Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-06
Bychawa: Zadanie Nr I:
Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 848 Tarnawa Mała - Turobin - Sułów - Szczebrzeszyn w m. Turobin
Zadanie Nr II:
Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 848 Tarnawa Mała - Turobin - Sułów - Szczebrzeszyn w m. Turobin
Numer ogłoszenia: 125707 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie , ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zadanie Nr I: Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 848 Tarnawa Mała - Turobin - Sułów - Szczebrzeszyn w m. Turobin Zadanie Nr II: Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 848 Tarnawa Mała - Turobin - Sułów - Szczebrzeszyn w m. Turobin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje: Zadanie Nr I - Remont nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 848 Tarnawa Mała - Turobin - Sułów - Szczebrzeszyn w m. Turobin od km 4+300 do km 4+487,5 oraz od km 4+628,5 do km 4+900. Zadanie Nr II - Przebudowa drogi wojewódzkiej Nr 848 Tarnawa Mała - Turobin - Sułów - Szczebrzeszyn w m. Turobin od km 4+487,5 do km 4+628,5. 2. Zakres podstawowych robót branży drogowej: - roboty rozbiórkowe, - roboty ziemne, - roboty nawierzchni bitumicznej, - chodniki i opaski, - zjazdy, - oznakowanie poziome i pionowe. 3. Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy ofertowe i przedmiary robót. 4. Remont i przebudowę nawierzchni należy wykonać zgodnie ze Specyfikacjami Technicznymi: D - M - 00.00.00 Wymagania ogólne D - 01.01.01 Odtworzenie trasy i punktów wysokościowych D - 01.02.02 Zdjęcie warstwy humusu D - 01.02.04 Rozbiórka elementów dróg, ogrodzeń i przepustów D - 02.00.01 Roboty ziemne - wymagania ogólne D - 02.03.01 Wykonanie nasypów D - 03.02.01a Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych D - 04.01.01 Koryto wraz z profilowaniem i zagęszczaniem podłoża D - 04.03.01 Oczyszczenie i skropienie warstw konstrukcyjnych nawierzchni D - 04.04.00 Podbudowy z kruszyw. wymagania ogólne D - 04.04.02 Podbudowa kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie D - 04.05.00 Podbudowa i ulepszone podłoże z gruntu lub kruszyw stabilizowanych spoiwami hydraulicznymi. wymagania ogólne D - 04.05.01 Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem D - 04.08.01 Wyrównanie podbudowy (istniejącej nawierzchni) mieszankami mineralno-asfaltowymi D - 05.03.05 Nawierzchnia z betonu asfaltowego D - 05.03.11 Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno D 05.03.13 Nawierzchnia z mieszanki mastyksowo - grysowej (sma) D - 05.03.23a Nawierzchnia z betonowej kostki brukowej dla dróg i ulic lokalnych oraz placów i chodników D - 05.03.26a Zabezpieczenie nawierzchni asfaltowej przed spękaniami siatką zbrojeniową wykonaną z włókien szklanych i węglowych wstępnie przesączonych asfaltem D - 06.01.01 Umocnienie powierzchniowe skarp, rowów i ścieków D - 06.02.01 Przepusty pod zjazdami D - 07.01.01 Oznakowanie poziome D - 07.02.01 Oznakowanie pionowe D - 08.01.01 Krawężniki betonowe D - 08.02.02 Chodnik z brukowej kostki betonowej D - 08.03.01 Betonowe obrzeża chodnikowe 5. Wykonawca przed przystąpieniem do wykonania robót budowlanych zobowiązany jest do opracowania planu BIOZ zgodnie z art. 21a ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane wraz z późniejszymi zmianami oraz PZJ. 6. Na wbudowane materiały Wykonawca winien przedłożyć aprobaty techniczne i świadectwa jakości. 7. Wszystkie badania kontrolne robót określone w specyfikacjach technicznych wykonane zostaną na koszt Wykonawcy i przedłożone Inspektorowi Nadzoru celem akceptacji. 8. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia bezpiecznych warunków ruchu drogowego kołowego i pieszego w rejonie prowadzonych robót objętych umową na podstawie projektu czasowej organizacji ruchu: - km 4+300 - km 4+487,5 oraz km 4+628,5 - km 4+900 - dostarczonego przez Zamawiającego, - km 4+487,5 - km 4+628,5 - opracowanego we własnym zakresie i zatwierdzonego przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie. 9. Okres rękojmi za wady dla robót objętych zamówieniem wynosi 3 lata od daty odbioru ostatecznego. 10.Rozliczenie finansowe zamówienia realizowane będzie oddzielnie dla każdego zadania. 11.Zamówienie nie może być realizowane odcinkami - zadaniami, tylko w całości. 12. Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wskazać, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Wielkość lub zakres zamówienia: zad. nr 1 - 454227,43 zł. netto, Zad. nr 2 - 465204,70 zł. netto..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne 45.11.20.00 - Roboty w zakresie usuwania gleby 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem uczestnictwa w przetargu jest wniesienie wadium w wysokości: 5000,00 zł, słownie złotych: pięć tysięcy 00/100. 2.Wadium może być wnoszone w formach określonych w art. 45, ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na konto ZDW w Lublinie w Kredyt Banku S.A. O/Lublin nr 89 1500 1520 1215 2004 1596 0000. 