eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RzeszówDostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, w tym na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Nr AG-3211/8/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-06

Rzeszów: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, w tym na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Nr AG-3211/8/12
Numer ogłoszenia: 125859 - 2012; data zamieszczenia: 06.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie , ul. Niedzielskiego 2, 35-036 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8534097, faks 17 8534682.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcen.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie, w tym na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego - Nr AG-3211/8/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa fabrycznie nowych artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Podkarpackiego Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie w tym na potrzeby projektu systemowego Podkarpackie szkolenie informatyczno -metodyczne współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w rozbiciu na dwie części zamówienia: Część I - Dostawa artykułów biurowych (Cienkopis - grubość linii pisania 0,3-0,4 mm, kolory: czarny, czerwony, niebieski, zielony - 200 szt., Cienkopis kulkowy - grubość linii pisania 0,3-0,5 mm, kolory: czarny, czerwony, niebieski, zielony - 60 szt., Długopis jednorazowy, grubość linii pisania 0,3-0,5 mm - 1000 szt., Długopis wymazywalny z gumką, grubość linii pisania 0,3-0,5 mm, wkład niebieski - 35 szt., Długopis z zatyczką na wymienne wkłady, przeźroczysta obudowa, metalowa zakręcana końcówka, grubość linii pisania 0,25-0,35 mm, wkład niebieski - 30 szt., Długopis żelowy, grubość linii pisania 0,25-0,5 mm, wkład niebieski, czarny, czerwony, zielony - 200 szt., Segregator A4 25-30 mm, mechanizm 2-ringowy, oklejony na zewnątrz folią, różne kolory - 500 szt., Segregator A4 50 mm, mechanizm dźwigowy, dolne krawędzie wzmocnione szyną, wymienna etykieta na grzbiecie, oklejony na zewnątrz poliolefiną lub PCV - 110 szt., Segregator A4 50 mm, mechanizm dźwigowy, dolne krawędzie wzmocnione szyną, wymienna etykieta na grzbiecie, oklejony na zewnątrz poliolefiną lub PCV, kolory niestandardowe - 70 szt., Segregator A4 70-75 mm, mechanizm dźwigowy, dolne krawędzie wzmocnione szyną, wymienna etykieta na grzbiecie, oklejony na zewnątrz poliolefiną lub PCV - 110 szt., Segregator A4 70-75 mm, mechanizm dźwigowy, dolne krawędzie wzmocnione szyną, wymienna etykieta na grzbiecie, oklejony na zewnątrz poliolefiną lub PCV, kolory niestandardowe - 70 szt., Chusteczki nasączone do czyszczenia monitorów LCD, opakowanie 100 szt. - 5 op., Datownik samotuszujący, polska wersja daty - 1 szt., Deska z klipem A4 (sztywna podkładka do pisania z mechanizmem zaciskowym) - 2 szt., Deska z klipem i okładką A5 (sztywna podkładka do pisania z mechanizmem zaciskowym) - 7 szt., Długopis na łańcuszku lub sprężynce z samoprzylepną podstawką - 6 szt., Dyspenser do taśm pakowych o szerokości 50 mm - 2 szt., Dziurkacz metalowy na min. 30 kartek z pojemnikiem na odpadki i ogranicznikiem formatu - 12 szt., Etykieta papierowa samoprzylepna na taśmie do zadrukowania w drukarkach Dymo, kolor biały, rozmiar 25x54 mm, rolka 500 szt. - 1 op., Etykieta papierowa samoprzylepna na taśmie do zadrukowania w drukarkach Dymo, kolor biały, rozmiar 89*36 mm, opakowanie 2x260 szt. - 2 op., Etykieta samoprzylepna A4 dwurzędowa, rozmiar 