Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Wojaszówka: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wojaszówka.
Numer ogłoszenia: 126082 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wojaszówka , Wojaszówka 115, 38-471 Wojaszówka, woj. podkarpackie, tel. 013 4385016, faks 013 4385225.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wojaszowka.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Wojaszówka..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług komunalnych na terenie gminy Wojaszówka , polegających na odbiorze, transporcie i zagospodarowaniu odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych obejmujących następujące miejscowości: Bajdy, Bratkówka, Łączki Jagiellońskie, Łęki Strzyżowskie, Odrzykoń, Pietrusza Wola, Przybówka, Rzepnik, Ustrobna, Wojkówka, Wojaszówka . Gmina Wojaszówka liczy: 9238 mieszkańców ok. 2 300 gospodarstw w jedenastu sołectwach. Średnia ilość wywożonych odpadów komunalnych w roku 2012 z terenu Gminy Wojaszówka : 765 ton na 9 miesięcy z czego: a) ok. 400 ton to odpady niesegregowane i pozostałe po segregacji b) ok. 250 ton to odpady segregowane ( papier, szkło, plastik, metal, opakowania wielowarstwowe), c) odpady wielkogabarytowe 10 ton, d) odpady elektroniczne 2 tony, e) zużyte opony 2 tony, f) odpady ulegające biodegradacji i zielone 50 ton, g) odpady remontowo-budowlane 20 ton, h) popiół paleniskowy 40 ton, i) odpady niebezpieczne 1 tona. Podana ilość odbioru odpadów stanowi wielkość orientacyjną i Zamawiający zastrzega sobie prawo przekazania mniejszej lub większej ilości odpadów. Nie będą odbierane: odpady ciekłe, odpady nieznanego pochodzenia, odpady o składzie niezgodnym z dokumentami wymaganymi przy obrocie odpadami. Zbiórka, wywóz i zagospodarowanie odpadów winno się odbywać zgodnie z wytycznymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami oraz przepisami prawa polskiego. Płatność za wykonane usługi: co miesiąc na podstawie wystawionej przez Wykonawcę faktury, do której należy dołączyć pokwitowanie wagowe zebranych odpadów. 2) Sposób i zasady wywozu. Wywozem i zagospodarowaniem odpadów objęte będą wyłącznie nieruchomości zamieszkałe oraz niezamieszkałe nieruchomości stanowiące mienie Gminy Wojaszówka będące w posiadaniu jej jednostek organizacyjnych, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (placówki oświatowe, Domy Ludowe, Domy Strażaka). Właściciele nieruchomości zamieszkałych , na których powstają odpady komunalne obowiązani są do pozbywania się odpadów komunalnych z terenu nieruchomości w oparciu o system segregacji odpadów z podziałem na odpady: - szkło (kolorowe i bezbarwne) kod 15 01 07 - worek w kolorze zielonym , - opakowania z metalu, tworzyw sztucznych, papier, opakowania wielomateriałowe kod 15 01 06 - worek w kolorze pomarańczowym, - odpady pozostałe po segregacji kod 20 03 01 - worek w kolorze niebieskim, - odpady ulegające biodegradacji kod 20 02 01 - worek w kolorze brązowym, Właściciele, którzy nie zadeklarowali segregacji odpadów komunalnych pozbywać się będą zmieszanych odpadów gromadzonych w workach koloru czarnego kod 20 03 01. Odpady mają być zgromadzone w workach przez Właścicieli nieruchomości z umieszczonym na nich czytelnym numerem identyfikacyjnym podatnika nadanym przez Gminę Wojaszówka. Na niezamieszkałych nieruchomościach stanowiących mienie Gminy Wojaszówka będących w posiadaniu jej jednostek organizacyjnych, na których nie zamieszkują mieszkańcy, a powstają odpady komunalne (placówki oświatowe, Domy Ludowe, Domy Strażaka) odpady będą gromadzone w workach lub pojemnikach o poj. 1100 l. 3) Rodzaje odbieranych i zagospodarowywanych odpadów: a) worek w kolorze zielonym ma być napełniony szkłem kolorowym i bezbarwnym. Worek w kolorze zielonym o pojemności 120 l zapewni Wykonawca odbierający odpady, b) worek w kolorze pomarańczowym ma być napełniony opakowaniami z papieru i tektury, opakowaniami z plastiku (butelki, pudełka, worki foliowe, torby na zakupy itp.) opakowania z metalu (puszki po napojach, konserwach itp.), opakowania wielomateriałowe (kartony po napojach, mleku itp.) Worek w kolorze pomarańczowym o pojemności 120 l zapewni Wykonawca odbierający odpady, c) worek w kolorze niebieskim ma być napełniony odpadami pozostałymi po segregacji (dotyczy tylko nieruchomości gdzie odbywa się selektywne gromadzenie odpadów). Worek w kolorze niebieskim o pojemności 120 l zapewni Wykonawca odbierający odpady, d) worek w kolorze czarnym ma być napełniony odpadami zmieszanymi (niesegregowanymi). Worek o pojemności 