eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrzosowaTechniczne zamknięcie Zadania I Kwatery Składowej nr I składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-06-11

Wrzosowa: Techniczne zamknięcie Zadania I Kwatery Składowej nr I składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie
Numer ogłoszenia: 126044 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Częstochowskie Przedsiębiorstwo Komunalne Sp. z o.o., Sobuczyna, ul. Konwaliowa 1, 42-263 Wrzosowa, woj. śląskie, tel. (034) 327-53-20, fax (034) 327-52-66.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czpk.czestochowa.um.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Techniczne zamknięcie Zadania I Kwatery Składowej nr I składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Techniczne zamknięcie Zadania I Kwatery Składowej nr I składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie obejmujące wykonanie warstwy uszczelniającej oraz infrastruktury towarzyszącej wskazanej w przedmiarze w robót 2. Zakres zamówienia szczegółowo opisuje: - Projekt rekultywacji i zamknięcia kwatery Nr 1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Sobuczyna Gmina Poczesna - Przedmiar robót ze wskazanym zakresem prac do wykonania - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót dla projektu: Rekultywacja i zamknięcie kwatery Nr 1 składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w m. Sobuczyna Gmina Poczesna - Decyzja Wojewody Śląskiego Nr ŚR-V-6623/6/4/06 z dnia 5 lutego 2007r. udzielająca zezwolenia na zamknięcie kwatery nr I (zadanie I i II - etap 1 ) składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sobuczynie, Gm. Poczesna

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.11.23.20 - Rekultywacja Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.23.20 - Rekultywacja .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.06.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed wyznaczonym terminem złożenia ofert tj. 02.07.2008r. do godz. 12.00. w wysokości: 45 000,00 PLN (słownie: czterdzieści pięć tysięcy złotych) 2. Wadium można wnieść: - przelewem bankowym na konto: 18 1050 1142 1000 0005 0165 1582 - w poręczeniach lub gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U.00.109.1158 z późn. zm.) 3. Wadium w innej formie niż pieniądz należy złożyć w sekretariacie spółki w siedzibie Zamawiającego. 4. Wykonawca, którego oferta została wybrana traci wadium, jeżeli: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - odmówi wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z winy Wykonawcy, 5. Zamawiający zwróci wadium niezwłocznie, jeżeli: - upłynie termin związania ofertą, określony w pkt. 11 SIWZ, - zawarta zostanie umowa i wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, - Zamawiający unieważni przetarg, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin ich wnoszenia. 6. Na pisemny wniosek Wykonawcy, Zamawiający niezwłocznie zwróci wadium, jeżeli: - Wykonawca wycofa ofertę przed upływem terminu składania ofert, - Wykonawca został wykluczony z postępowania, - oferta została odrzucona.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz.U.06.164.1163 z późn. zm.) zwanej dalej Ustawą Dokument potwierdzający warunek: Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Załącznik Nr 2 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy Dokument potwierdzający warunek: - Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy Załącznik Nr 2 - Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert - Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 3. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności: 3.1. Prowadzą działalność obejmującą zakresem przedmiotowe postępowanie Dokument potwierdzający warunek: aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 4. Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: 4.1. Zrealizowali w ostatnich pięciu latach (licząc od daty złożenia oferty) minimum jedno zamówienie o podobnym charakterze i wartości np. niwelacje terenu, drenaż terenu, uszczelnianie terenu o wartości robót minimum 2 000 000,00 PLN netto. Dokument potwierdzający warunek: - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te roboty zostały wykonane należycie Zał. Nr 5 4.2. Dysponują osobą z uprawnieniami kierownika budowy w zakresie robót instalacyjno - sanitarnych i ogólnobudowlanych. Dokument potwierdzający warunek: Stwierdzający, że osoba, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiada wymagane uprawnienia Zał. Nr 4 4.3. Zatrudniają w ramach personelu kluczowego przewidzianego do wykonania zamówienia, osoby z odpowiednimi doświadczeniem i kwalifikacjami niezbędnymi dla wykonania zamówienia, zdolne do wykonania zamówienia w tym: a) kierownika budowy z min. 5 letnim doświadczeniem kierowniczym przy robotach podobnych do przedmiotu zamówienia (np. niwelacje terenu, drenaż terenu lub uszczelnianie terenu) b) Wykonawca zobowiązany jest wskazać w swojej ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom. Dokument potwierdzający warunek: - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - Zał. Nr 4 - Wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczeń niezbędnych do wykonania zamówienia Zał. Nr 6, 4.4. Posiadają niezbędny potencjał techniczny do wykonania zamówienia typu: koparki, wywrotki, walce wibracyjne. Dokument potwierdzający warunek: Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - Zał. Nr 7 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 5.1. Posiadają polisę ubezpieczeniową OC od prowadzonej działalności na kwotę min. 500 000,00 PLN Dokument potwierdzający warunek: polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 5.2. Posiadają dostęp do kredytu lub innych środków finansowych wystarczających do zapewnienia płynności finansowej w okresie trwania realizacji zadania. Kwota wolnych środków finansowych lub możliwego do uzyskania kredytu powinna wynosić, co najmniej 1 500 000,00 PLN. Dokument potwierdzający warunek: Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz oceny ofert, oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 Ustawy Zał Nr 2 2) aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 3) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert 4) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 5) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 Ustawy wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert 6) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 7) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Zał. Nr 4 8) stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - Zał. Nr 4 9) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zmówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Zał. Nr 5, 10) wykaz podmiotów (podwykonawców), którzy będą uczestniczyli w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich doświadczeń niezbędnych do wykonania zamówienia Zał. Nr 6, 11) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje Wykonawca - Zał. Nr 7 12) polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://czpk.czestochowa.bip-gov.pl/bip/glowna

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można odebrać odpłatnie w siedzibie CzPK w godzinach od 8:00 do 14:00 u Sekretarza Komisji Przetargowej mgr inż. Macieja Kutrzyka (cena specyfikacji 36,60 zł brutto).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat CzPK Sp. z o.o ul. Konwaliowa 1, 42 - 263 Wrzosowa.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Złożony został wniosek o dofinansowanie z Srodków Spójności

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.