eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinRemont wałów nad kanałem Dreżewo - Rybice w km cieku 1+450 - 4+850 - usuwanie szkód powodziowych - kontynuacja.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Szczecin: Remont wałów nad kanałem Dreżewo - Rybice w km cieku 1+450 - 4+850 - usuwanie szkód powodziowych - kontynuacja.
Numer ogłoszenia: 125952 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zachodniopomorski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Szczecinie, Al. Jana Pawła II 42, 70-415 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4318102, fax 091 4318097.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzmiuw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont wałów nad kanałem Dreżewo - Rybice w km cieku 1+450 - 4+850 - usuwanie szkód powodziowych - kontynuacja..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot niniejszego zamówienia stanowi: Wykonanie robót budowlanych na zadaniu pn. Remont wałów nad kanałem Dreżewo-Rybice w km cieku 1+450-4+850 - usuwanie szkód powodziowych - kontynuacja // Zakres rzeczowy zamówienia (zarys podstawowych robót): - długość odcinka do remontu - 6780 mb // - ręczne wykoszenie wałów z chwastów - 40680 m2 // - uprawa płużna - bronowanie - 2,034 ha. // - ręczne formowanie korony i skarp wału - 5.664 m3 // - obsiewy - 40.060 m2 // Szczegółowo przedmiot zamówienia określa przedmiar robót.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełnianie warunków określonych przepisem art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.: a) posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. // b) udokumentowanie wykonania w ciągu ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres wykonywania działalności jest krótszy, to w tym okresie, co najmniej jednego zamówienia odpowiadającego swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający uzna za roboty odpowiadające swoim rodzajem wykonanie odbudowy wałów na długości minimum 1,0 km za kwotę minimum 30.000 zł. W celu potwierdzenia spełnienia tego warunku Wykonawcy zobowiązani są przedłożyć wykaz robót wg załącznika oraz dokumenty potwierdzające, że owe roboty zostały wykonane należycie (np. referencje od inwestora). // c) posiadanie uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, tj. wskazanie osoby na stanowisko Kierownika Budowy posiadającej uprawnienia w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, melioracji wodnych lub inne ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, które uprawniają do pełnienia funkcji Kierownika Budowy na przedmiocie zamówienia. // d) znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Warunkiem jest posiadanie polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 40.000 zł. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. // Warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w punkcie 10 SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ustawy Pzp. Dla Wykonawców występujących samodzielnie według zał. nr 3 SIWZ. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie składają oni oświadczenia według zał. nr 3a i 3b. Oświadczenie według zał. nr 3a Wykonawcy składają wspólnie, natomiast oświadczenie według zał. nr 3b - każdy z Wykonawców musi złożyć oddzielnie. Oświadczenia złożone wspólnie winny być podpisane również przez pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców. // b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, potwierdzające że zakres działalności Wykonawcy odpowiada profilowi zamówienia, tj. w przypadku: - spółek prawa handlowego, przedsiębiorstw, spółdzielni i innych podmiotów zarejestrowanych w sądzie - odpis z rejestru sądowego (KRS) - spółek cywilnych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (dotyczy każdego ze wspólników będących przedsiębiorcami) oraz umowę spółki cywilnej - osób fizycznych - zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. // c) wykaz usług odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat, zawierający zakres, datę rozpoczęcia i odbioru prac, nazwę inwestora oraz jego adres i telefon ( załącznik nr 2 do SIWZ ) // d) dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie, np. referencje. /// e) imię i nazwisko osoby, którą Wykonawca wskazuje na stanowisko Kierownika Budowy udokumentowanie kwalifikacji do wykonania przedmiotu zamówienia - kserokopia uprawnień budowlanych. // f) zaświadczenia z właściwej izby samorządu zawodowego dla osoby wskazanej na stanowisko Kierownika Budowy, potwierdzające jego przynależność do izby oraz posiadanie wymaganego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej na dzień składania ofert lub innego dokumentu, z którego wynika przynależność do ww. izby i posiadanie ww. ubezpieczenia. /// g) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie w/w warunki Wykonawcy mogą spełniać wspólnie. // h) Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. // i) Aktualne Zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłatami składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że Wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu / za aktualne uważa się zaświadczenie wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert /. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. /// Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: 1) zamiast dokumentów: aktualnego odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, aktualnego zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, ze uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu 2)Dokumenty, o których mowa w podpunkcie 1) a i b powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpunkcie 1) c powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, można je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym dana osoba ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty, o których mowa wyżej, powinny być złożone w języku polskim. Wszelkie dokumenty dołączone w języku innym niż język polski powinny być załączane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzmiuw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZZMiUW T/O Gryfice, Gryfice ul. Trzygłowska 33 - sekretariat oraz w ZZMIUW w SZCZECINIE, Aleja Papieża Jana Pawła II nr 42, 70-415 Szczecin, pok. nr 8.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać w ZZMiUW T/O Gryfice, Gryfice ul. Trzygłowska 33 - sekretariat, do dnia 02.07.2008 r., do godz. 10:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.