Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-01-25
Piaseczno: Konserwacja cieków wodnych oraz usuwanie awarii odwodnieniowych na terenie Gminy Piaseczno.
Numer ogłoszenia: 12570 - 2011; data zamieszczenia: 25.01.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno , ul. Kościuszki 5, 05-500 Piaseczno, woj. mazowieckie, tel. 022 70 17 654, 70 17 655, faks 022 70 17 692.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja cieków wodnych oraz usuwanie awarii odwodnieniowych na terenie Gminy Piaseczno..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest konserwacja rurociągów i studzienek odwadniających oraz usuwanie awarii na terenie Gminy Piaseczno. Konserwacja Kanału Piaseczyńskiego i innych cieków wodnych. Konserwacja cieków wodnych oraz usuwanie awarii drenarskich na terenie Gminy Piaseczno..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje zamówienie uzupełniające. Będzie polegało na powtórzeniu tego samego rodzaju czynności określonych w przedmiocie zamówienia.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51-8, 45.23.24.52-5.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie wiedzy i doświadczenia: Przedstawią wykaz min. 3 robót o podobnym charakterze rzeczowym do przedmiotu zamówienia to jest dotyczącym urządzeń odwodnieniowych z uwzględnieniem rurociągów drenarskich (nie dotyczy składania oferty na część 2 zał. A 1) o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto każda, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert potwierdzone referencjami lub protokołami odbiorów poprzednio zamawiających. Uwaga. W przypadku składania ofert tylko na jedną cześć, wystarczy przedstawić tylko jedną referencję o podobnym charakterze rzeczowym do przedmiotu zamówienia to jest dotyczącym urządzeń odwodnieniowych z uwzględnieniem rurociągów drenarskich o wartości nie mniejszej niż 100.000 zł brutto. Wymóg dotyczący urządzeń odwodnieniowych z uwzględnieniem rurociągów drenarskich nie dotyczy składania oferty na część 2 załącznik A 1. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 5.2.2.SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy w zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia: Przedstawią wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia stwierdzających, że osoby te posiadają do wyboru uprawnienia hydrotechniczne, wodno- melioracyjne których obowiązek posiadania nakłada ustawa Prawo budowlane. Konieczne jest przedstawienie jednej osoby ze stosownymi uprawnieniami - udokumentowanymi kwalifikacjami zawodowymi wraz z zaświadczeniem o członkostwie w Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa na którym widnieje aktualne na dzień składania ofert ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej. Osoba ta będzie pełnić funkcję kierowniczą a wykonawca dodatkowo złoży oświadczenie, że osoba która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane prawem uprawnienia. Powyższe winno być udokumentowane zgodnie z pkt 5.2.4 SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. przedstawią wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 2. w przypadku powierzenia części zamówienia podwykonawcom należy załączyć załącznik nr 4. W innym przypadku dołączyć druk i wpisać nie dotyczy 3. przedstawią do wyboru zał. A z wybranymi przez siebie częściami bądź wybrana częścią z wypełnionymi cenami jednostkowymi brutto
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piaseczno.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno pok.75.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.02.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno ul. Kościuszki 5 05-500 Piaseczno pok.75 III piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie konserwacji rurociągów i studzienek odwadniających oraz usuwanie awarii na terenie Gminy Piaseczno..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: konserwacje rurociągów, konserwacje korytek odwadniających, konserwacja rowów, czyszczenie studzienek odwadniających, czyszczenie wpustów deszczowych, wykonanie przepustów drogowych z przyczółkami, wykonanie korytek betonowych, przełożenie i odbudowa zbieraczy drenarskich, odbudowa rowu melioracyjnego,odmulenie rowu melioracyjnego, usunięcie awarii drenarskich, odmulenie przepustów rurowych, hakowanie roślin, cięcie krzewów, wywóz pozostałości po oczyszczeniu i odmuleniu na odległość do 10km, czyszczenie seperatora z wywiezieniem frakcji ropopochodnych..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51-8, 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie konserwacji Kanału Piaseczyńskiego i innych cieków wodnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia: ręczne wykoszenie skarp, oraz pasa przybrzeżnego - m2 - 28331, ręczne odmulenie dna kanału przy szer.dna 2m i głębokości ponad 1,5m warstwą do 20cm. norma na 10m- 1750m,ręczne odmulenie dna kanału przy szer. dna 1,2m i głębokości do 1,5m warstwą do 20cm. 10m-1490mb.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie konserwacji cieków wodnych oraz usuwanie awarii drenarskich na terenie Gminy Piaseczno.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: odmulenie rowu melioracyjnego, usunięcie awarii drenarskich, odmulenie przepustów rurowych, hakowanie roślin, cięcie krzaków, wywóz pozostałości po oczyszczeniu i odmuleniu na odległość do 10km, przełożenie i odbudowa zbieraczy drenarskich, wykoszenie dna i skarp rowu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.51-8, 45.23.24.52-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z PIASECZNA
- "Oświetlenie przejść dla pieszych" w ramach zadania pt. "Poprawa bezpieczeństwa na przejściach dla pieszych - oświetlenie"
- Remonty bieżące nawierzchni chodników, jezdni brukowych i dróg nieutwardzonych - lata 2025-2026
- Budowa budynku filii bibliotecznej - miejsca aktywności lokalnej i bibliotecznej wraz z zagospodarowaniem terenu na części działki nr ew. 726/3, obręb 0043 Złotokłos
- Zagospodarowanie zielenią pasa drogowego ulicy Sienkiewicza w ramach zadania ",Zagospodarowanie zieleni przy inwestycjach drogowych"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzenia wielofunkcyjnego w ramach realizacji projektu "Mazowsze bez smogu"
- Dowóz uczniów do Szkoły Podstawowej im. Mieczysława Fogga w Złotokłosie
więcej: przetargi w Piasecznie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1900T w miejscowości Gościencin na odcinku od km 0+000 do km 1+699
- Wykonanie dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania części budynku usługowego na Klub Malucha"
- Rozbudowa DW 886 Domaradz-Brzozów-Sanok polegająca na budowie mostu w km 25+977 na pot. Rusawa wraz z rozbudową dojazdów oraz rozbiórką, budową i przebudową infrastruktury technicznej, ... w m. Jurowce
- Modernizacja istniejącego odwodnienia liniowego w ciągach dróg powiatowych Powiatu Jędrzejowskiego
- "Poprawa funkcjonowania infrastruktury sportowo-rekreacyjnej szansą na rozwój popegeerowskich terenów Gminy Czarna"
- Przebudowa i rozbudowa skrzyżowania ulicy Ostrowskiej z ul. Polową i ul. Obrońców Zambrowa w Zambrowie, na skrzyżowanie typu "rondo", wraz z rozbiórką i budową infrastruktury towarzyszącej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.