eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskRemont pomieszczeń i schodów w Domu Studenckim nr 2 Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym przy ulicy R. Traugutta 115b w Gdańsku-Wrzeszczu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-07-08

Gdańsk: Remont pomieszczeń i schodów w Domu Studenckim nr 2 Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym przy ulicy R. Traugutta 115b w Gdańsku-Wrzeszczu
Numer ogłoszenia: 125759 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133962 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Gdańska, ul. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3472400, faks 58 3472913.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont pomieszczeń i schodów w Domu Studenckim nr 2 Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym przy ulicy R. Traugutta 115b w Gdańsku-Wrzeszczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty remontowo-budowlane w Domu Studenckim nr 2 Politechniki Gdańskiej zlokalizowanym w Gdańsku przy ul. Traugutta 115B. Zakres robót remontowych obejmuje malowanie pomieszczeń mieszkalnych, remont klatek schodowych, remont schodów wejściowych, wy-mianę stolarki drzwiowej i częściowo okiennej. Wykładziny podłogowe do wymiany na wszystkich kon-dygnacjach w pomieszczeniach i korytarzach oraz do ułożenia na klatkach schodowych - wykładziny PCV homogeniczne. Malowane będą wszystkie pomieszczenia mieszkalne i korytarze łącznie z klatkami schodowymi. Stolarka drzwiowa do wymiany łącznie z ościeżnicami we wszystkich segmentach mieszkalnych i do pomieszczeń ogólnodostępnych na wszystkich kondygnacjach. Wymieniona będzie stolarka okienna w pomieszczeniach natrysków ogólnodostępnych na 10-ciu kondygnacjach i w koryta-rzach, częściowo do 10% wymiana okien w pomieszczeniach mieszkalnych. W pomieszczeniach natry-sków ogólnodostępnych do wymiany posadzki z płytek gresowych łącznie z podkładami cementowymi, do wykonania podkłady posadzkowe jastrychy cementowe z izolacją podposadzkową i wymiana drzwi do kabin na drzwi z laminatu HPL. Pomieszczenia natrysków malowane i odgrzybiane z wymianami zabudowy GK. Modyfikacja wentylacji pomieszczeń - do wymiany wentylatory kanałowe na urządzenia o większej wydajności. W całym budynku do wymiany balustrady schodowe i tarasowe na stalowe nierdzewne. Schody wejściowe zewnętrzne obkładane płytkami ceramicznymi z wykonaniem warstw podkładowych i izolacyjnych. W całym budynku przed rozpoczęciem prac remontowych należy skutecznie zabezpieczyć czujki sys-temu p.poż. oraz nowo zamontowane dźwigi osobowe (drzwi oraz wnętrze kabiny). Dom studencki nr 2 jest budynkiem dziesięciopiętrowym tzw. korytarzowcem, posiada dwie klatki schodowe i trzy windy. W czasie prac remontowych budynek będzie sukcesywnie przekazywany do remontu wg wspólnie opracowanego grafiku. Planowane roboty mają na celu doprowadzenie budynku DS 2 do właściwego stanu technicznego i estetycznego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.43.20.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg, ścian i tapetowanie ścian 45.44.20.00 - Nakładanie powierzchni kryjących 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.07.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ROB-MAR Sp. z o.o., ul. Poznańska 226A, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2286280,51 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 2146207,32

  • Oferta z najniższą ceną: 2146207,32 / Oferta z najwyższą ceną: 2590000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.