Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-04-28
Zabrze: Dostawa gazów medycznych oraz innych gazów wraz z dzierżawą butli (tlen medyczny, tlenek azotu medyczny (typu Pulmonix), argon, hel, dwutlenek węgla medyczny przeznaczony do laparoskopii, dwutlenek węgla spożywczy przeznaczony do krioterapii, podtlenek azotu medyczny, ciekły azot Crio) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu.
Numer ogłoszenia: 125817 - 2011; data zamieszczenia: 28.04.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu , ul. M. C. Skłodowskiej 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 032 3732308, 3732346, faks 032 3732308, 3732346.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.klinika-zabrze.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa gazów medycznych oraz innych gazów wraz z dzierżawą butli (tlen medyczny, tlenek azotu medyczny (typu Pulmonix), argon, hel, dwutlenek węgla medyczny przeznaczony do laparoskopii, dwutlenek węgla spożywczy przeznaczony do krioterapii, podtlenek azotu medyczny, ciekły azot Crio) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa gazów medycznych oraz innych gazów wraz z dzierżawą butli (tlen medyczny, tlenek azotu medyczny (typu Pulmonix), argon, hel, dwutlenek węgla medyczny przeznaczony do laparoskopii, dwutlenek węgla spożywczy przeznaczony do krioterapii, podtlenek azotu medyczny, ciekły azot Crio) dla potrzeb Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu. CPV: 24110000-8, 24111500-0, 24111900-4, 24111100-6, 24111800-3, 24112200-4, 24111300-8, 24112100-3 Szczegółowy opis i zakres stanowi załącznik nr 3 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8, 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4, 24.11.11.00-6, 24.11.18.00-3, 24.11.22.00-4, 24.11.13.00-8, 24.11.21.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wskazanego w części II.1.a) Ogłoszenia tj. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Dla Pakietu nr 1, 3, 5, 7- gazy medyczne tj. posiadania odpowiednich zezwoleń, koncesji, pozwoleń wymaganych Ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008, Nr 45. poz. 271 z późn. zm) lub Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679), w szczególności dla gazów medycznych stanowiących produkty lecznicze z Ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008, Nr 45. poz. 271 z późn. zm), zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - wydawane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego i lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - wydawane przez ministra właściwego ds. zdrowia; Dla pakietu nr 2, 4, 6, 8 - gazy: tj. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ocena jego spełnienia dla Pakietu nr 1, 3, 5, 7- gazy medyczne nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów o których mowa w części III.1 g) Ogłoszenia tj. dla Pakietu nr 1, 3, 5, 7- gazy medyczne zezwolenie, koncesja, pozwolenie wymagane Ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008, Nr 45. poz. 271 z późn. zm) lub Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679), w szczególności dla gazów medycznych stanowiących produkty lecznicze zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - wydawane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego i lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - wydawane przez ministra właściwego ds. zdrowia zgodne z Ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008, Nr 45. poz. 271 z późn. zm); natomiast ocena jego spełnienia dla Pakietu nr 2, 4, 6, 8 - gazy nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w części III.1 d) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wskazanego w części II.1.b) Ogłoszenia tj. posiadania wiedzy i doświadczenia; tzn. warunek rozumiany jako zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawy odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniej niż:Pakiet nr 1 - 65 000 PLN, Pakiet nr 2 - 150 PLN, Pakiet nr 3 - 3 100 PLN, Pakiet nr 4 - 600 PLN, Pakiet nr 5 - 2 100 PLN, Pakiet nr 6 - 2 000 PLN, Pakiet nr 7 - 22 000 PLN, Pakiet nr 8 - 1 200 PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentem dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość brutto wykonanych dostaw przez Wykonawcę w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, nie może być mniejsza od sumy wartości dostaw określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o których mowa w części III.1 f) Ogłoszenia tj. wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (należy wykazać co najmniej jedną dostawę), odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniej niż: Pakiet nr 1 - 65 000 PLN, Pakiet nr 2 - 150 PLN, Pakiet nr 3 - 3 100 PLN, Pakiet nr 4 - 600 PLN, Pakiet nr 5 - 2 100 PLN, Pakiet nr 6 - 2 000 PLN, Pakiet nr 7 - 22 000 PLN, Pakiet nr 8 - 1 200 PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentem/dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wskazanego w części II.1.c) Ogłoszenia tj. