Ogłoszenie z dnia 2017-01-23
Ogłoszenie nr 12589 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.
Wolsztyn: Remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Jaromierz wraz z przebudową nizależnej części kancelarii z wykonaniem przyłącza wody oraz wymianą ogrodzenia
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 307966-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 308000-2016; 308469-2016
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 319971-2016
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych:I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Wolsztyn, krajowy numer identyfikacyjny
97003991000000, ul.
ul. Bohaterów Bielnika
29,
64200
Wolsztyn, państwo
Polska, woj.
wielkopolskie, tel.
683 842 146, faks
683 842 146, e-mail
Wolsztyn@zielonagora.lasy.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): http://www.wolsztyn.zielonagora.lasy.gov.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadające osobowości prawnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont budynku mieszkalnego Leśnictwa Jaromierz wraz z przebudową nizależnej części kancelarii z wykonaniem przyłącza wody oraz wymianą ogrodzenia
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):SA.270.7.2016.KG
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie budynku mieszkalnego Leśnictwa Jaromierz wraz z przebudową niezależnej części kancelarii z wykonaniem przyłącza wody oraz wymianą ogrodzenia na działce ewidencyjnej nr 223/2 Stary Jaromierz. 1.Zadanie obejmuje: 1) Budynek część mieszkalna a)roboty remontowo-budowlane b)roboty instalacyjne c)roboty elektryczne 2) Budynek część kancelaryjna a)roboty remontowo-budowlane b)roboty instalacyjne c)roboty elektryczne 3) Przyłącze wodociągowe zewnętrzne 4) Zagospodarowanie terenu a)chodniki i podjazdy b)ogrodzenie. Szczegółowy opis zakresu prac oraz technologia wykonania robót, określone zostały w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6 do SIWZ), specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 7 do SIWZ) i przedmiarze robót (załącznik nr 8 do SIWZ). 2.Dodatkowe warunki dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia: 1)Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, zasadami wiedzy technicznej i budowlanej, obowiązującymi przepisami oraz normami. 2)Do realizacji zamówienia należy użyć materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. 3)W przypadku użytych w dokumentacji przetargowej nazw materiałów należy je rozumieć jako przykładowe - o parametrach pożądanych przez Zamawiającego. Oznacza to, że Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem głównych (istotnych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu, co najmniej takiego samego poziomu jakości, trwałości, funkcjonalności oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi (wbudowanymi) przy realizacji zamówienia. Dopuszczalne są jedynie takie zmiany materiałów, które mieszczą się w ramach zawartych w specyfikacji technicznej rozwiązań konstrukcyjnych, technologicznych i technicznych. 4)Po zakończeniu robót budowlanych, Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu, na którym prowadzone były prace remontowo-budowlane. 3.Zamawiający wymaga, aby osoby, wykonujące roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę. Obowiązek ten nie dotyczy osoby pełniącej funkcję kierownika robót budowlanych. 4.Po podpisaniu umowy o udzielenie zamówienia publicznego wykonawca przedłoży zamawiającemu wykaz osób, które będą realizowały umowę oraz przedłoży kserokopie umów o pracę. 5.Zamawiający ma prawo monitorowania zatrudnienia na podstawie umów o pracę w trakcie realizacji zamówienia oraz ma możliwość naliczania kar umownych za niewywiązywanie się przez wykonawcę z obowiązku zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, jak również do odstąpienia od umowy na warunkach określonych we wzorze umowy.
II.4) Główny kod CPV:
45.00.00.00 - Roboty budowlane
Dodatkowe kody CPV:45300000-0,
45310000-3,
45330000-9,
45400000-1,
45430000-0,
45440000-3,
45450000-6,
45453000-7,
45233140-2,
45342000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
od dnia przekazania placu budowy do dnia 20.12.2016r.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW: 07/10/2016 IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW: Zakład Ogólnobudowlany Grzegorz Buda,
budazaklad@o2.pl,
Chobienice 12,
64-214,
Chobienice, kraj/woj.
wielkopolskie IV.4) INFORMACJE DODATKOWE Informacje dodatkowe: |
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
06/12/2016
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
zmiana układu pomieszczenia łazienki na piętrze, montaż nowego grzejnika w biurze w części usługowej, wykonanie klapy w poziomie posadzki w miejscu zejścia do poimieszczenia piwnicy
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp:
rozbiórka dodatkowej podłogi, wykonanie dodatkowych powierzchni bonii na elewacji budynku lesniczówki, wykonanie drzwi przesuwnych do pomieszczenia garderoby na piętrze
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Wykonanie dodatkowych robót budowlanych, których nie można było przewidzieć na etapie prac projektowych oraz zastosowaniu innych rozwiązań technicznych niż wskazane w dokumentacji projektowej. Wykonanie w/w robót budowlanych jest niezbędne do należytego wykonania przedmiotu umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 94, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.