eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nysaremont tarasu wieży ze schodami zabiegowymi na wieżę oraz remontem Zewnętrznych Elementów Architektonicznych pałacu w Biechowie gm. Pakosławice w trybie przetargu nieograniczonego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-24

Nysa: remont tarasu wieży ze schodami zabiegowymi na wieżę oraz remontem Zewnętrznych Elementów Architektonicznych pałacu w Biechowie gm. Pakosławice w trybie przetargu nieograniczonego
Numer ogłoszenia: 125703 - 2007; data zamieszczenia: 24.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Nysie, ul. Moniuszki 9-10, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 077 4085065, fax 077 4085065.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont tarasu wieży ze schodami zabiegowymi na wieżę oraz remontem Zewnętrznych Elementów Architektonicznych pałacu w Biechowie gm. Pakosławice w trybie przetargu nieograniczonego.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: remont tarasu wieży ze schodami zabiegowymi na wieżę oraz remontem Zewnętrznych Elementów Architektonicznych pałacu w Biechowie gm. Pakosławice w trybie przetargu nieograniczonego

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 110.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.1Zgodnie z art. 22 o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1.1.1Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.1.2Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymogami ustawowymi i prowadzą działalność gospodarczą, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.1.3Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, a spełniają warunki zawarte w art. 22 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 1.1.4Wykonawca powinien mieć doświadczenie w realizacji robót przy obiektach zabytkowych, personel nadzorczy oraz wykonawczy niezbędny przy wykonywaniu robót ujętych w Przedmiarach robót oraz spełniać wymagania ujęte w SIWZ. 1.1.5Wykonawca powinien posiadać odpowiednio wykwalifikowany i uprawniony personel techniczny zdolny do sprawowania funkcji kierownika budowy oraz kierowników robót. 1.1.6Wykonawca powinien udowodnić zrealizowanie w ciągu 5 lat co najmniej 2 zadań o wartości min. 100 000 złotych w tym co najmniej jedno zadanie przy obiektach zabytkowych. 1.1.7Do wykonania zadania remontu tarasu i schodów wieży, wykonawca remontu balkonów i tarasów może zatrudnić podwykonawcę, za którego poniesie całkowitą odpowiedzialność. 1.1.8 Wykonawca winien udzielić na wykonane roboty remontowe co najmniej 5 - letniej gwarancji
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.1Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania formalnej poprawności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich odpisy lub kserokopie spięte w kolejności: 1.1.1Formularz ofertowy (zał. nr 5) - cena oferty musi być przedstawiona jako cena netto + obowiązujący podatek VAT = cena brutto 1.1.2Oświadczenia (zał. nr 3) 1.1.3Wykaz robót zrealizowanych przez wykonawcę w okresie ostatnich 5 lat (zał. nr 2) - referencje 1.1.4Dane dotyczące ewentualnego podwykonawcy z zakresu robót ciesielsko -stolarskich - wraz z umową przedwstępną o podwykonawstwo tych robót 1.1.5Wykaz ilości pracowników możliwych do zatrudnienia przy realizacji. 1.1.6Dane personalne Kierownika budowy i ewentualnych Kierowników robót wraz z numerami uprawnień budowlanych 1.1.7Aktualny odpis lub zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej potwierdzające dopuszczenie wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem wskazujące osobę uprawnioną do dokonywania czynności prawnych w imieniu wykonawcy, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem składania ofert 1.1.8Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie , odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonanie decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 7.1.9Potwierdzona kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w terminie wykonywania przedmiotu zamówienia. 7.1.10Umowa spółki cywilnej, jeżeli działalność gospodarcza jest prowadzona w formie spółki cywilnej 7.1.11Umowa (zał. nr 4) 7.1.12Kosztorys ofertowy musi być wykonany w oparciu o przedłożony przez zamawiającego przedmiar robót metodą szczegółową (zał. nr 1) 7.1.13Aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-9 Ustawy Prawo zamówień publicznych

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nysa.samorzady.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Biechowie 17, 48-314 Pakosławice - sekretariat szkoły.

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2007 godzina 09:00, miejsce: Zespół Szkół w Biechowie 17, 48-314 Pakosławice - sekretariat szkoły.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.