Babińskiego. Szczegółowy opis obiektów podlegających sprzątaniu wraz z szacunkową powierzchnią tych obiektów zawiera załącznik nr 1 do projektu umowy. Załącznik nr 1 do projektu umowy Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług porządkowych w następujących obiektach: I. Szacunkowa powierzchnia do codziennego sprzątania: 1. Poradnia Zdrowia Psychicznegi ul. Lniana 2 323,10 m2 2. Poradnia Zdrowia Psychicznego ul. Sieradzka 11 334,83 m2 3. Poradnia Zdrowia Psychicznego dla dzieci ul. Sieradzka 11 277,54 m2 4. Ośrodek Przeciwdziałania Przemocy ul. Sieradzka 11 powierzchnia 278,12 m 2 - sprzątanie raz w tygodniu 55,60 m2 5. Poradnia Zdrowia Psychicznego i Patologii Współżycia ul. Pomorska 54 298,00 m2 6. Wojewódzki Ośrodek Leczenia Uzależnień ul. Pomorska 54 619,00 m2 7. Poradnia Leczenia Uzależnień od Narkotyków ul.Pomorska 54 252,10 m2 8. Służba dozoru ul Pomorska 54 35,00 m2 9 . Budynek Administracyjny A ul. Aleksandrowska 159 542,90 m2 10. Budynek administracyjny B I i II piętro ul. Aleksandrowska 159 830,40 m2 11. Pracownia Rehabilitacji Psychiatrycznej w tym świetlica ul. Aleksandrowska 150 1 161,30 m2 12. Oddział neurologiczny - rehabilitacja I i II piętro pawilon III ul. Aleksandrowska 159 366,20 m2 13. Pracownia diagnostyki obrazowej ul. Aleksandrowska 159 154,50 m2 14. Pracownia USG ul. Aleksandrowska 159 36,00 m2 15. Pracownia EEG ul. Aleksandrowska 159 44,30 m2 16. Pracownia EKG ul. Aleksandrowska 159 24,30 m2 17. Dział Statystyki i Dokumentacji Medycznej ul. Aleksandrowska 159 450,90 m2 18. Punt Substytucyjnego leczenia metadonem ul. Aleksandrowska 159 240,00 m2 19. Gabinet Konsultantów, Ambulatorium i Gabinet Ginekologiczny- - willa nr 9 ul. Aleksandrowska 159 104,00 m2 20. Sala wykładowa willa nr 8 ul. Aleksandrowska 159 25,80 m2 21. Sekcja remontowo-budowlana i remontowo- instalacyjna ul. Aleksandrowska 159 313,30 m2 22.Magazyn bielizny - pomieszczenia socjalne ul. Aleksandrowska 159 80,00 m2 ----------------------- RAZEM 6 569,07 m2 II. Szacunkowa powierzchnia okien - 3 000 m2 (mycie okien we wszystkich pomieszczeniach podlegających sprzątaniu oraz w laboratorium Szpitala ul. Aleksandrowska 159 ) III. Szacunkowa powierzchnia terenu podlegająca codziennemu sprzątaniu: 1. Teren posesji przy ul. Pomorskiej 54 420,00 m2 2. Teren posesji przy ul. Sieradzkiej 11 350,00 m2 ---------- RAZEM 770,00 m2 IV. Sprzątanie pionów komunikacyjnych na klatkach schodowych pawilonów Szpitala ul. Aleksandrowska 159: 1. Z uwagi na brak możliwości określenia powierzchni do świadczenia tej usługi, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej pawilonów III, IV, V, VI, VII, VIII, IX, X, XI i dokonania wyceny kwotowej jej wykonania . Prace porządkowe należy wykonywać w godzinach nie kolidujących z pracą obiektów, w uzgodnieniu z kierownikami jednostek organizacyjnych. Odpowiedzialność Wykonawcy: 1.Wykonawca ponosi odpowiedzialność za nie przestrzeganie przepisów BHP, P-POŻ oraz zaleceń PIP, PIS (i innych), w zakresie świadczonych usług przed jednostkami kontrolującymi. W przypadku naruszenia tych przepisów Wykonawca ponosi wszelkie skutki finansowe z tego wynikające. 2.W przypadku stwierdzenia przez właściwy organ nieprawidłowości w zakresie utrzymania porządku w pomieszczeniach objętych przedmiotem zamówienia, a wynikających z winy Wykonawcy i nałożenia z tego tytułu kary na Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego zwrotu jej równowartości Zamawiającemu. 3. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu wyrządzonej szkody w mieniu stanowiącym własność Zamawiającego, wynikłej z czynu niedozwolonego udowodnionego nie wykonania lub nienależytego wykonania obowiązków określonych w załączniku nr 2 do projektu umowy kształtuje się według następujących zasad: .3.1. Wykonawca odpowiada jak za własne działania lub zaniechania osób, którym powierzył lub za pomocą których wykonuje usługi porządkowe. 3.2. Wykonawca odpowiada za staranne przestrzeganie przez te osoby zakresu obowiązków zawartych w załączniku nr 2 do projektu umowy. 3.3. Wykonawca obowiązany jest do naprawienia szkody wynikłej z nie wykonania lub nienależytego wykonania umowy tj. obowiązków określonych w załączniku nr 2 do projektu umowy lub czynu niedozwolonego. 4. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia odzieży ochronnej z logo firmy dla osób realizujących zamówienie. 