4.W ofercie należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium. UWAGA: 1. Wadium w pieniądzu należy wnosić ściśle z dyspozycją art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych, tzn. przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego. W myśl art. 63. ust. 3 pkt.1 ustawy Prawo bankowe z dnia 29 sierpnia 1997 (Dz. U z 2002 Nr 72 poz. 665 j. t.) polecenie przelewu jest jedną z form rozliczenia bezgotówkowego. Zgodnie z art. 63c Prawa bankowego polecenie przelewu stanowi udzieloną bankowi dyspozycję dłużnika obciążenia jego rachunku określoną kwotą i uznania tą kwotą rachunku wierzyciela. Oznacza to, że wpłata gotówkowa wadium wnoszona na poczcie lub w banku nie stanowi polecenia przelewu w rozumieniu wyżej cytowanych artykułów. 2. Wadium wnoszone przelewem (art. 45 ust. 7 ustawy pzp) uważa się za wniesione w terminie jeżeli wpłynie na konto ZDW w Lublinie przed upływem terminu składania ofert.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia / nie spełnia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien wykonać w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości nie mniejszej niż 500 000 zł. każda. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia / nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować niżej podanymi, w pełni sprawnymi jednostkami sprzętowymi: - koparka podsiębierna - 1 szt., - spycharka - 1 szt., - ładowarka - 1 szt., - samochody samowyładowcze z przykryciem - 2 szt., - wibratory płytowe z osłoną z tworzywa sztucznego - 1 szt., - piła motorowa łańcuchowa - 1 szt., - piła do cięcia asfaltu i beton - 1 szt., - młot pneumatyczny - 1 szt., - sprężarka powietrza - 1 szt., - dźwig samochodowy - 1 szt., - walec wibracyjny stalowy - 1 szt., - walec wibracyjny ogumiony - 1 szt., - skrapiarka lepiszcza - 1 szt., - układarka do układania mieszanek mineralno-asfaltowych typu zagęszczanego - 1 szt., - szczotka mechaniczna - 1 szt., - frezarka drogowa - 1 szt. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia / nie spełnia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca powinien dysponować osobą lub osobami zdolnymi do pełnienia funkcji kierownika robót, posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności drogowej. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia / nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w następujący sposób: spełnia / nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegających na zmianie terminu wykonania umowy w przypadku wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej: 1) Spowodowane warunkami atmosferycznymi: a) klęski żywiołowe, b) gdy warunki atmosferyczne odbiegają od warunków określonych w SST i uniemożliwiają prowadzenie robót budowlanych przeprowadzenie prób i sprawdzeń oraz dokonywanie odbiorów 2) Spowodowane warunkami geologicznymi, archeologicznymi: a) niewybuchy, niewypały b) wykopaliska archeologiczne 3) konieczności wykonania robót dodatkowych od których realizacji uzależnione jest wykonanie zamówienia podstawowego; 4) wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego, konieczność usunięcia błędów lub wprowadzenia zmian w projekcie budowlanym; 5) siły wyższej, której strony nie mogły przewidzieć, której nie mogły zapobiec ani której nie mogą przeciwdziałać, a która uniemożliwia Wykonawcy wykonanie w części lub całości jego zobowiązań.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1 (cena 8,40 zł) lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.06.2012 godzina 11:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego w pok. nr 5, otwarcie ofert - godz.12:00, w pok. nr 4..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują pisemnie - pocztą, za pomocą faksu nr (81) 566 02 56 lub drogą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl . 2. Jeżeli Zamawiający lub wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. 3. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: - W sprawach technicznych - P. Tadeusz Otap, tel. (81) 566 13 93 w. 23, w. 25, - W sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - P. Anna Kaczor, P. Ireneusz Król, tel. (81) 566-13-92, 566-13-93 w. 28. Uwaga: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają się ubiegać o udzielenie zamówienia, proszeni są o przesłanie krótkiej informacji faksem na numer (81) 566-02-56 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl, zawierającej podstawowe dane firmy (nazwa, adres, numer telefonu i faksu). Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np. zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odwołaniach dotyczących treści ogłoszenia i SIWZ, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI BYCHAWA
więcej: przetargi BYCHAWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych dla Gminy Gniezno
- Przebudowa dróg gminnych o nr 120366D oraz 120370D w miejscowości Przygórze
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Pałecznica gm. Niedźwiada - ETAP 4
- Rozbudowa drogi gminnej nr 604301K "Kasina Wielka - Szymony - Gruszowiec" w miejscowości Kasina Wielka
- Remont nawierzchni utwardzonych i schodów zewnętrznych przy budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Waszyngtona 4/8
- Przebudowa dróg gminnych nr 180165C Krzywosądz - Dęby na odcinku od km 0+000 do km 0+390, nr 180150C Dobre - ul. Lipowa na odcinku od km 0+000 do km 0+256
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.