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dla pakietu nr 1, 3, 5, 7- gazy medyczne: warunek dysponowania wykwalifikowanym personelem zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008, Nr 45. poz. 271 z późn. zm). Dla pakietu nr 2, 4, 6, 8 - gazy: brak konkretnych wymagań ocena jego spełnienia dla pakietu nr 1, 3, 5, 7- gazy medyczne nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w części III.1 h) Ogłoszenia tj. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, natomiast dla Pakietu nr 2, 4, 6, 8 - gazy ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w części III.1 d) Ogłoszenia tj. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zakresie warunku wskazanego w części II.1.c) Ogłoszenia tj. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Dla pakietu nr 1, 3, 5, 7- gazy medyczne: warunek dysponowania wykwalifikowanym personelem zgodnie z Ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008, Nr 45. poz. 271 z późn. zm). Dla pakietu nr 2, 4, 6, 8 - gazy: brak konkretnych wymagań ocena jego spełnienia dla pakietu nr 1, 3, 5, 7- gazy medyczne nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w części III.1 h) Ogłoszenia tj. oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, natomiast dla Pakietu nr 2, 4, 6, 8 - gazy ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę oświadczenia o którym mowa w części III.1 d) Ogłoszenia tj. oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie warunku wskazanego w części II.1.d) Ogłoszenia tj. sytuacji ekonomicznej i finansowej tzn. warunek posiadania ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w wysokości nie niższej niż: Pakiet nr 1 - 65 000 PLN, Pakiet nr 2 - 150 PLN, Pakiet nr 3 - 3 100 PLN, Pakiet nr 4 - 600 PLN, Pakiet nr 5 - 2 100 PLN, Pakiet nr 6 - 2 000 PLN, Pakiet nr 7 - 22 000 PLN, Pakiet nr 8 - 1 200 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość polisy Wykonawcy, nie może być mniejsza od sumy wartości polis określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań (pakietów), na które Wykonawca składa ofertę ocena jego spełnienia nastąpi na podstawie przedstawionego przez Wykonawcę dokumentu, o którym mowa w części III.1 i) Ogłoszenia tj. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: Pakiet nr 1 - 65 000 PLN, Pakiet nr 2 - 150 PLN, Pakiet nr 3 - 3 100 PLN, Pakiet nr 4 - 600 PLN, Pakiet nr 5 - 2 100 PLN, Pakiet nr 6 - 2 000 PLN, Pakiet nr 7 - 22 000 PLN, Pakiet nr 8 - 1 200 PLN. W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość polisy Wykonawcy, nie może być mniejsza od sumy wartości polis określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu wykazania spełniania przez Wykonawców warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp oraz w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pzp, Zamawiający żąda, aby Wykonawcy złożyli następujące dokumenty: 1. Dokumenty wymagane od Wykonawców: a) aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 pzp; b) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) oświadczenie potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; d) oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 pzp z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do SIWZ; e) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pzp - załącznik nr 5 do SIWZ; f) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie (należy wykazać co najmniej jedną dostawę), odpowiadającej swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości brutto nie mniej niż: Pakiet nr 1 - 65 000 PLN Pakiet nr 2 - 150 PLN Pakiet nr 3 - 3 100 PLN Pakiet nr 4 - 600 PLN Pakiet nr 5 - 2 100 PLN Pakiet nr 6 - 2 000 PLN Pakiet nr 7 - 22 000 PLN Pakiet nr 8 - 1 200 PLN z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumentem/dokumentami potwierdzającymi, że dostawy te zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 6 do SIWZ; g) dla Pakietu nr 1, 3, 5, 7- gazy medyczne zezwolenie/koncesja/pozwolenie wymagane Ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008, Nr 45. poz. 271 z późn. zm) lub Ustawą z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r., 107, poz. 679), w szczególności