105x42,3 mm, opakowanie 100 arkuszy - 1 op., Etykieta samoprzylepna A4 na CD, średnica 117-118 mm, opakowanie 100 arkuszy - 6 op., Etykieta samoprzylepna A4 trzyrzędowa, rozmiar 70x42,3 mm, opakowanie 100 arkuszy - 9 op., Etykieta samoprzylepna A4, rozmiar 210*297 mm, opakowanie 100 arkuszy - 6 op., Flamastry, opakowanie 4 kolory - 2 op., Folia A4 do bindowania bezbarwna, opakowanie 100 szt. - 20 op., Folia A4 do drukarek laserowych, opakowanie 100 szt. - 1 op., Folia A4 samoprzylepna, przeźroczysta, opakowanie 100 szt. - 1 op., Foliopis niezmywalny, grubość linii pisania 0,6-0,7 mm, opakowanie 4 kolory - 4 op., Foliopis niezmywalny, grubość linii pisania 0,6-0,7 mm, kolor czarny - 25 szt., Grzbiet do bindowania 10 mm, opakowanie 100 szt. - 3 op., Grzbiet do bindowania 12 mm, opakowanie 100 szt. - 4 op., Grzbiet do bindowania 14 mm, opakowanie 100 szt. - 3 op., Grzbiet do bindowania 16 mm, opakowanie 100 szt. - 2 op., Grzbiet do bindowania 8 mm, opakowanie 100 szt. - 4 op., Grzbiet nasuwany 6 mm, opakowanie 50 szt. - 10 op., Grzbiet nasuwany 9 lub 10 mm, opakowanie 50 szt. - 8 op., Gumka do mazania w ochronnej osłonce, biała - 40 szt., Gumki recepturki, opakowanie 40-50 g - 1 op., Identyfikator z klipsem i agrafką - 25 szt., Klej w sztyfcie, min. 15 g - 40 szt., Korektor pisak z metalową końcówką, pojemność min. 7 ml - 35 szt., Korektor w taśmie, szerokość 4-5 mm, długość min. 10 m - 38 szt., Kostka kolorowa klejona o wymiarach 85x85xmin. 35 mm - 30 szt., Kostka kolorowa nieklejona o wymiarach 85x85xmin. 35 mm - 2 szt., Koszulka A4, opakowanie 100 szt. - 130 op., Koszulka A5, opakowanie 100 szt. - 1 op., Linijka plastikowa, przeźroczysta 30 cm - 30 szt., Marker do CD/DVD czarny - 20 szt., Marker do flipchartów, kolor niebieski, zielony, czerwony, czarny - 40 szt., Marker niezmywalny, grubość linii pisania 0,6-0,8 mm, kolor biały - 25 szt., Markery do flipchartów, opakowanie 4 kolory - 50 op., Markery do tablic suchościeralnych, opakowanie 4 kolory + gąbka - 65 op., Masa mocująca do wielokrotnego użycia - 40 op., Matryca do Risograph GR 3750, opakowanie 2 rolki - 1 op., Notes samoprzylepny o wymiarach 38x51 lub 40x50, bloczek min. 100 kartek, opakowanie 3 bloczki - 90 op., Notes samoprzylepny o wymiarach 76x76 lub 75x75, bloczek min. 100 kartek - 260 szt., Nożyczki biurowe ze stali nierdzewnej, długość 15-16 cm - 15 szt., Nożyczki biurowe ze stali nierdzewnej, długość 20-21 cm - 5 szt., Ofertówka A4, typ L, zawieszkowa - 25 szt., Ofertówka sztywna A4, typ L, opakowanie 25 szt. - 75 op., Ołówek automatyczny, grubość grafitu 0,5 mm - 40 szt., Ołówek drewniany z gumką HB - 50 szt., Pastele olejne, opakowanie min. 16 kolorów - 7 op., Pianka antystatyczna, pojemność min. 400 ml - 7 szt., Pinezki do tablic korkowych, opakowanie min. 50 szt. - 15 op., Płyn do czyszczenia ekranów, pojemność min. 250 ml - 2 szt., Płyta CD-R 700 MB z powierzchnią do nadruku, pojedynczo pakowana - 20 szt., Płyta CD-R 700 MB, opakowanie - koperta - 900 szt., Płyta CD-RW 700 MB, opakowanie - koperta - 50 szt., Płyta DVD-R 4,7 GB, opakowanie - koperta - 400 szt., Półka dymna na dokumenty A4 z możliwością łączenia - 15 szt., Przybornik biurowy obrotowy - 10 szt., Pudełko plastikowe typu SLIM na jedną płytę CD - 50 szt., Rolka faksowa termiczna 216 mmxmin. 30 m - 12 szt., Rolka offsetowa - rozmiar 57 mmxmin. 