eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówZakup i dostawa szwów chirurgicznych realizowana przez Aptekę szpitalną Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 10 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-05-24

Chorzów: Zakup i dostawa szwów chirurgicznych realizowana przez Aptekę szpitalną Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 10 części
Numer ogłoszenia: 126078 - 2011; data zamieszczenia: 24.05.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa szwów chirurgicznych realizowana przez Aptekę szpitalną Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 10 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup szwów chirurgicznych realizowany przez Aptekę szpitalną Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 10 części, które zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ. Wartość szacunkowa zamówienia netto wynosi ok.: 155 873,55 zł tj. ok. 40 602,64 euro..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia oferty w formie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia posiadania niezbędnej wiedzy i doświadczenia, Zamawiający żąda wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie - załącznik nr 3 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W celu potwierdzenia sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolności finansowej innych podmiotów zobowiązany jest dołączyć do oferty przetargowej: a/ pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, b/ informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym te podmioty posiadają rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotów, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wysokość środków finansowych winna wynosić nie mniej niż 50% wartości oferowanych części zamówienia. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej wymaganej przez zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie przetargowej: a) oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że wszystkie oferowane wyroby medyczne posiadają aktualne rejestracje i atesty wydawane przez upoważnione do tego jednostki badawcze, dopuszczające je do stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, b) od Wykonawców składających oferty na części zamówienia nr 1, nr 2, nr 3 i nr 4 katalogów lub innych materiałów zawierających opisy w języku polskim oferowanych szwów wraz z oznaczeniem, dla której pozycji opisanej w formularzu cenowym zostały złożone, c) Zamawiający zastrzega sobie w toku badania i oceny ofert możliwość wezwania Wykonawcy do dostarczenia bezpłatnych i bezzwrotnych próbek szwów chirurgicznych zaoferowanych w ofercie przetargowej, na wybrane i wskazane pozycje w ilości 1 saszetki (sztuki) w przypadku wątpliwości co do zgodności złożonej oferty z zapisami zawartymi w SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

W zakresie wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy zamawiający żąda przedstawienia przez Wykonawcę w ofercie przetargowej oświadczenia o spełnieniu warunków w zakresie określonym w art. 22 ust. 1 ustawy.Wzór oświadczenia Wykonawcy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych z późniejszymi zmianami, zamawiający żąda przedstawienia w ofercie przetargowej oświadczenia Wykonawcy: - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy; - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy; - o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych; - o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Wzór oświadczenia Wykonawcy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Inne dokumenty wymagane przez zamawiającego: 1. W celu podpisania umowy z wybranym w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawcą Zamawiający żąda od Wykonawcy zgodnie z art. 36 ust. 1 pkt 14 ustawy przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, celem weryfikacji czy złożone w ofercie przetargowej podpisy posiadają moc wiążącą strony umowy. 2. Wykaz podwykonawców z wyszczególnieniem części zadania, którą będzie wykonywał podwykonawca ( załącznik nr 4 do SIWZ) wraz z dołączeniem kserokopii umowy regulującej współpracę tych wykonawców, a dotyczącej realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. Dokumenty te stanowić będą załącznik do umowy.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty. 1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego np. spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji umowy. 2.W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w pkt. 1 powodujących przedłużenie terminu realizacji umowy termin ten ulegnie wydłużeniu na okres niezbędny do wykorzystania całości asortymentu określonego w przedmiocie umowy, tym samym Wykonawca zobowiązany jest do zachowania cen umownych. 3. Dane ilościowe zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ są danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w związku z czym: a) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamówionego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia w granicach 20% w ramach wartości umowy (czyli kosztem asortymentu nie kupowanego). W przypadku zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu powyżej przewidywanej normy Wykonawca zobowiązany jest do zachowania cen proponowanych w ofercie przetargowej, b) Zamawiający zastrzega sobie możliwość wprowadzenia nowego asortymentu towarów kosztem asortymentu nie kupowanego, lub kosztem zmniejszenia ilości asortymentu dotychczasowego. 4. W przypadku, gdy wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ asortyment nie jest czasowo dostępny na rynku można zastąpić go innym, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego uwzględniając identyczny zakres działania i sposób zastosowania produktu w stosunku do produktu zawartego w ofercie. Ilość produktu zamiennego należy wtedy również zaopiniować u Kierownika Apteki. 5. Niniejsze zmiany regulowane będą odpowiednim aneksem w okresie trwania umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie drukowanej dostępna jest w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych znajdującym się w budynku administracji na II piętrze w pokoju nr 217..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.06.2011 godzina 12:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: 41 - 500 Chorzów ul. Strzelców Bytomskich 11 - sekretariat szpitala..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici specjalistyczne wchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici specjalistyczne wchłanialne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici specjalistyczne niewchłanialne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici specjalistyczne niewchłanialne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nici chirurgiczne 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici chirurgiczne 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szwy specjalistyczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szwy specjalistyczne.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nici okulistyczne 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici okulistyczne 1.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nici okulistyczne 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici okulistyczne 2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nici okulistyczne 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nici okulistyczne 3.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sterylna gąbka żelatynowa wchłanialna.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sterylna gąbka żelatynowa wchłanialna.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wosk kostny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wosk kostny.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Siatka przepuklinowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Siatka przepuklinowa.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.