dla gazów medycznych stanowiących produkty lecznicze zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej - wydawane przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego i/lub pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego - wydawane przez ministra właściwego ds. zdrowia zgodne z Ustawą z dnia 06.09.2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008, Nr 45. poz. 271 z późn. zm); h) oświadczenia, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; i) polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: Pakiet nr 1 - 65 000 PLN Pakiet nr 2 - 150 PLN Pakiet nr 3 - 3 100 PLN Pakiet nr 4 - 600 PLN Pakiet nr 5 - 2 100 PLN Pakiet nr 6 - 2 000 PLN Pakiet nr 7 - 22 000 PLN Pakiet nr 8 - 1 200 PLN W przypadku składania oferty na więcej niż jedno zadanie wartość polisy Wykonawcy, nie może być mniejsza od sumy wartości polis określonych przez Zamawiającego dla poszczególnych zadań, na które Wykonawca składa ofertę. j) karty charakterystyk o ile są ustawowo wymagane (dla gazów zarejestrowanych jako leki lub wyroby medyczne)- dla pakietu nr 1, 3, 5, 7- gazy medyczne oraz karty techniczne o ile prawnie nie muszą posiadać rejestracji - dla pakietu nr 2, 4, 6, 8 - gazy 2. Dokumenty dodatkowe wymagane od Wykonawców: § Załącznik nr 1 do SIWZ: Formularz ofertowy § Załącznik nr 3 do SIWZ: Formularz cenowy (Pakiety) § Załącznik nr 6 do SIWZ: Wykaz dostaw 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej w cz. III pkt. 1 lit. a) niniejszego Ogłoszenia składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty, o których mowa powyżej w cz. III pkt.3 powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w cz. III pkt. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty zawierające odpowiednie oświadczenia powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania z wnioskiem o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących przedłożonego dokumentu. Ponadto, Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej ma obowiązek złożyć wraz z ofertą oświadczenia, o których mowa w cz. III.1 b) do III.1.e) włącznie i inne wymagane treścią SIWZ dokumenty. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. 2. W przypadku, o którym mowa w pkt. 1 powyżej Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Wszelką korespondencję związaną z prowadzonym postępowaniem Zamawiający będzie prowadził wyłącznie z ustanowionym pełnomocnikiem. Z tego względu należy w ofercie wyraźnie wskazać pełnomocnika reprezentującego Wykonawców oraz podać adres do doręczeń. 3. W przypadku, kiedy ofertę składa kilku Wykonawców wspólnie, oferta oraz wszystkie załączniki powinny być podpisane przez pełnomocnika ustanowionego przez tych Wykonawców. 4. W przypadku, kiedy kilku Wykonawców składa ofertę wspólnie, do oferty należy załączyć: a) pełnomocnictwo, podpisane przez upoważnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, b) oświadczenia wymienione w cz. III pkt 1 lit. a), b) i c) niniejszego Ogłoszenia dla każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia indywidualnie, c) oświadczenie każdego z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - dla każdego z nich indywidualnie - o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w z art. 24 ust. 1 pzp, d) oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - oświadczenie z art. 22 pzp - Zamawiający dopuszcza, aby oświadczenie to zostało podpisane przez należycie umocowanego pełnomocnika Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w ich imieniu, e) wspólny formularz ofertowy wraz z wszystkimi wymaganymi przez Zamawiającego załącznikami podpisany przez ustanowionego pełnomocnika, f) inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego. Uwaga dla Wykonawcy: Wypełniając Formularz Ofertowy, jak również inne dokumenty powołujące się na Wykonawcę w miejscu np. nazwa i adres Wykonawcy należy wpisać dane dotyczące Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, a nie dane pełnomocnika. 5. Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona kopia dokumentu będzie nieczytelna lub wzbudzi wątpliwość, co do jej prawdziwości. Dokumenty złożone w języku obcym składane są wraz z tłumaczeniem na język polski, potwierdzonym przez Wykonawcę.