eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrosnoWymiana części stolarki i remont elewacji budynku Ordynacka 5 w Krośnie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Krosno: Wymiana części stolarki i remont elewacji budynku Ordynacka 5 w Krośnie
Numer ogłoszenia: 125892 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe w Krośnie sp. z o.o., ul. Wyzwolenia 4, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 0-13 42-01-190, fax 0-13 42-01-190.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs-krosno.info

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Spółka Prawa Handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana części stolarki i remont elewacji budynku Ordynacka 5 w Krośnie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. remont dwu ścian elewacji budynku Ordynacka 5 w Krośnie zgodnie z załączonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia projektem architektoniczno-budowlanym i protokołem typowania robót. 2. wymiana stolarki drewnianej na PCV w klatce schodowej oraz wymiana starych drewnianych witryn sklepowych na witryny konstrukcji AL. zgodnie z SIWZ i wg załączonego rysunku

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.10 - Malowanie budynków Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.08.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W związku z art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych Zamawiający wymaga, aby Wykonawca: - Posiadał uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności będących przedmiotem niniejszego postępowania. - Posiadał niezbędne doświadczenie i wiedzę w realizacji zamówień oraz dysponował potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. - Znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. Ocena zostanie dokonana w oparciu o przedłożone dokumenty zgodnie z formułą spełnia, nie spełnia. Jeżeli liczba wykonawców, którzy spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż 5, zamawiający dokona oceny w następujący sposób: Za każde należycie wykonane zamówienie przyznany zostanie jeden punkt. W przypadku uzyskania jednakowej ilości punktów przez kilku Wykonawców o kolejności decydować będzie sumaryczna wartość zrealizowanych robót brutto, wyszczególnionych w wykazie załączonym przez wykonawcę do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Szczegółowy opis warunków udziału znajduje się w informacji o żądanych dokumentach oraz wzorach załączników.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych należy złożyć następujące dokumenty: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Umowę spółki cywilnej, jeżeli wykonawca prowadzi działalność w formie spółki cywilnej. - Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień, pełnomocnictw osób składających wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. - Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych wg załącznika nr 2 do ogłoszenia. W/w dokumenty winien przedstawić: wykonawca, każdy z wykonawców występujących wspólnie, każdy z podwykonawców. 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędna wiedzę i doświadczenie należy złożyć następujące dokumenty: - Wykaz co najmniej 3 robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia (2003-2007), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości brutto, daty (rok), miejsca wykonania i nazwy zamawiającego wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie wg zał. nr 4 do ogłoszenia (np. referencje, protokoły odbioru końcowego). - Nazwisko osoby pełniącej obowiązki kierownika budowy wraz z jego uprawnieniami oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: - Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 50 000,00 zł. W przypadku składania oferty wspólnej w/w dokumenty składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Warunek zostanie uznany przez zamawiającego za spełniony, jeżeli wykonawcy składający ofertę wspólną w punkcie dot. polisy będzie spełniał co najmniej jeden wykonawca. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę , osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.

IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. 38-400 Krosno, ul. Wyzwolenia 4.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Przedsiębiorstwo Mieszkaniowe Sp. z o.o. 38-400 Krosno, ul. Wyzwolenia 4 pokój nr 1.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Remont elewacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: * Skucie starych tynków na całej powierzchni ścian m2 - 130 * Wykonanie nowych tynków m2 - 210,4 * Pomalowanie tynków farbą silikatową (kolorystyka zgodnie z projektem architektoniczno-budowlanym) m2 - 210,4 * Dwukrotne odmalowanie balustrad balkonowych (stalowe z prętów i płaskowników) m2 - 7 * Odmalowanie stolarki okiennej drewnianej dwukrotnie jednostronnie wraz z uzupełnieniem okitowania m2 - 54 * Okucie parapetów okiennych 2,5 x 0,2 blachą powlekaną w kolorze brązowym szt. 12 * Renowacja ściany z drobnoziarnistego lastrika, uzupełnienie wyprawy w miejscach ubytków i odczyszczenie (umycie) pozostałej powierzchni m2 - 116 * Odmalowanie witryny metalowej dwukrotnie, jednostronnie m2 - 8,1 * Wymiana 2 szt. rur spustowych mb 25 * Remont płyt balkonowych zaprawą cementową na siatce mocowanej do zbrojenia płyty szt. 2 * Renowacja drzwi wejściowych do klatki schodowej (jednostronnie) m2 - 4 * Wykonanie nowych stopni wejściowych do lokali wg projektu m2 - 9.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.41.00.00-4, 45.44.21.10-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wymiana stolarki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - demontaż starych drewnianych okien w klatce schodowej budynku mieszkalno-usługowego Ordynacka 5 i montaż nowych okien PCV białe trzykomorowe, szyby - współczynnik 1,1 wraz z wykonaniem szpalet. 2 sztuki trzyczęściowe : szer. 0,97 x 3,43 (dwie części, skrzydła otwierane, dolna część uchylna) 1 sztuka dwuczęściowa: szer. 0,97 x 1,98 (górna część otwierana, dolna uchylna) - demontaż 2 szt. starych drewnianych witryn sklepowych i montaż nowych witryn Al. ciepłe kolor brąz, szyby zewnętrzne antywłamaniowe. Jedna witryna szer. 2,8 x 3,06 stała wg załączonego rysunku, druga jw. lecz z drzwiami wejściowymi 0,9 x 2,1 + naświetle uchylne na cięgno (nad drzwiami). Witryna i drzwi wypełnienie dołem pełne do wysokości 0,5 mb klamka, dwa zamki,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.08.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.