To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-07-08
Zawiercie: Wykonanie projektu termomodernizacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w Zawierciu.
Numer ogłoszenia: 125717 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 128584 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zawiercie, ul. Leśna 2, 42-400 Zawiercie, woj. śląskie, tel. 32 49 41 267, faks 32 67 22 684.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu termomodernizacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w Zawierciu..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu termomodernizacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu w ramach zadania pn.: Termomodernizacja budynków mieszkalnych oraz użyteczności publicznej w Zawierciu. Opracowana dokumentacja będzie służyła do aplikowania o dofinansowanie w ramach Działania 4.3 Podrozdział 4.3.1 Efektywność energetyczna i odnawialne źródła energii w infrastrukturze publicznej i mieszkaniowej - ZIT. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 1) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno - użytkowego (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1129). 2) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno- użytkowym (Dz. U. z 2004 r. nr 130, poz. 1389). 3) rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie ( Dz. U. z 2015r., poz. 1422). 4) Dyrektywą Parlamentu Europejskiego i Rady 2012/27/UE z dnia 25 października 2012r. w sprawie efektywności energetycznej, zmiany dyrektyw 2009/125/WE i 2010/30/UE oraz uchylenia dyrektyw 2004/8/WE i 2006/32/WE (t. j. Dz. Urz. UE L315/1 z 14.11.2012r.) W skład przedmiotowej dokumentacji wchodzi: 1) Projekt termomodernizacji - obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej, przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych dla termomodernizacji budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Krzywej 3 w Zawierciu. 2) Dla budynku należy wykonać audyt energetyczny, który określi szczegółowy zakres prac. Zamawiający nie posiada dokumentacji budowlanej budynku. Projekt termomodernizacji powinien zawierać wykonanie następujących robót: - docieplenie ścian zewnętrznych, - docieplenie dachu, - wymianę okien i drzwi zewnętrznych, - modernizację instalacji wewnętrznych (wymiana grzejników c.o. bez wymiany pieca). Zakres prac projektowych obejmuje wykonanie: a) projekt budowlany wszystkich branż w 6 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, b) projekt wykonawczy wszystkich branż w 3 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, c) przedmiar robót przez który należy rozumieć opracowanie zawierające zestawienie przewidywanych do wykonania robót w kolejności technologicznej ich wykonania, wraz z ich szczegółowym opisem, miejscem wykonania lub wskazaniem podstaw ustalających szczegółowy opis, z wyliczeniem i zestawieniem liczby jednostek miar i robót podstawowych oraz wskazaniem podstaw do ustalania cen jednostkowych nakładów rzeczowych. Przedmiar musi uwzględniać wymagania określone w § od 6 do 10 ww. rozporządzenia w 4 egzemplarzach w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, d) kosztorys inwestorski w 2 egz. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, e) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych przez którą należy rozumieć opracowanie zawierające w szczególności zbiory wymagań, które są niezbędne do określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót. Specyfikacja musi uwzględniać wymagania określone w § 13 i 14 w/w rozporządzenia w 3 egzemplarzach. w wersji papierowej, 1 egz. w wersji elektronicznej, Dokumentacja projektowa stanowiąca przedmiot zamówienia powinna spełniać wymagania ustawy Prawo zamówień publicznych obowiązującej na dzień odbioru dokumentacji. Stan istniejący: 1. Budynek w trwałym zarządzie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zawierciu stanowiący własność Gminy Zawiercie. Budynek wolnostojący, dwukondygnacyjny z podpiwniczeniem i strychem. 2. Budynek zlokalizowany w Zawierciu przy ul. Krzywej (nieruchomość oznaczona na mapie 17 o numerze 1/24., o powierzchni 6239 m3, zabudowana budynkiem murowanym o kubaturze 2006,8 m3, wybudowany w latach dwudziestych XX wieku. 3. Zestawienie powierzchni: a) powierzchnia zabudowy - 240,5 m3 b) powierzchnia użytkowa - 350,6 m3 c) powierzchnia całkowita- 502,8 m3 d) wysokość zróżnicowana - max 11,28 m Dokumentacja fotograficzna budynku stanowi załącznik do SIWZ. Ponadto do obowiązków Wykonawcy należy: 1) sprawdzenie w terenie warunków wykonania zamówienia przed przystąpieniem do wykonania prac projektowych, 2) uzyskanie wszelkich uzgodnień, zaświadczeń pozwalających na uzyskanie przez Inwestora zgłoszenia, 3) opisywanie proponowanych materiałów i urządzeń za pomocą parametrów technicznych, tzn. bez podawania ich nazw. Jeżeli nie będzie to możliwe i jedyną możliwością będzie podanie nazwy materiału lub urządzenia, wskazaniu temu muszą towarzyszyć wyrazy lub równoważny, wraz z określeniem co należy przez to rozumieć ( wskazanie parametrów technicznych), 4) konsultacja z Zamawiającym istotnych rozwiązań konstrukcyjnych, funkcjonalnych i materiałowych mających wpływ na koszty robót budowlanych, które będą wykonywane na podstawie opracowanego przedmiotu umowy, a także przedłożenie ewentualnych propozycji rozwiązań nie ujętych a istotnych z punktu widzenia Wykonawcy dla prawidłowego wykonania zamówienia, 5) wsparcie merytoryczne Zamawiającego w trakcie prowadzonego postępowania na wyłonienie wykonawcy robót budowlanych w zakresie zagadnień