Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-04-11
Warszawa: Sukcesywne świadczenie usług prania
z podziałem na części według lokalizacji:
Cz. I Warszawa, Cz. II Jurata, Cz. III Międzyzdroje, Cz. IV Szklarska Poręba, Cz. V Polańczyk, Cz. VI Świnoujście, Cz. VII Dziwnów , Cz. VIII Szczecin, Cz. IX Wrocław,
Cz. X Ustka Uroczysko, Cz. XI Zakopane
Numer ogłoszenia: 125772 - 2014; data zamieszczenia: 11.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Usług Logistycznych , ul. Słoneczna 37, 00-789 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 601 33 29, faks 22 601 50 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.cul.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Gospodarki Budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne świadczenie usług prania z podziałem na części według lokalizacji: Cz. I Warszawa, Cz. II Jurata, Cz. III Międzyzdroje, Cz. IV Szklarska Poręba, Cz. V Polańczyk, Cz. VI Świnoujście, Cz. VII Dziwnów , Cz. VIII Szczecin, Cz. IX Wrocław, Cz. X Ustka Uroczysko, Cz. XI Zakopane.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna usługa prania, która będzie realizowana w następujących lokalizacjach: Cz. I Warszawa Hotel Łazienkowski ul.29 Listopada 3B; 00-465 Warszawa; Hotel Karat, ul. Słoneczna 37, Bufet Puławska ul. Puławska 148/150, Lotnisko Babice: ul. Gen. Bryg. S. Kaliskiego 57, 00 - 476 Warszawa, Bursy Warszawskie: ul. Włochowska 25/33, 02-336 Warszawa; ul. Puławska 44; 05-509 Piaseczno; Cz. II Jurata Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Kaper ul. Mestwina 45; 84-141 Jurata; Cz. III Międzyzdroje Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy ul. Krótka 1; 72-500 Międzyzdroje; Cz. IV Szklarska Poręba Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Olimp ul.1 Maja 62; 58-580 Szklarska Poręba Willa Olimp Retro, ul. 1 Maja 64, 58-580 Szklarska Poręba Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Rzemieślnik ul. Górna 21; 58-580 Szklarska Poręba; Cz. V Polańczyk Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy Jawor ul. Zdrojowa 21; 38-610 Polańczyk; Cz. VI Świnoujście Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy ul. Słowackiego 4/6; 72-600 Świnoujście; Cz. VII Dziwnów Ośrodek Szkoleniowo - Wypoczynkowy ul. Koniecznego 13; 72-418 Dziwnów; Cz. VIII Szczecin Hotelik Słowiański - ul. Potulicka 1, 70-233 Szczecin Cz. IX Wrocław Bursa Savoy Wrocław, pl. Tadeusza Kościuszki 19, 50-027 Wrocław Cz. X Ustka Uroczysko Ośrodek Szkoleniowo - Rekreacyjny Ustka Uroczysko, 76 - 270 Ustka. Cz. XI Zakopane OSWDafne - Zakopane, ul. Jagiellońska 30 OSW Pod Kozińcem - Zakopane, ul. Broniewskiego 10 A 1) Usługa obejmuje pranie wodne, czyszczenie chemiczne, odplamianie, krochmalenie, maglowanie, prasowanie, segregowanie, odbiór oraz dostawę - w zakresie wskazanym w siwz. 2) Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis przedmiotu zamówienia poszczególnych części zawarty jest w formularzach cenowych - zestawieniach asortymentowo - ilościowych zawartych w załącznikach 2a - 2k do siwz. 3) Wykonawca gwarantuje zachowanie parametrów przedmiotu zamówienia zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz wymaganiami Zamawiającego zawartymi w siwz. 4) Zamawiający zastrzega, że podane ilości w zakresie przedmiotu zamówienia są ilościami szacunkowymi i mogą ulec zmianie w trakcie trwania umowy. Ostateczny zakres usługi będzie wynikał z faktycznych potrzeb Zamawiającego. 5) Zamawiający zastrzega możliwość niezrealizowania części przedmiotu zamówienia. Z tytułu niezrealizowania części zamówienia Wykonawcy nie przysługują żadne roszczenia finansowe oraz prawne..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.20.00 - Usługi czyszczenia wyrobów włókienniczych 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania 98.31.50.00 - Usługi prasowania .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 11.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w postępowaniu
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art. 22 ust. 1 PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Wszelkie zmiany treści niniejszej umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu podpisanego przez Strony, pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty w następującym zakresie: a. Zmiana przepisów prawa podatkowego mająca wpływ na wysokość podatku VAT, jeśli nastąpiła w trakcie realizacji umowy -Wykonawca doliczy do wynagrodzenia podatek VAT, zgodnie z przepisami obowiązującymi w dniu wystawienie stosownych dokumentów finansowych. Strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano, b. Zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian obowiązujących przepisów prawnych dokonanych w trakcie realizacji Umowy. 3. Jeżeli występują zmiany w strukturze organizacyjnej Zamawiającego lub Wykonawcy, dotyczące określonych w umowie nazw, adresów, podległości, numerów rachunków bankowych, Strony niezwłocznie informują pisemnie o tych zmianach.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cul.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, pok 103A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.04.2014 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć Centrum Usług Logistycznych, 00-789 Warszawa, ul. Słoneczna 37, Sekretariat - pok 105.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa, montaż i konfiguracja nowych i demontaż zużytych kamer systemu CCTV, konfiguracja rejestratora na terenie Oddziału OReg w Lublinie
- Rozbudowa DW 740 polegająca na rozbiórce istniejącego przepustu w km 22+300 i budowie nowego obiektu inżynier. wraz z przebudową zjazdu i rozbudową dojazdów w niezbędnym zakresie - nr post. 064/25
- Usługa cateringowa - spotkanie pn. "POLSKO - UKRAIŃSKI DZIEŃ WSPÓLNY REKTORÓW.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego przy wykonywaniu wielobranżowych robót budowlanych realizowanych w ramach zadania pn.: "Przebudowa budynku przy ul. Śmiałej 21 w Warszawie na potrzeby prowadzenia dzi
- Dostawa probówek do systemu próżniowego, uchwytów do igieł oraz igieł systemowych.
- Przeglądy roczne i pięcioletnie stanu technicznego budynków
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Cykliczne świadczenie kompleksowych usług pralniczych z wdrożeniem radiowego systemu do identyfikacji asortymentu, najem bielizny szpitalnej. Zgodnie z rozdziałem 5. 2. SWZ.
- Pranie bielizny i odzieży szpitalnej z dezynfekcją
- Kompleksowa usługa prania (...) bielizny szpitalnej (...) oraz wynajem czystej bielizny i odzieży szpitalnej z wdrożeniem systemu RFID UHF (...)
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych wraz z transportem
- 25/ZP/2025 Sukcesywna usługa prania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- Świadczenie usług pralniczych wraz z czyszczeniem chemicznym i transportem dla SP ZOZ w Głubczycach.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.