Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2006-03-09
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Warszawa: część 1: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii L/6, 4/6, 6, L/8, 4/8, 13, 16.Część 2: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii 1, 2, 3. Część 3: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii 9,10,15. Czy niniejsze zamówienie jest objęte zakresem Porozumienia w sprawie zamówień rządowych (GPA): Nie.
I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, do kontaktów: sprawy techniczne - Andrzej Przybyliński tel. +4822 6290667; sprawy proceduralne - Magdalena Ulandowska tel. +4822 6201021 w. 220, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 022 6101021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 022 6101021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. 4) Adres, na którym należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Miasto Stołeczne Warszawa reprezentowane przez Zarząd Dróg Miejskich, Kancelaria pok. 15, ul. Chmielna 120, 00-801 Warszawa, tel. 022 6101021, fax 022 6209171, e-mail: zzp@zdm.waw.pl. 5) Rodzaj zamawiającego: szczebel regionalny / lokalny.
II.1) Opis 1.1) Rodzaj zamówienia na roboty budowlane: 1.2) Rodzaj zamówienia na dostawy: 1.3) Rodzaj zamówienia na usługi: 27. 1.4) Czy jest to umowa ramowa: Nie. 1.5) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Część 1: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii L/6, 4/6, 6, L/8, 4/8, 13, 16.Część 2: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii 1, 2, 3. Część 3: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii 9,10,15. 1.6) Opis/przedmiot zamówienia: Część 1: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii L/6, 4/6, 6, L/8, 4/8, 13, 16.Część 2: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii 1, 2, 3. Część 3: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii 9, 10, 15. 1.7) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Warszawa. Kod NUTS: 1.8) Nomenklatura 1.8.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji Kod CPV wg słownika 2008: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji 1.8.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 1.9) Podział zamówienia na części: Tak. Oferty można składać w odniesieniu do: kilku części. 1.10) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Całkowita wartość lub zakres zamówienia: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii 1, 2, 3, 9, 10, 15, L/6, 4/6, 6, L/8, 4/8, 13, 16. Szacunkowa wartość bez VAT: 655.737,70 PLN. 2.2) Opcje. Opis i termin, w którym mogą być wykonane: 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: data zakończenia: 15.12.2006;
III.1) Warunki dotyczące zamówienia 1.1) Wymagane wadia i gwarancje: Część 1 - 3.000,00 zł. Waluta: PLN Część 2 - 2.000,00 zł. Waluta: PLN Część 3 - 1.000,00 zł. Waluta: PLN. 1.2) Główne war. finans. i płatności i/lub odwoł. do odp. przepisów: Środki budżetowe Miasta Stołecznego Warszawy. 1.3) Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa dostawców, wykonawców lub usługodawców, której udzielono zamówienia: 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: 1. pisemne oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 1 SIWZ 2. aktualny wypis/odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do działalności gospodarczej potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz zawierający nazwisko osoby uprawnionej do reprezentowania Wykonawcy z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3.informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych z datą nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5. zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6. zaświadczenie z ZUS lub KRUS o braku zaległości w uiszczaniu składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z datą nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 7.Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp. 8. Dokument pełnomocnictwa musi zostać złożony jako część oferty, musi być w oryginale wraz z uiszczoną opłatą skarbową w wysokości 15 zł, lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. 9. Jeżeli Wykonawca ma siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2 i 4-6 składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu. 10. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 2-6, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. 2.1.1) Stan prawny - wymagane dokumenty: 2.1.2) Zdolność ekonomiczna i finansowa - wymagane dokumenty: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Wykonawca musi wykazać: a) płynność bieżącą (xpb) w ostatnim roku obrotowym liczoną zgodnie ze wzorem: xpb = aktywa obrotowe / zobowiązania krótkoterminowe, nie mniejszą niż 1 (xpb większe bądź równe 1). b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 300 000,00 zł. - dla każdej części. W przypadku złożenia oferty na więcej niż jedną część zamówienia, należy zsumować odpowiednie pozycje. Warunek określony w pkt a - spełnia każdy z Wykonawców Warunek określony w pkt b - spełniają łącznie wszyscy Wykonawcy. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na postawie żądanych dokumentów wg formuły "spełnia - nie spełnia" Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Wymagane dokumenty: - sprawozdanie finansowe, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią o badanym sprawozdaniu albo w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego, inny dokument określający obroty, zysk oraz zobowiązania i należności - za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres - oświadczenie finansowe,- dowód ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej: 300.000,00 zł (słownie trzysta tysięcy) dla każdej części. 2.1.3) Zdolność techniczna - wymagane dokumenty: Informacje i formalności konieczne do dokonania oceny spełniania wymogów: Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji dla realizacji zamówienia osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione w poniższej tabeli. Część 1,2,3 Stanowisko: Kierownik robót terenowych (odpowiedzialny za wykonanie w terenie) Wymagana liczba osób: 1 osoba Staż: 4 lata Część 2 Stanowisko: Operator dźwigu (osoba posiada niezbędne uprawnienia do obsługi dźwigu samojezdnego) Wymagana liczba osób: 1 osoba Staż: 3 lata Część 3 Stanowisko: Elektryk (posiadający uprawnienia minimum do 1 kW) Wymagana liczba osób: 1 osoba Staż: 4 lata Doświadczenie Wykonawca musi wykazać, iż w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie prace związane z naprawą i konserwacją drogowych oznakowań pionowych oraz elementów infrastruktury miejskiej posiadających zasilanie elektryczne. Dla prac wymienionych przez Wykonawcę zostaną przedstawione referencje potwierdzające należytą ich realizacje. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w doświadczeniu. Przy łącznym spełnianiu tego warunku wymagane jest wykazanie przez każdego z Wykonawców co najmniej 1 z dwóch rodzajów dokumentacji technicznych wyszczególnionych w doświadczeniu. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawcy zostanie dokonana na postawie żądanych dokumentów wg formuły "spełnia - nie spełnia". Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania Wymagane dokumenty: - wykaz zrealizowanych robót w ciągu ostatnich 3 lat a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówienia (np. referencje), - wykaz potencjału kadrowego odpowiedzialnego za realizację zamówienia - wykaz podwykonawców. 3) Specyficzne warunki dotyczące zamówień na usługi 3.1) Czy świadczenie usługi zastrzeżone jest dla określonego zawodu: Nie. 3.2) Czy osoby prawne będą zobow. do wskazania nazwisk oraz kwalifikacji zawod. pracowników odpowiedz. za wyk. zamówienia: Nie.
