eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RawiczDostawa aparatury medycznej i wyposażenia Szpitala i Izby Przyjęć dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-08-03

Rawicz: Dostawa aparatury medycznej i wyposażenia Szpitala i Izby Przyjęć dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o.
Numer ogłoszenia: 125853 - 2009; data zamieszczenia: 03.08.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o. , ul. Gen. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, woj. wielkopolskie, tel. (065) 546 70 64, faks (065) 546 70 64.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalrawicz.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalrawicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej - Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa aparatury medycznej i wyposażenia Szpitala i Izby Przyjęć dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa aparatury medycznej i wyposażenia Szpitala i Izby Przyjęć dla Szpitala Powiatowego w Rawiczu Sp. z o.o. z podziałem na następujące pakiety: 1.1. Pakiet nr 1 - Lampa operacyjna - 2 sztuki, 1.2. Pakiet nr 2 - Defibrylator dwufazowy z kardiowersją, stymulacją, pulsoksymetrią - 1 sztuka, 1.3. Pakiet nr 3 - Kardiomonitor - 1 sztuka, 1.4. Pakiet nr 4 - Wyposażenie sali obserwacyjnej , w tym: - łóżko rehabilitacyjne - 2 sztuki, - szafka metalowa bez półki bocznej - 2 sztuki, - taboret - 2 sztuki, - parawan - 1 sztuka, - stojak kroplówki - 2 sztuki, 1.5. Pakiet nr 5 - Stoły do badań i wózki do przewożenia chorych, w tym - stół do badań - 2 sztuki, - wózek do przewożenia chorych - 2 sztuki, 1.6. Pakiet nr 6 - Meble szpitalne, w tym - wózek wielofunkcyjny - 1 sztuka, - szafa lekarska - 2 sztuki, - krzesło do pobierania krwi - 1 sztuka,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.41.10 - Lampy używane na salach operacyjnych 33.18.21.00 - Defibrylatory 33.19.50.00 - System monitorowania pacjentów 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.19.23.00 - Meble medyczne, z wyjątkiem łóżek i stołów 33.19.22.10 - Stoły do badania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości: Pakiet nr 1 - 700,00 złotych, Pakiet nr 2 - 400,00,00 złotych, Pakiet nr 3 - 300,00 złotych, Pakiet nr 4 - 100,00 złotych, Pakiet nr 5 - 300,00 złotych, Pakiet nr 6 - 150,00 złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W niniejszym postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, c) dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania zamówienia, e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, f) złożą oświadczenie potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 44 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, którego wzór stanowi zał. nr 3 do niniejszej specyfikacji, g) złożą wszystkie wymagane w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumenty, h) zapewnią gwarancję na aparaturę medyczną i wyposażenie przez okres co najmniej 24 miesięcy od daty odbioru aparatu lub sprzętu, i) wpłacą wymagane przez Zamawiającego wadium. Ocena spełniania warunków określonych dla Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy wymaganych w specyfikacji dokumentów i oświadczeń, przy zastosowaniu kryterium spełnia, nie spełnia. Oferta spełniająca warunki otrzyma ocenę spełnia, oferta nie spełniająca warunków otrzyma ocenę nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego oraz uznania formalnej poprawności oferta musi zawierać następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b) umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie, c) koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień w zakresie podjęcia działalności gospodarczej objętej niniejszym zamówieniem, d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem składania ofert, e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, na kwotę nie niższą niż wartość oferty, obejmującej swym zakresem okres realizacji niniejszego zamówienia. g) wykaz osób i podmiotów, które będą nadzorować zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności lub zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia ww. osób, h) materiały potwierdzające zaoferowane parametry i konfiguracje przedmiotu zamówienia (prospekty lub broszury lub wyciągi z instrukcji lub foldery lub zdjęcia lub inne posiadane dokumenty). Wymienione dokumenty muszą być załączone w języku polskim, i) deklaracja zgodności CE lub inny dokument potwierdzający dopuszczenie do obrotu i do używania aparatury medycznej objętej niniejszym postępowaniem, zgodnie z ustawą z dnia 20.4.2004r. o wyrobach medycznych (Dz.U. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.), j) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z zał. nr 3 do niniejszej siwz,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalrawicz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., ul. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, budynek administracji, II piętro, pokój nr 18..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.08.2009 godzina 09:45, miejsce: Szpital Powiatowy w Rawiczu Sp. z o.o., ul. Grota Roweckiego 6, 63-900 Rawicz, budynek administracji, II piętro, sekretariat..

IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.09.2009.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lampy operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lampy operacyjne - 2 szt..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.41.10-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Defibrylator.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Defibrylator dwufazowy z kardiowersją, stymulacją, pulsoksymetrią - 1 sztuka..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Kardiomonitor.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kardiomonitor - 1 sztuka.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.50.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wyposażenie sali obserwacyjnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wyposażenie sali obserwacyjnej: - łóżko rehabilitacyjne - 2 sztuki, - szafka metalowa bez półki bocznej - 2 sztuki, - taboret - 2 sztuki, - parawan - 1 sztuka, - stojak kroplówki - 2 sztuki,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.21.20-9, 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Stoły do badań i wózki do przewożenia chorych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stoły do badań - 2 sztuki, Wózki do przewożenia chorych - 2 sztuki.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.22.10-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Meble szpitalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Meble szpitalne, w tym: - wózek wielofunkcyjny - 1 sztuka, - szafa lekarska - 2 sztuki, - krzesło do pobierania krwi - 1 sztuka,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.23.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.