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza istotną zmianę postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w razie: - zmiany osób upoważnionych do kontaktów - zmiany rachunku bankowego i innych danych stron - zmiany okresu realizacji umowy - zmiany terminu rozpoczęcia i/lub terminu zakończenia realizacji umowy - zmiany wynagrodzenia o wzrost minimalnego wynagrodzenia za płace - konieczności zmiany ceny ofertowej netto, na wypadek podania przez Wykonawcę w ofercie nieprawidłowej stawki podatku VAT oraz konieczności zmiany w takiej sytuacji stawki podatku VAT wskazanej przez Wykonawcę w ofercie. - konieczności zmiany ceny ofertowej brutto w sytuacji, gdy zmiana stawki podatku VAT będzie wynikała ze zmiany przepisów prawa, a nie z zastosowania nieprawidłowej stawki podatku VAT przez Wykonawcę. - obniżenia cen jednostkowych netto przez Wykonawcę - gdy w toku realizacji Umowy wystąpią zmiany stanu prawnego uniemożliwiające wykonywania Umowy na dotychczasowych warunkach, - wystąpienia siły wyższej, co uniemożliwia wykonanie przedmiotu Umowy zgodnie z SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.klinika-zabrze.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu
ul. M. Skłodowskiej-Curie 10
41-800 Zabrze
Pokój nr 2 (budynek Administracji).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.05.2011 godzina 10:00, miejsce: Szpital Specjalistyczny w Zabrzu ul. M. Skłodowskiej-Curie 10 41-800 Zabrze Sekretariat Dyrekcji (budynek administracji).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pakiet nr 1 Tlen medyczny - 40 l.,2l, 10l, oraz dzierżawa butli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy (Pakiety).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.19.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Argon czysty 5,0 butla 5 litrowa o poj. 1m3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załaczniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy (Pakiety).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8, 24.11.11.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwutlenek węgla medyczny przeznaczony do laparoskopii oraz dzierżawa butli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załaczniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy (Pakiety).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dwutlenek węgla spożywczy przeznaczony do krioterapii wraz z dzierżawą butli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy (Pakiety).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8, 24.11.21.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podtlenek azotu medyczny oraz dzierżawa butli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załacnziku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy (Pakiety).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.22.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ciekły azot medyczny przeznaczony do krioterapii. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy (Pakiety).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8, 24.11.18.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet nr 7.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Tlenek azotu medyczny typu PULMONIX lub równoważny tj. inhalacyjny tlenek azotu posiadający dopuszczenie do leczenia nadciśnienia płucnego oraz dzierżawa butli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 3 do SIWZ - Formularz cenowy (Pakiety).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00-0, 24.11.22.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet nr 8.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Hel 5,0 oraz dzierżawa butli. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w Załączniku nr 3 - Formularz cenowy (Pakiety).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.00.00-8, 24.11.13.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- 21/TP/I/24 DOSTAWY OBŁOŻEŃ CHIRURGICZNYCH, ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ, WYROBÓW JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DO HIGIENY I OPIEKI NAD PACJENTEM
- "Wykonywanie wycen nieruchomości oraz innych opracowań w celu realizacji zadań Prezydenta Miasta Zabrze, w okresie do końca 2025 r. z podziałem na 4 Rejony"
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa gazów technicznych na potrzeby Wydziału Mechanicznego Technologicznego Politechniki Warszawskiej
- Dostawa tlenu medycznego w butlach aluminiowych LIV 2L, 5L, 8L, 10L z dzierżawą butli dla potrzeb Regionalnego Szpitala w Kołobrzegu, ul. Łopuskiego 31-33
- Dostawa gazów medycznych dla potrzeb SP ZOZ w Szczebrzeszynie
- Dostawa gazów medycznych
- Systematyczna dostawa tlenu medycznego dla SPZOZ RM-MEDITRANS SPRiTS Siedlce
- Dostawa gazów medycznych wraz z dzierżawą zbiornika i transportem butli dla "Olmedica" w Olecku Sp. z o.o.
więcej: Gazy przemysłowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.