związanych z opracowaną dokumentacją projektową 6) w projekcie na stronie tytułowej oraz na wszystkich rysunkach następnie w przedmiarze, kosztorysie inwestorskim i specyfikacji technicznej datę zapisywać jako dzień, miesiąc, rok, 7) przy podpisach (oprócz rysunków) należy przystemplować imienne pieczęcie projektantów, 8) w przedmiarze i kosztorysie inwestorskim należy uwzględnić zgodnie z Rozporządzeniem kod i nazwę wspólnego słownika zamówień podstawowych zakresów robót, 9) przedmiary robót podzielić należy na rozdziały wg. poszczególnych asortymentów robót oraz tabelę elementów scalonych. W przedmiarach oprócz wszystkich asortymentów robót należy również uwzględnić pełną obsługę geodezyjną zadania, 10) wszystkie rysunki które znajdują się w projektach wraz z opisami, pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się także w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej, 11) Wykonawca załączy komplet niezbędnych uzgodnień z właścicielami mediów i ewentualnie inne, które umożliwią Zamawiającemu zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia na budowę. Wszystkie rysunki które znajdują się w projektach wraz z opisami, pisma, uzgodnienia itp. muszą znajdować się w wersji elektronicznej. Niedopuszczalne są zmiany bądź poprawki w dokumentacji bez ponownego, uwzględniającego te zmiany wykonania wersji elektronicznej. Przedmiot zamówienia określa także wzór umowy, który stanowi załącznik do SIWZ. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia 1. Wykonawca, przenosi na Zamawiającego autorskie prawa majątkowe do przedmiotu niniejszego zamówienia. 2. Wykonawca zgadza się na wykonanie przez Zamawiającego autorskich praw zależnych. 3. Zamawiający ma prawo do: - utrwalenia przedmiotu zamówienia, - zwielokrotnienia przedmiotu zamówienia lub jego części dowolną techniką, - zapisu przedmiotu zamówienia w formie elektronicznej, - wykorzystania przedmiotu zamówienia w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, którego przedmiotem będzie wybór wykonawcy robót budowlanych, w szczególności poprzez włączenie przedmiotu zamówienia lub jego części do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz udostępnianie przedmiotu zamówienia i jego części wszystkim zainteresowanym tym postępowaniem, - używania i sporządzania kopii (techniką kserograficzną i cyfrową oraz na nośnikach magnetycznych typu dyskietki, CD) , - wykorzystania przedmiotu niniejszej zamówienia, w celu realizacji inwestycji. 4. Wykonawca udziela na przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji na okres 5 lat. 5. Wykonawca w trakcie wykonywania umowy może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na podstawie umowy o podwykonawstwo w rozumieniu art. 2 pkt 9b ustawy Prawo zamówień publicznych, mimo niewskazania w ofercie takiej części do powierzenia podwykonawcom. 6. Jeżeli zmiana lub rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust.2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art.22 ust.1, wykonawca jest zobowiązany wykazać zamawiającemu, iż proponowany inny podwykonawca lub wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 7. Wykonawca zobowiązany jest opracować projekt budowlany w sposób zgodny z wymaganiami ustawy prawo budowlane, ustaleniami określonymi w decyzjach administracyjnych dotyczących zamierzenia budowlanego, obowiązującymi przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej. Wykonawca zapewni udział w opracowaniu projektu osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności oraz wzajemne skoordynowanie techniczne wykonanych przez te osoby opracowań projektowych, zapewniające uwzględnienie zawartych w przepisach zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki projektowanego obiektu budowlanego. 8. Zgodnie z art. 20 ust. 2 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 1409) projektant ma obowiązek zapewnić sprawdzenie projektu architektoniczno-budowlanego pod względem zgodności z przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania bez ograniczeń w odpowiedniej specjalności..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.07.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INSTAL - SANT Krystian Dydak, ul. Warta 29, 42-300 Myszków, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8351,70
Oferta z najniższą ceną: 8351,70 / Oferta z najwyższą ceną: 30750,00
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI Z ZAWIERCIA
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości"
- Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji wraz z renowacją i konserwacją istniejącego boiska wielofunkcyjnego przy ul. Wierzbowej w Zawierciu
więcej: przetargi w Zawierciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa zbiorników wodnych na terenach inwestycyjnych
- Przebudowa skrzyżowania ulic: Kostrzyńskiej, Włościańskiej, Dargomyskiej i Poziomkowej w Dębnie wraz z przebudową zjazdu z ul. Włościańskiej na ul. Pileckiego.
- Wykonanie dokumentacji przebudowy ulicy Szymborskiej oraz koncepcji rozbudowy ulicy Wielkopolskiej w zakresie drogi dla pieszych i rowerów.
- Przebudowa dróg na terenie Gminy Gołymin - Ośrodek - opracowanie dokumentacji projektowej przebudowy dróg
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania - Przebudowa i rozbudowa budynku Powiatu Gdańskiego przy ul. Wojska Polskiego 16 w Pruszczu Gdańskim
- Wykonanie prac projektowych oraz robót budowlanych dla projektu pn. "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków na terenie Powiatu Jaworskiego"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.