30 m, opakowanie 10 rolek - 13 op., Rolka termiczna - rozmiar 28 mm*min. 25 m, opakowanie 10 rolek - 15 op., Rozszywacz - 8 szt., Rysik grafitowy do ołówków automatycznych 0,5 HB, opakowanie min. 12 szt. - 16 op., Skoroszyt A4 papierowy, pełny, hakowy - 20 szt., Skoroszyt A4 plastikowy, przednia okładka przeźroczysta, tylna kolorowa, wysuwany pasek do opisu (bez zawieszek) - 100 szt., Skoroszyt A4 zawieszkowy, plastikowy, przednia okładka przeźroczysta, tylna kolorowa, wysuwany pasek do opisu - 1700 szt., Spinacz archiwizacyjny, plastikowy (do spinania dokumentów wypiętych z segregatora), opakowanie 50 szt. - 25 op., Spinacz klip - rozmiar 32 mm, opakowanie 12 szt. - 11 op., Spinacz klip - rozmiar 41 mm, opakowanie 12 szt. - 1 op., Spinacz krzyżowy, rozmiar 41 mm, opakowanie 50 szt. - 1 op., Spinacz krzyżowy, rozmiar 70 mm, opakowanie 12 szt. - 1 op., Spinacz okrągły, rozmiar 28 mm, opakowanie 100 szt. - 80 op., Spinacz okrągły, rozmiar 33 mm, opakowanie 100 szt. - 10 op., Spinacz okrągły, rozmiar 50 mm, opakowanie 100 szt. - 30 op., Sprężone powietrze, pojemność min. 400 ml - 10 szt., Szpilki rozmiar 28 mm, opakowanie min. 50 g - 10 op., Taśma biurowa klejąca przeźroczysta, rozmiar 18 mm*min. 20 m - 45 szt., Taśma biurowa klejąca przeźroczysta, rozmiar 24 mm*min. 20 m - 25 szt., Taśma jednorzędowa do metkownic, różne kolory - 10 szt., Taśma klejąca dwustronna, rozmiar 38 mmxmin. 10 m - 5 szt., Taśma klejąca dwustronna, rozmiar 50 mmxmin. 10 m - 3 szt., Taśma klejąca pakowa, rozmiar 48-50 mmxmin. 50 m - 21 szt., Teczka - segregator do akt osobowych PCV, z mechanizmem 2-ringowym, na grzbiecie kieszeń na wymienną etykietę, wpięte wkłady ABC - 40 szt., Teczka A4 kartonowa, wiązana, biała - 500 szt., Teczka A4 kartonowa, wiązana, różne kolory - 100 szt., Teczka A4 lakierowana z gumką, różne kolory - 2500 szt., Teczka skrzydłowa do formatu A4 zamykana na rzepy, szerokość grzbietu 20-30 mm - 5 szt., Temperówka z pojemnikiem na odpady - 25 szt., Tusz do pieczątek czarny, pojemność min. 25 ml - 10 szt., Tusz do pieczątek czerwony, pojemność min. 25 ml - 15 szt., Wąsy do skoroszytów, opakowanie 25 szt. - 2 op., Wkład do długopisu wymazywalnego (z poz. 4) - 60 szt., Wkład do ołówka typu Kubuś - grafit 2B, średnica 5,6 mm, długość 12 cm, opakowanie min. 6 szt. - 6 op., Zakładki indeksujące samoprzylepne 20x50 mm, 4 kolory*min. 40 kartek - 70 op., Zakreślacz do papieru ze ściętą końcówką, kolory: niebieski, zielony, żółty, pomarańczowy, różowy, czerwony - 160 szt., Zszywacz na zszywki 24/6, zszywający min. 30 kartek - 20 szt., Zszywki 24/6, opakowanie 1000 szt. - 90 op., Zszywki 65/6, opakowanie 5000 szt. - 3 op., Zwilżacz glicerynowy do palców, pojemność min. 20 ml - 2 szt.) Część II - Dostawa papieru i artykułów papierniczych (Papier A3, gramatura 160 g/m2, białość min. 168 CIE, opakowanie 250 ark. - 15 op., Papier A3, gramatura 200 g/m2, białość min. 168 CIE, opakowanie 250 ark. - 10 op., Papier A3, gramatura 250 g/m2, białość min. 168 CIE, opakowanie 125 ark. - 10 op., Papier A3, gramatura 80 g/m2, białość min. 161 CIE, ryza 500 ark. - 25 ryz, Papier A4, gramatura 120 g/m2, białość min. 168 CIE, opakowanie 250 ark. - 10 op., Papier A4, gramatura 160 g/m2, białość min. 168 CIE, opakowanie 250 ark. - 50 op., Papier A4, gramatura 80 g/m2, białość min. 161 CIE, ryza 500 ark. - 1500 ryz, Blok do flipchartów gładki, 30-40 kartek - 90 szt., Brulion A4 w kratkę, twarda oprawa, 96 kartek - 25 szt., Brulion A5 w kratkę, twarda oprawa, 96 kartek - 25 szt., Brystol biały A1, gramatura 180-200 g/m2 - 210 szt., Brystol kolorowy A1, gramatura 180-200 g/m2 - 160 szt., Karton offsetowy A1, gramatura 220 g/m2 - 50 kg, Karton