5. Urlopy i zwolnienia lekarskie pracowników Wykonawcy nie mogą mieć wpływu na liczbę osób świadczących usługi dla Zamawiającego. .6. Osoby upoważnione przez Wykonawcę będą sprawowały stały nadzór i kontrolę nad pracownikami i jakością wykonywanych przez nich usług. 7. Wykonawca zobowiązany jest do zachowania szczególnej staranności przy realizacji Umowy, uwzględniając specyficzny charakter prowadzonej przez SP ZOZ działalności. 8. W przypadku nienależytego wykonania lub niewykonania usługi, która musi zostać wykonana niezwłocznie, zostanie ona powierzona do wykonania przez osoby trzecie na koszt Wykonawcy, po uprzednim jego powiadomieniu ( telefonicznie lub za pomocą faksu). 9 Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza środki myjące, czyszczące i dezynfekujące oraz urządzenia i sprzęt czyszczący - niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia szczegółowo określonego w załączniku nr 2 do projektu umowy. Załącznik nr 2 do projektu umowy I. Szczegółowy zakres czynności i obowiązków dla osób sprzątających pomieszczenia SP ZOZ: 1. Sprzątanie codzienne: - mycie posadzek i wykładzin PCV, - odkurzanie wykładzin dywanowych, - mycie twardych powierzchni podłóg, - przecieranie lub mycie zewnętrznych powierzchni mebli i innych sprzętów, - wycieranie lub mycie drzwi, ościeżnic i parapetów okiennych, - opróżnianie i mycie popielniczek, - opróżnianie, mycie koszy na śmieci i wymiana wkładów foliowych, - wycieranie i odłuszczanie słuchawek telefonicznych i klamek drzwi, - mycie i dezynfekcja umywalek i sedesów, - utrzymanie czystości lamperii , - mycie klatek schodowych, wycieranie poręczy i czyszczenie wycieraczek. - zapewnienie ciągłości zaopatrzenia pomieszczeń sanitarnych w środki czystości dostarczane przez Zamawiającego (mydło w płynie, ręczniki jednorazowego użytku, papier toaletowy). 2. Sprzątanie okresowe: - gruntowne mycie lamperii i drzwi - raz w miesiącu - gruntowne mycie glazury - raz w miesiącu - odkurzanie kaloryferów - raz w miesiącu - odkurzanie ścian - raz w roku - mycie osłon lamp oświetleniowych - raz w roku 3. Obowiązki: - dopilnowanie wygaszania świateł, - zabezpieczanie pomieszczeń poprzez zamknięcie okien i drzwi po zakończeniu sprzątania, - po zakończeniu pracy przekazanie kluczy do Zamawiającego. II. Zakres czynności dla osób sprzątających teren 1. W okresie letnim: - zamiatanie terenu posesji, - strzyżenie trawników, - wycinanie uschniętych pędów krzewów i roślin. 2. W okresie zimowym: - odśnieżanie, - posypywanie piaskiem dróg dojazdowych i chodników dla pieszych Opróżnianie koszy na śmieci przez cały rok. III. Mycie okien - raz w roku wiosną: - zdejmowanie firan i zasłon, - mycie szyb, - mycie ram i parapetów. IV. Zakres obowiązków dla osób sprzątających piony komunikacyjne na oddziałach szpitalnych - 2 razy w roku wiosną i jesienią. - omiatanie ścian i sufitów, - czyszczenie kratek wentylacyjnych, - mycie świetlików. Wszystkie środki i materiały oraz narzędzia i sprzęt służący do wykonania usługi sprzątania zapewnia Wykonawca. Szacunkowa (orientacyjna) wielkość powierzchni podlegających sprzątaniu w czasie trwania zamówienia: 1.Uwzględniając wszystkie powierzchnie podlegające sprzątaniu, wynikające z załącznika nr 1 do projektu umowy: 6 569,00 m2 / na miesiąc x 12 m-cy x 3 lata = 236 484 m2 szacunkowo/ okres obowiązywania umowy. 2. Uwzględniając powierzchnie terenów posesji podlegających sprzątaniu, wynikających z załącznika nr 1 do projektu umowy: 770 m2 / na miesiąc x 12 m-cy x 3 lata = 27 720 m2 szacunkowo / okres obowiązywania umowy. 3. Uwzględniając powierzchnię okien podlegających myciu 1 raz w roku, wynikającą z załącznika nr 1 do projektu umowy: 3 000 m2 / rocznie x 3 lata = 9 000 m2 szacunkowo / okres obowiązywania umowy. 4. Sprzątanie pionów komunikacyjnych - z uwagi na brak możliwości określenia powierzchni do świadczenia tej usługi, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej pawilonów wymienionych w załączniku nr 1 do projektu umowy i kwotowej wyceny usługi: 1 usługa/ 2 razy w roku x 3 lata = 6 usług / okres obowiązywania umowy Oferta musi obejmować całość zamówienia. Termin realizacji zamówienia - 36 miesięcy, licząc od dnia obowiązywania umowy. Niezmienność cen - minimum 12 m-cy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawcy dokonali wizji lokalnej terenów stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Nie przewiduje też zamówień uzupełniających

