Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Biała Podlaska: Dostawa rejestratorów leśniczego oraz komputerów wraz z oprogramowaniem
i akcesoriami
Numer ogłoszenia: 125794 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Biała Podlaska, ul. Warszawska 37, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3432379, fax 083 3432260.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin.lasy.gov.pl/biala/index.php
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne-Lasy Państwowe.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa rejestratorów leśniczego oraz komputerów wraz z oprogramowaniem i akcesoriami.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa obejmuje 11 szt. rejestratorów danych wraz z akcesoriami i jednej dodatkowej stacji dokującej do wyżej wymienionego typu rejestratora oraz dostawę 2 szt. komputerów wraz z oprogramowaniem (1szt.- komputer stacjonarny wraz z monitorem LCD oraz 1szt. - komputer przenośny (notebook). Przedmiot zamówienia podzielono na 2 części:
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.33.00 - Komputery przenośne Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.33.00 - Komputer biurkowy Oryginalny kod CPV: 30.23.11.00 - Komputery Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.00.00 - Maszyny do przetwarzania danych (sprzęt) .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Każda oferta na każdą część zamówienia musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Część zamówienia nr 1 - wadium o wartości 1 500,00zł Część zamówienia nr 2 - wadium o wartości 150,00 zł..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O wykonanie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt. 1-9 i ust.2. Prawa zamówień publicznych, 2. spełniają wymogi art.22 ust.1 pkt 1-3 Prawa zamówień publicznych, a w szczególności: - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania, a gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie wykonywali co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie, 3. udzielą minimum 2 letniej nieodpłatnej gwarancji na wykonane dostawy, 4. zapewnią serwis gwarancyjny w siedzibie Zamawiającego (usunięcie usterek w ciągu 2 dni roboczych lub wymianę na sprzęt zastępczy na czas naprawy; koszt transportu sprzętu w związku z naprawą pokrywa Wykonawca). 5. wykonają zamówienie bez zatrudniania podwykonawców.. Ocena spełnienia wykonania warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów opisanych w dziale VIII. Nie spełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkuje wykluczeniem Wykonawcy.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędna wiedzę, doświadczenie, potencjał techniczny, oraz znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania tego zamówienia, wraz z ofertą powinien złożyć następujące dokumenty: 1/ oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na załączonym wzorze nr 6, 2/ aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3/ wykaz wykonanych dostaw odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia na załączonym wzorze nr 4 oraz dokumenty potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie ( referencje, protokóły odbioru dostaw/lub opinie/ lub listy polecające). 4/ oświadczenie o okresie udzielonej gwarancji na zamówienie (zawarte we wzorze oferty i oświadczeniu wykonawcy) W przypadku składania oferty wspólnej: 5/ oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu na zał. nr 7 oraz dokumenty wymienione w pkt. 2 składa każdy wykonawca oddzielnie. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających warunki udziału w postępowaniu do ich uzupełnienia w wyznaczonym przez siebie terminie. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa powyżej: 1) w ust.1 pkt. 1 składa dokument, wystawiony zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; 3. Dokument wymieniony w ust. 2 pkt.1 powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Wszystkie dokumenty wystawione w języku innym niż polski muszą być złożone w formie tłumaczenia dokonanego przez przysięgłego tłumacza (opatrzone jego podpisem i pieczęcią).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lublin.lasy.gov.pl/biala/index.php
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ na pisemny wniosek Wykonawcy można uzyskać w siedzibie zamawiającego, pokój nr 5 odpłatnie po 5 zł. za 1 egzemplarz lub za zaliczenierm pocztowym..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2008 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: dostawa 11 szt. rejestratorów danych wraz z akcesoriami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz jednej dodatkowej stacji dokującej..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 11 szt. rejestratorów danych wraz z akcesoriami wymienionymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz jednej dodatkowej stacji dokującej..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: dostawa 2 szt. komputerów wraz z oprogramowaniem i akcesoriami..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 2 szt. komputerów wraz z oprogramowaniem (1szt.- komputer stacjonarny wraz z monitorem LCD oraz 1szt. - komputer przenośny (notebook)..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów informacyjnych
- "Budowa dróg gminnych ul. Bajeczna w Grabanowie oraz budowa drogi od km 0+008,3 do km 0+0801,32 w Sławacinku Starym"
- Świadczenie usługi cateringowej podczas realizacji programu BIP Erasmus+
- Przebudowa, rozbudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku gospodarczego na budynek mieszkalny (mieszkanie wspomagane) z wiatą na dwa samochody osobowe przy ul. Kolejowej 21A w Białej Podlaskiej
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn. "Budowa hali - zadaszenia istniejących kortów do tenisa ziemnego
- Dostawa testów multiplex PCR do diagnostyki genetycznej zakażeń na panelach syndromicznych wykrywających wirusy, bakterie, mechanizmy oporności i grzyby ... w podziale na 14 części
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup komputerów stacjonarnych dla szkół podstawowych Gminy Września
- "Zakup, dostawa i montaż 14 zestawów komputerowych, 4 komputerów przenośnych i serwerów do MPK "Świdnica" Sp. z o.o.
- "Wymiana Systemu Sygnalizacji Pożaru w obiektach TS w Koroszczynie" - DPG Kukuryki
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w podziale na 5 części zamówienia
- Dostawa sprzętu i wyposażenia w projekcie pn.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W ŁAGOWIE"
- ,,Doposażenie bazy dydaktycznej szkół w ramach projektu: Edukacja dla przyszłości uczniów gminy Jarocin"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.