eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MyśleniceUsuwanie szkód powodziowych - ZP-20/2009ZADANIE 1 - Remonty nawierzchni dróg powiatowych- nr K1921 Tokarnia - Bogdanówka w km 6+800 - 7+500 - nr K1923 Myślenice - Stróża - Zarabie - Pcim - Poręba - Trzemeśnia w km 13+500 - 15+000 - nr K1933 Osieczany - Tr

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Myślenice: Usuwanie szkód powodziowych - ZP-20/2009: ZADANIE 1 - Remonty nawierzchni dróg powiatowych: - nr K1921 Tokarnia - Bogdanówka w km 6+800 - 7+500 - nr K1923 Myślenice - Stróża - Zarabie - Pcim - Poręba - Trzemeśnia w km 13+500 - 15+000 - nr K1933 Osieczany - Trzemeśnia - Zasań w km 3+900 - 5+100 - nr K1935 Myślenice - Bysina - Sułkowice w km 5+100 - 6+300 - nr K1958 Raciechowice - Mierzeń - Wieża w km 1+300 - 2+500 ZADANIE 2 - Remont chodnika w ciągu ulicy Sobieskiego (K1967) w Myślenicach, dł. 200 m ZADANIE 3 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr K1935 - ul. 3-go Maja w Myślenicach
Numer ogłoszenia: 125847 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, faks 012 2721733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie szkód powodziowych - ZP-20/2009: ZADANIE 1 - Remonty nawierzchni dróg powiatowych: - nr K1921 Tokarnia - Bogdanówka w km 6+800 - 7+500 - nr K1923 Myślenice - Stróża - Zarabie - Pcim - Poręba - Trzemeśnia w km 13+500 - 15+000 - nr K1933 Osieczany - Trzemeśnia - Zasań w km 3+900 - 5+100 - nr K1935 Myślenice - Bysina - Sułkowice w km 5+100 - 6+300 - nr K1958 Raciechowice - Mierzeń - Wieża w km 1+300 - 2+500 ZADANIE 2 - Remont chodnika w ciągu ulicy Sobieskiego (K1967) w Myślenicach, dł. 200 m ZADANIE 3 - Remont nawierzchni drogi powiatowej nr K1935 - ul. 3-go Maja w Myślenicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1: Droga nr K1921: - ścinanie i plantowanie poboczy - 420,00 m2, - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 40,00 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asf., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 2150,00 m2, - uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego- 420,00 m2. Droga nr K1923: - ścinanie i plantowanie poboczy - 900,00 m2, - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 30,00 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asf., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 4500,00 m2, - uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego- 900,00 m2. Droga nr K1933: - ścinanie i plantowanie poboczy - 1050,00 m2, - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 288,75 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asf., w-wa ścieralna gr. 4 cm - 5775,00 m2, - uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego- 1050,00 m2. Droga nr K1935: - ścinanie i plantowanie poboczy - 1800,00 m2, - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 330,00 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asf., w-wa ścieralna gr. 4 cm - 6600,00 m2, - uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego- 1200,00 m2. Droga nr K1958: - ścinanie i plantowanie poboczy - 1800,00 m2, - mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 330,00 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asf., w-wa ścieralna gr. 4 cm - 6600,00 m2, - uzupełnienie pobocza z kruszywa łamanego- 1200,00 m2. ZADANIE 2: - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - rozebranie chodników - 400,00 m2, - rozebranie krawężników i obrzeży - 200,00 m, - rozebranie podbudowy - 400,00 m2, - rozebranie istniejącego kanału - 200,00 m, - podłoża pod kanały - 12,00 m3, - kanały z rur kanalizacyjnych 400 mm - 200,00 m, - górna warstwa podbudowy z kruszywa łamanego - 400,00 m2, - krawężniki i obrzeża betonowe - 200,00 m, - wykonanie chodnika z kostki brukowej - 360,00 m2, - regulacja istniejących urządzeń podziemnych - 11,00 szt., - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 9,60 t. ZADANIE 3: - mechaniczne frezowanie nawierzchni asfaltowej - 100,00 m2, - regulacja urządzeń podziemnych - 10,00 szt., - regulacja i wymiana włazów kanałowych - 12,00 szt., - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-asf., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 3420,00 m2..