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.70.00.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy spełniają następujące warunki : 1.1. Warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.3. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie : 1.3.1. Wykażą się realizacją zamówień odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia(określonych CPV 74.70.00.00.-6) i o wartości łącznej nie niższej niż 50 % ceny oferty brutto, w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie oraz 1.3.2. dysponują potencjałem technicznym 1.3.3. osobami zdolnymi do wykonania danego zamówienia 1.4.Posiadają aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający na dzień otwarcia ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia, z minimalną dolną sumą ubezpieczenia - 500.000,00 zł 1.5. Znajdują się w sytuacji finansowej i ekonomicznej zapewniającej wykonanie zamówienia : 1.5.1 Posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową na poziomie min. 30 000,00 zł 2. Spełniają warunki dodatkowe : 2.1. Wymagany okres niezmienności cen - minimum 12 miesięcy. 2.2. Wymagany termin płatności za świadczone usługi - 30 dni, licząc od dnia wystawienia faktury przez Wykonawcę. Wykonawca ma obowiązek złożyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca ma obowiązek złożyć wszystkie dokumenty i oświadczenia wymagane w SIWZ: 1. Ogólny Formularz oferty - Zał. nr 1. 2. Formularz cenowy - Zał. nr 1/1 3. Oświadczenie, o spełnieniu warunków zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych - Zał .nr 2 4. Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, określonym CPV 74.70.00.00.-6, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia referencji, potwierdzających że usługi ujęte w wykazie zostały wykonane należycie i ich łączna wartość jest nie mniejsza niż 50 % ceny oferty brutto - Zał nr 3 (wykaz musi zawierać co najmniej 3 usługi). 5. Wykaz podstawowych urządzeń i sprzętu przeznaczonego do sprzątania pomieszczeń i terenu. 6. Wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia przeznaczonych do wykonywania poszczególnych czynności. Do sprzątania pomieszczeń i terenu należy określić jaka powierzchnia w m2 będzie przypadała na jednego pracownika- - Zał. Nr 4 W wykazie należy także wskazać ilość osób sprawujących nadzór nad realizacją Zamówienia - Zał. Nr 4/1 7. Sprawozdanie finansowe za lata 2004, 2005, 2006 wraz z opiniami biegłego rewidenta ( jeżeli podlegały badaniu zgodnie z przepisami o rachunkowości), a w przypadku gdy Wykonawca nie jest lub nie był zobowiązany do sporządzania sprawozdania finansowego inne dokumenty określające obroty, wynik finansowy oraz zobowiązania i należności ogółem za lata 2004, 2005, 2006, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 8. Aktualną polisę lub inny dokument potwierdzający na dzień otwarcia ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia z minimalną dolną sumą ubezpieczenia - 500. 000,00 zł. 9. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na poziomie min. 30.000,00zł - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11.Zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 12. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt. 4 - 8 ustawy - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 13. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 - wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punktach 10,11,13 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 15. pkt. 11. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy. 16. Dokumenty, o których mowa w pkt. 14 lit. a i c oraz pkt. 15, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 14. lit. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 17. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 10, 11, 12, 13 zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt. 16 stosuje się odpowiednio. 18.Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art.23 ust.1 ustawy, w takim przypadku zobowiązani są do ustanowienia pełnomocnika do ich reprezentowania i zawarcia umowy. Zamawiający po wyborze takiej oferty zażąda umowy regulującej współpracę tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. okres obowiązywania oferowanej ceny - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psychiatria-lodz.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Łódź, ul. Aleksandrowska 159 Budynek adm.B I piętro pokój 115.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Łódź, ul. Aleksandrowska 159 Budynek A sekretariat II pietro pokój 201.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie ni dotyczy projektu finansowanego ze środków Unii Europejskiej

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.