eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawakonserwacja i naprawy sieci i centrali telefonicznych w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-20

Warszawa: konserwacja i naprawy sieci i centrali telefonicznych w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie
Numer ogłoszenia: 125968 - 2012; data zamieszczenia: 20.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 82918 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych II Oddział w Warszawie, ul. Podskarbińska 25, 03-829 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 590 29 12, faks 22 590 29 13.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: ubezpieczenia społeczne.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: konserwacja i naprawy sieci i centrali telefonicznych w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: § 1. Przedmiot zamówienia: Zadanie A: Konserwacja i naprawy centrali telefonicznej (TELESIS ISDX 2048)w Inspektoracie ZUS w Legionowie, ul. Słowackiego 20 Zadanie B: Konserwacja i naprawy centrali telefonicznej (Nec Philips IPC 500)w Inspektoracie ZUS w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Modlińska 10 Zadanie C: Konserwacja i naprawy centrali telefonicznej (MERLIN LEGEND AT&T 511 A Control Unit)w Inspektoracie ZUS w Otwocku, ul. Poniatowskiego 17 Zadanie D: Konserwacja i naprawy centrali telefonicznej (DGT Millenium)w Inspektoracie ZUS Warszawa Praga Północ, ul. 11-go Listopada 15a Zadanie E: Konserwacja i naprawy centrali telefonicznej (MERLIN LEGEND AT&T 511 A Control Unit)w Inspektoracie ZUS w Wołominie, ul. Reja 20 Zadanie F: Konserwacja i naprawy centrali telefonicznej (INFINITY TX 2400)w Inspektoracie ZUS w Wołominie, ul. Mieszka I nr 9 Zadanie G: Naprawy sieci telefonicznej w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie Sieci telefoniczne w w/w obiektach są wyposażone m.in. w aparaty telefoniczne: Panasonic, AT&T MLX, Digiphon oraz telefax Brother, OKI OFFICE, Kyocera Mita, Philips. § 2. Na każde zadanie zostanie zawarta odrębna umowa. § 3. Zakres prac dla konserwacji i napraw (poza terminem konserwacji) central telefonicznych Centrale telefoniczne ( Zadania A, B, C, D, E, F ) 1.Sprawdzenie połączeń wewnętrznych między aparatami analogowymi i cyfrowymi 2.Sprawdzenie połączeń wychodzących miejskich z aparatów analogowych i cyfrowych po wszystkich łączach miejskich 3.Sprawdzanie pracy aparatów pośredniczących (awiz) według testów zawartych w dokumentacji technicznej producenta 4.Sprawdzenie funkcjonalności przycisków klawiatury numerycznej i klawiszy w awizach 5.Kontrola działania urządzeń zasilających i badanie stanu naładowania akumulatorów (czas podtrzymania zasilania) 6.Weryfikacja oprogramowania aparatów cyfrowych oraz korekta indywidualnych zapisów pod klawiszami programowalnymi 7.Wykonywanie wydruków taryfikacyjnych oraz sprawdzanie działania programu taryfikacyjnego i aktualizowania bazy danych zgodnie z bieżącymi taryfami operatora telekomunikacyjnego (na żądanie Zamawiającego) 8.Generowanie nowych numerów wewnętrznych oraz zmiany kategorii dla wewnętrznych aparatów telefonicznych 9.Wykonywanie bieżącej konserwacji podzespołów centrali 10.Gruntowne czyszczenie elementów systemu wraz z demontażem i ponowną instalacją kart liniowych, w zależności od stopnia zakurzenia przynajmniej raz w roku. 11.Szkolenie użytkownika oraz konsultacje dotyczące eksploatacji konserwowanych urządzeń 12.Wykonywanie ekspertyz technicznych urządzeń będących przedmiotem zamówienia. 13.Reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z operatorami telekomunikacyjnymi. 14.Inne prace i czynności określone w fabrycznych instrukcjach obsługi zamontowanych urządzeń oraz eksploatacji systemów, zlecone przez Zamawiającego § 4. Zakres prac dla napraw sieci telefonicznych Wewnętrzna sieć telefoniczna ( Zadanie G) 1.Sprawdzenie oraz doprowadzenia sygnału od centrali telefonicznej do urządzenia końcowego (aparatu telefonicznego, faksu ). 2.Wymiana uszkodzonych krosów na przełącznicach 3.Sprawdzenie i konserwacja aparatów telefonicznych (poziomu słyszalności rozmów telefonicznych, działania dzwonków). 4.Sprawdzenie jakości transmisji faksów, oprogramowanie i konfiguracja 5.Szkolenie użytkownika oraz konsultacje dotyczące eksploatacji konserwowanych urządzeń 6.Wymiana uszkodzonych aparatów telefonicznych na zlecenie Zamawiającego. 7.Wykonanie i instalacja przedłużaczy telefonicznych 8.Sprawdzanie i konserwacja linii miejskich od przełącznicy miejskiej do gniazda docelowego. 9.Sprawdzanie i konserwacja łączy teleinformatycznych 10.Sprawdzanie, obsługa i konfiguracja linii cyfrowych ISDN 11.Wymiana uszkodzonych sznurów w aparatach telefonicznych 12.Wykonywanie ekspertyz technicznych urządzeń, (telefonów i telefaksów) 13.Reprezentowanie Zamawiającego w kontaktach z operatorami telekomunikacyjnymi 14.Inne prace teletechniczne, obejmujące czynności mające na celu prawidłowe działanie sieci telefonicznych, zlecone przez Zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.33.41.30 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji telefonicznej aparatury przełączeniowej 50.33.41.10 - Usługi w zakresie konserwacji sieci telefonicznej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Konserwacja i naprawy centrali telefonicznej w Inspektoracie ZUS w Legionowie, ul. Słowackiego 20

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Telekomunikacyjne TELESIS Sp. z o.o., ul. Legionów 115, 05-200 Wołomin, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23191,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 24000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 24000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Konserwacja i naprawy centrali telefonicznej w Inspektoracie ZUS w Nowym Dworze Mazowieckim, ul. Modlińska 10

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tadeusz Szyszka AD-TEL, ul. Dickensa 31B m 10, 02-382 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9674,80 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 10200,00

  • Oferta z najniższą ceną: 10200,00 / Oferta z najwyższą ceną: 10200,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Konserwacja i naprawy centrali telefonicznej w Inspektoracie ZUS w Wołominie, ul. Mieszka I nr 9

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Tadeusz Szyszka AD-TEL, ul. Dickensa 31B m 10, 02-382 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5640,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5640,00 / Oferta z najwyższą ceną: 5640,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Naprawy sieci telefonicznej w obiektach II Oddziału ZUS w Warszawie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • VFRPOLAND Sp. z o.o., ul. Postępu 15C, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 85,00

  • Oferta z najniższą ceną: 85,00 / Oferta z najwyższą ceną: 196,80

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.