eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa GórniczaBieżące utrzymanie infrastruktury komunalnej małej architektury - place zabaw na terenie miasta.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Dąbrowa Górnicza: Bieżące utrzymanie infrastruktury komunalnej małej architektury - place zabaw na terenie miasta.
Numer ogłoszenia: 125654 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 97771 - 2008.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Graniczna, 41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2956700, fax 032 2625032, 2956700.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie infrastruktury komunalnej małej architektury - place zabaw na terenie miasta..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do: 1.Utrzymania w czystości 46 placów zabaw znajdujących się na terenie Dąbrowy Górniczej wyszczególnionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 A do umowy codziennie (tj. 7 dni w tygodniu) do godziny 9 ºº. 2.Utrzymania w dobrym stanie technicznym urządzeń zabawowych znajdujących się na 46 placach zabaw wyszczególnionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1B do umowy. 3.Place zabaw zlokalizowane są na terenie miasta w promieniu 25 km od centrum miasta Dąbrowy Górniczej Plac Wolności. Powierzchnia placów zabaw przeznaczonych do oczyszczania i koszenia wyszczególniona jest w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 A do umowy. Wykonawcy mogą się zapoznać z placami zabaw przed dokonaniem wyceny przedmiotu zamówienia. 4.2. W rzeczowy zakres prac objętych zamówieniem publicznym wchodzą następujące czynności, które należą do obowiązków Wykonawcy: 1.codzienne utrzymanie w czystości (sprzątanie, zbieranie papierków, szkła, grabienie, opróżnianie koszy, (tj. 7 dni w tygodniu) do godziny 9 ºº, z terenu 46 placów zabaw zlokalizowanych na terenie Dąbrowy Górniczej wyszczególnionych w wykazie stanowiącym zał. nr 1 A do umowy. Przez sprzątanie placów zabaw należy rozumieć oczyszczenie całkowitej powierzchni ogrodzonej placu oraz w obrębie do 1 mb poza ogrodzeniem. Teren placów nie ogrodzonych należy sprzątać na powierzchni wyszczególnionych w ww. wykazie. Wykonawca zobowiązany jest zareagować i usunąć wszelkie zanieczyszczenia do 1 godziny w trybie interwencyjnym od chwili zgłoszenia o zaistniałym fakcie przez służby miejskie, 2.wykaszanie trawy na terenie placów zabaw i jej bieżąca konserwacja tj. utrzymanie trawy do wysokości 10 cm w sposób ciągły, 3.codzienne systematyczne opróżnianie koszy tak, aby nigdy nie były wypełnione do pełna. Na każdym placu zabaw ustawione są 2 kosze o pojemności 50 l. Wykonawca zobowiązany jest zareagować i opróżnić kosze do 1 godziny w trybie interwencyjnym od chwili zgłoszenia o zaistniałym fakcie przez służby miejskie, 4.bieżąca naprawa uszkodzonych drewnianych elementów urządzeń zabawowych polegająca na ich uzupełnieniu lub wymianie np. desek, sztachet, półwałków, siedzisk drewnianych, szczebli oraz elementów metalowych np. uchwytów do huśtawek wagowych lub elementów do karuzeli krzesełkowych , śrub itp., 5.niezwłoczny demontaż i usuwanie urządzeń zniszczonych z powodu dewastacji, kradzieży, wandalizmu bądź nieprawidłowego użytkowania jednakże nie później niż w ciągu 36 godz. od zaistnienia uszkodzenia. Powyższe fakty Wykonawca zgłosi Zamawiającemu każdorazowo na piśmie celem sporządzenia protokołu likwidacyjnego, 6.wymiana piasku w piaskownicach znajdujących się na placach zabaw raz w roku tj. w terminie do 15 maja 2009 i 2010 roku ( tj. wywóz starego piasku, przywóz piasku szlachetnego oraz dezynfekcja piaskownic przed wsypaniem nowego piasku) wyszczególnionych w wykazie stanowiącym załącznik nr 1 B do umowy. Głębokość piasku w piaskownicach winna wynosić 60 cm, natomiast łączna ilość piasku do wymiany 530,20 m3, 7.uzupełnienie w terminie do dnia 30.06. każdego roku trwania umowy (tj.2008r., 2009r. i 2010r. ) w nw. ilościach urządzeń i elementów zabawowych: a) siedziska gumowe do huśtawek wraz z łańcuchami - 6 szt b) siedziska do huśtawek dla małych dzieci tzw. koszyk wraz z łańcuchami - 4 szt c) linę wraz z siedziskiem do kolejki linowej - 1 szt d) huśtawki wagowe drewniane - 3 szt e) obręcze metalowe wraz z siatką do kosza - 6 szt. 8.Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody materialne, utratę zdrowia bądź zagrożenie życia, które wynikną w związku z niewykonaniem, nieterminowym wykonaniem lub nienależytym wykonaniem zadań objętych przedmiotem zamówienia. 9.Wykonawca udziela 12 m-cy gwarancji na wszystkie dostarczone i zamontowane w trakcie obowiązującej umowy elementy urządzeń zabawowych i pojedyncze urządzenia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Kod CPV wg słownika 2008: 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych Oryginalny kod CPV: 90.12.13.20 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Kod CPV wg słownika 2008: 90.51.32.00 - Usługi wywozu stałych odpadów miejskich Oryginalny kod CPV: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Kod CPV wg słownika 2008: 50.87.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw Oryginalny kod CPV: 74.73.50.00 - Usługi czyszczenia parkingów Kod CPV wg słownika 2008: 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów Oryginalny kod CPV: 28.81.10.00 - Materiały budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 44.11.10.00 - Materiały budowlane .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 789600 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.05.2008.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe JOLBRO, ul. Dąbrowskiego 44/21, 41-300 Dąbrowa Górnicza, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 789600.00
  • Oferta z najniższą ceną: 789600.00 / oferta z najwyższą ceną: 789600.00
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.