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień odpowiadających swoim rodzajem, zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, - posiadal własny lub dysponował dla zadań następującym w pełni sprawnym sprzętem potrzebnym do wykonania zamówienia: koparka przedsiębierna, samochód ciężarowy skrzyniowy, samochód samowyładowczy, rozkładarka mas bitumicznych, walec ogumiony, walec statyczny, zagęszczarka płytowa, - na zadania stanowiące przedmiot zamówienia dysponował co najmniej jedną osobą (Kierownik budowy) posiadającą uprawnienia budowlane do wykonania robót i doświadczenie w kierowaniu takimi robotami oraz dysponował robotnikami wykwalifikowanymi, - warunek wymagany dotyczący praktymi i doświadczenia zawodowego personelu technicznego oraz kierownika budowy proponowanego do wykonania zamówienia, - przez doświadczenie zawodowe kierownika budowy w zakresie prowadzenia robót budowylanych drogowych o równoważnym charakterze do przedmiotu zamówienia, Zamawiający rozumie jako wykonywanie funkcji kierownika budowy lub inspektora nadzoru przynajmniej na jednej budowie wcześniej, do oferty należy dołączyć dla Kierownika budowy dokumenty potwierdzające niezbędne uprawnienia oraz przynależność do Izby Inżynierskiej w zakresie robót drogowych. 3) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności gospodarczej, w ramach której wykonywał będzie zamówienie o wartości ubezpieczenia (suma gwarancyjne) co najmniej 1 000 000,00 zł. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca winien dostarczyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. 1. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminów składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminów składania ofert. 4. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że Oferent uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub informacji o wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Kajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy - wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat w przypadku, gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - zał. 2. 8. Wykaz sprzętu i pojazdów oraz wyposażenie techniczne niezbędne do wykonania zamówienia, którym dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca - zał. 3. 9. Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbęnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, a w przypadku kierownika budowy na temat jego doświadczenia zawodowego. Kwalifikacje, wykształcenie i uprawnienia należy wykazać właściwym dokumentem potwierdzającym ich posiadanie - dla kierownika budowy dokumenty potwierdzające niezbędne uprawnienia i przynależność do Izby Inżynierskiej w zakresie robót drogowych - zał. 4. 10. Wykaz wykonanych robót, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, daty i miejsca wykonania oraz należy dołączyć posiadane referencje (listy polecające), potwierdzające że wykazane roboty wykonane zostały należycie - zał.5. 11. Pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9 wykonawca wykazał osoby, którymi będzie dysponował. 12. Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej o wartości ubezpieczenia (suma gwarancyjne) co najmniej 1 000 000,00 zł. W przypadku, gdy ważność ubepieczenia uzależniona jest od zapłaty składki wraz z polisą Wykonawca zobowiązany jest przełożyć dokument jej opłacenia. 13.1. Dokumenty potwierdzające uprawnienia osbób podpisujących ofertę, o ile wynikają z przepisów prawa lub dokumentów rejestrowych, bądź też pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy, jeśli upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu lub zawarciu umowy nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo może być przedłożone wyłącznie w formie oryginału lub kserokopii stwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 13.2. Uchwałę wspólników upoważniającą Zarząd do rozporządzania prawem lub zaciągnięcia zobowiązania o wartości dwukrotnie przewyższającej wysokość kapitału zakładowego, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z umowy spółki (w przypadku spółki z ograniczoną odpowiedzialnością). 14. Kosztorysy ofertowe.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach ul. Słowackiego 82 32-400 Myślenice.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.08.2009 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach ul. Słowackiego 82.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.