ozdobny A4, gramatura 250 g/m2, z powłoką barwioną dwustronnie, matowojedwabisty, nietłoczony, bez znaku wodnego, nieprzeźroczysty, w odcieniu kości słoniowej (kremowy, écru) - 500 ark., Koperta B4 biała, HK - samoprzylepna z paskiem, opakowanie 250 szt. - 20 op., Koperta B5 biała, HK - samoprzylepna z paskiem, opakowanie 500 szt. - 10 op., Koperta C4 biała, HK - samoprzylepna z paskiem, opakowanie 250 szt. - 25 op., Koperta C5 biała, HK - samoprzylepna z paskiem, opakowanie 500 szt. - 21 op., Koperta C6 biała, SK - samoprzylepna, opakowanie 1000 szt. - 25 op., Koperta E15 biała z zabezpieczeniem powietrznym, HK - samoprzylepna z paskiem - 25 szt., Koperta E4 brązowa, HK - samoprzylepna z paskiem, rozszerzany bok i spód - 150 szt., Koszulka na 1 CD do segregatora, przeźroczysta - 400 szt., Koperta na CD biała z zabezpieczeniem powietrznym, HK - samoprzylepna z paskiem - 100 szt., Koperta na CD z oknem, opakowanie 100 szt. - 2 op., Okładka A4 do bindowania tylna, nieprzeźroczysta, jednostronnie kolorowa, błyszcząca, gramatura 250 g/m2 opakowanie 100 szt., różne kolory - 18 op., Papier A3, gramatura 160 g/m2, kolor, opakowanie 250 ark. - 2 op., Papier A3, gramatura 80 g/m2, kolor, ryza 500 ark. - 2 ryzy, Papier A4 dedykowany do cyfrowego kolorowego druku laserowego, gramatura 120 g/m2, satynowany, w kolorze kości słoniowej (kremowy, écru) - 500 ark., Papier A4 mix kolorów, gramatura 80 g/m2, opakowanie 100 ark. - 35 op., Papier A4, gramatura 80 g/m2, kolor, ryza 500 ark. - 13 ryz, Papier kancelaryjny A3 w kratkę, ryza 500 ark. - 2 ryzy, Papier komputerowy jednowarstwowy, wymiary 360 mm*1*12, opakowanie min. 2000 składek - 2 op., Papier komputerowy trójwarstwowy, wymiary 240 mm*3*12, opakowanie min. 600 składek - 2 op., Papier ozdobny A4, gramatura 100 g/m2, faktura płótna,w kolorze białym, kości słoniowej (kremowy, écru) - 200 ark., Papier ozdobny A4, gramatura 100 g/m2, niepowlekany, niesatynowany, matowy, żeberkowany, ze znakiem wodnym, nieprzeźroczysty, w odcieniu kości słoniowej (kremowy, écru) - 500 ark., Papier ozdobny A4, gramatura 120 g/m2, faktura płótna, w kolorze białym, kości słoniowej (kremowy, écru) - 6000 ark., Papier ozdobny A4, gramatura 80 g/m2, faktura płótna, w kolorze białym, kości słoniowej (kremowy, écru) - 1000 ark., Papier pakowy, gramatura 70-80 g/m2 - 10 kg, Papier wizytówkowy A4, gramatura 230-250 g/m2, opakowanie 20 arkuszy, różne rodzaje - 10 op., Pudełko archiwizacyjne kartonowe przeznaczone do dokumentów o formacie A4,szerokość grzbietu 100 mm, pole opisowe na grzbiecie - 300 szt., Pudełko archiwizacyjne kartonowe przeznaczone do dokumentów o formacie A4, szerokość grzbietu 80 mm, pole opisowe na grzbiecie - 200 szt., Zeszyt A5 w kratkę, 16 kartek - 10 szt.) 1. Zakup artykułów biurowych i papierniczych dla potrzeb Zamawiającego następować będzie partiami, a wielkość każdej partii wynikać będzie z jednostronnych dyspozycji Zamawiającego zgłoszonych w formie pisemnej, faksowej, mailowej lub telefonicznie przez pracownika Zamawiającego. 2. Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazane w danych częściach zamówienia są ilościami szacunkowymi służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty. Rzeczywiste ilości zamawianych artykułów będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego. 3. Wykonawcy, z którym Zamawiający podpisze umowę nie przysługuje żadne roszczenie o realizację dostawy we wskazanych ilościach. Zakupy dokonywane w trakcie obowiązywania umowy w danej części mogą dla poszczególnych pozycji różnić się ilościowo od ilości podanych przez Zamawiającego, jednak łączna wartość zakupów nie przekroczy całkowitej wartości oferty Wykonawcy wybranego do realizacji tej części. 