IV.1) Rodzaj procedury: przetarg nieograniczony. 1.1) Czy wybrano już kandydatów: Nie. 1.2) Uzasadnienie wyboru procedury przyspieszonej: 1.3) Wcześniejsze publikacje dotyczące tego samego zamówienia 1.3.1) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego samego zamówienia: 1.3.2) Inne wcześniejsze publikacje: 1.4) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 3) Informacje administracyjne 3.1) Numer referencyjny nadany sprawie przez zamawiającego: DIZP/13/PN/10/06. 3.2) Warunki uzyskania dokumentów zamówienia oraz dokumentów dodatkowych: dostępne do 24.04.2006, cena - 30 PLN. Warunki i sposób płatności: 3.3) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 24.04.2006 godzina 10:00. 3.4) Wysłanie zaproszenia do składania ofert do wybranych kandydatów (w procedurze ograniczonej i negocjacyjnej): przybliżona data: 3.5) Język lub języki, w których można sporządzać oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: polski. 3.6) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.7) Warunki dotyczące otwarcia ofert 3.7.1) Osoby upoważnione do obecności podczas otwarcia ofert: Komisja Przetargowa - sesja otwarcia ofert jest jawna. 3.7.2) Data, godzina i miejsce: 24.04.2006, godzina 11:00, Zarząd Dróg Miejskich w Warszawie ul. Chmielna 120 sala konferencyjna pok. 311.
VI.1) Czy publikacja ogłoszenia jest nieobowiązkowa: Nie. 2) O ile dotyczy, wskazać, czy zamówienie ma charakter powtarzający się okresowo oraz podać przybliżone terminy publikacji kolejnych ogłoszeń: 3) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 4) Informacje dodatkowe: 5) Data wysłania ogłoszenia: 01.03.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE O CZĘŚCIACH ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część 1: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii L/6, 4/6, 6, L/8, 4/8, 13, 16. 3) Zakres lub wartość: Szacunkowy koszt bez VAT: 327.868,857 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin zakończenia: 15.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 2 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część 2: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii 1, 2, 3. 3) Zakres lub wartość: Szacunkowy koszt bez VAT: 204 918,03 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin zakończenia: 15.12.2006. CZĘŚĆ Nr: 3 1) Nomenklatura 1.1) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00. 1.2) Inna odpowiednia nomenklatura (CPA/NACE/CPC): 2) Krótki opis: Część 3: Naprawa uszkodzonych i wymiana zniszczonych części oraz konserwacja i mycie elementów MSI kategorii 9, 10, 15. 3) Zakres lub wartość: Szacunkowy koszt bez VAT: 122 950,81 PLN 4) Wskazanie innego terminu rozpoczęcia wykonania/terminu dostawy: termin zakonczenia: 15.12.2006.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Konkurs na remont schodów zewnętrznych przy budynku Kochanowskiego 29 od strony ulicy w zasobach I Żoliborskiej Spółdzielni Mieszkaniowej w Warszawie.
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu, zagospodarowania odpadów przemysłowych niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne oraz dzierżawy kontenerów.
- Usługa organizacji i obsługi jednodniowej konferencji pt. "X Sejmik Senioralny Województwa Mazowieckiego".
- Remont drogi wojewódzkiej nr 805 na odcinku od km 13+995 do km 16+430 na terenie gminy Pilawa, powiat garwoliński, województwo mazowieckie - nr postępowania 072/25
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej w zakresie projektu budowlanego, STWiORB, przedmiarów i kosztorysów inwestorskich na przebudowy komunalnych lokali mieszkalnych
- remont pustostanów lokali mieszkalnych, stanowiących własność m. st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m. st. Warszawy na terenie TZOM Nowolipki (6 lokali).
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USUWANIE AWARII NA INSTALACJACH I SIECIACH WODOCIĄGOWYCH I KANALIZACYJNYCH (3 ZADANIA)
- "Remont instalacji kanalizacji sanitarnej oraz deszczowej na terenie jednostki w Zakładzie Karnym w Raciborzu"
- Naprawa urządzeń szkolno-treningowych dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Usługi przeglądów, konserwacji pogotowia technicznego oraz napraw awaryjnych i eksploatacyjnych w zakresie urządzeń klimatyzacyjnych w rejonie działania 32 WOG Zamość - w zakresie 5 (pięciu) części.
- Świadczenie usług pogotowia awaryjnego
- Obsługa serwisowa systemu KD oraz systemu CCTV w Wielkopolskim Centrum Onkologii
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.