4. Zamówione artykuły biurowe i papiernicze winny być dostarczane do siedziby Zamawiającego w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych transportem Wykonawcy lub przesyłka kurierską. Koszt dostawy artykułów ponosi Wykonawca. 5. Termin dostaw: do 3 dni roboczych od daty złożenia zamówienia przez Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe 30.19.20.00 - Wyroby biurowe 30.19.76.30 - Papier do drukowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ponadto Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne zobowiązany jest złożyć: a. Wypełniony druk Oferta- załącznik Nr 1. Dla uznania ważności, oferta musi zawierać: wszystkie wymagane w SIWZ dokumenty, które należy przedstawić w formie oryginałów lub poświadczone za zgodność z oryginałem ich kopie. Poświadczenie musi być opatrzone podpisem osoby upoważnionej do reprezentowania Wykonawcy i opatrzone klauzulą ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. b. Upoważnienie do reprezentowania firmy (w przypadku gdy nie wynika ono z załączonych dokumentów) - załącznik nr 4. c. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia musi być załączone pełnomocnictwo zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy. Postanowienia w przypadku złożenia oferty wspólnej przez dwóch lub więcej Wykonawców, o których mowa w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Pełnomocnictwo do pełnienia takiej funkcji, wystawione zgodnie z wymogami prawa, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców winno być dołączone do oferty. 3. Przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (art. 23 ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych), ewentualnie przedłożyć umowę spółki lub Uchwałę Wspólników, określające zakres uprawnień do reprezentowania spółki przez wspólników (art. 865 KC). 4. Zgodnie z art. 141 ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, których dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie: a. zmiany wynagrodzenia wykonawcy za wykonanie zamówienia, w przypadku zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, w tym ustawowej stawki podatku od towarów i usług VAT, b. zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadku wystąpienia: - siły wyższej. Siła wyższa - oznacza wydarzenie nieprzewidywalne i poza kontrolą stron niniejszej umowy występujące po podpisaniu umowy, a powodujące niemożliwość wywiązywania się z umowy w jej obecnym brzemieniu; - innych uzasadnionych przyczyn pod warunkiem, że zaszły okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Jeżeli Zamawiający uzna, że zaistniałe okoliczności stanowiące podstawę do zmiany w umowie nie są zasadne, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zadania zgodnie z zawartą umową.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.pcen.pl/zamowienia-publiczne/postepowania-powyzej-14-tys.html
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2 35-036 Rzeszów Pokój nr 202.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2012 godzina 09:00, miejsce: Podkarpackie Centrum Edukacji Nauczycieli w Rzeszowie ul. Niedzielskiego 2 35-036 Rzeszów Pokój nr 1 (Sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego na potrzeby projektu systemowego: Podkarpackie szkolenie informatyczno-metodyczne.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.