120 l zapewni Wykonawca odbierający odpady. e) worek w kolorze brązowym ma być napełniony odpadami ulegającymi biodegradacji. Worek o pojemności 120 l zapewni Wykonawca odbierający odpady, Worki z folii LDPE półprzejrzyste wykonane z materiałów i o odpowiedniej grubości zgodnej z Polskimi Normami dostarczy Wykonawca opisane zgodnie z przeznaczeniem do gromadzenia odpowiednich odpadów w ilości: - zielone ok. 29000 szt. - pomarańczowe ok. 29000 szt. - niebieskie ok. 29000 szt. - czarne ok. 3800 szt. - brązowe 1 4000 szt. Przyjmuje się zasadę, że właściciele nieruchomości zabudowanych otrzymają miesięcznie bezpłatnie pakiety: - 1-3 osoby w gospodarstwie trzy worki (1 zielony, 1 pomarańczowy i 1 niebieski lub 3 czarne), - 4 osoby wzwyż (2 zielone,2 pomarańczowe, 2 niebieskie lub 6 czarnych), - po 2 worki brązowe na nieruchomość w miesiącach odbioru odpadów biodegradowalnych. Dystrybucją worków zajmować się będzie Urząd Gminy w Wojaszówce za pośrednictwem sołtysów poszczególnych sołectw. Worki w ilości wynikającej z pakietów Wykonawca dostarczy w 3 terminach: - do 10 czerwca 2013 r. - 1/3 ilości zielonych ,pomarańczowych, niebieskich i czarnych oraz wszystkie brązowe - do 10 września 2013 r. - 1/3 ilości zielonych ,pomarańczowych, niebieskich i czarnych - do 10 grudnia 2013 r. - 1/3 ilości zielonych ,pomarańczowych, niebieskich i czarnych a ich koszt zostanie przez niego wliczony do ogólnego kosztu odbioru odpadów komunalnych. Należy zapewnić dodatkową ilość worków aby właściciele mogli je nabyć od Wykonawcy po cenach detalicznych - sprzedaż mogą prowadzić sołtysi sołectw. Wykonawca dostarczy w terminie do 28 czerwca 2013 r. na zasadach użyczenia pojemniki o poj. 1100 l do gromadzenia odpadów na nieruchomościach niezamieszkałych (placówki oświatowe, Domy Ludowe i Domy Strażaka) w ilości 10 szt..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.00.00 - Usuwanie i obróbka odpadów 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.30.00 - Usługi obróbki i usuwania odpadów, które nie są niebezpieczne 90.51.40.00 - Usługi recyklingu odpadów .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Kopia aktualnego wpisu do rejestru działalności regulowanej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości z terenu gminy Wojaszówka, celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy PZP Komisja powołana przez Wójta Gminy Wojaszówka dokona sprawdzenia podanych wyżej wymogów na podstawie dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń przedstawionych przez każdego wykonawcę w złożonej ofercie zgodnie z zapisami określonymi w niniejszej SIWZ. Będzie ona dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty na zasadzie spełnia- nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie, jeżeli wykaże się: a) wykazem wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów, czy zostały lub są wykonywane. Wykonanie odbioru odpadów komunalnych w sposób ciągły przez okres minimum 12 miesięcy o masie minimum 1100 Mg/rok. Komisja powołana przez Wójta Gminy Wojaszówka dokona sprawdzenia podanych wyżej wymogów na podstawie dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń przedstawionych przez każdego wykonawcę w złożonej ofercie zgodnie z zapisami określonymi w niniejszej SIWZ. Będzie ona dokonywana w oparciu o wymagane dokumenty na zasadzie spełnia- nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym, jeżeli: a) dysponuje lub dysponował będzie sprzętem adekwatnym do wykonania niniejszego zamówienia Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu: a) wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami ( w tym kubatura samochodów specjalistycznych- bezpylnych w m3 oraz ładowność samochodów skrzyniowych w Mg) co najmniej 1 samochód o ładowności do 3,5 t,
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowanie odpowiednimi osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r .(Dz.U. z 2013, poz.122) Zamawiający uzna, że wykonawca dysponuje potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli: b) dysponuje lub dysponował będzie osobami do wykonania zamówienia Ocena spełniania warunku zostanie dokonana na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonego przez wykonawcę oraz na podstawie następujących dokumentów, jakie wykonawca powinien złożyć w postępowaniu:wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Znajdowanie się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia ten warunek udziału w postępowaniu, jeżeli posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej na wartość minimum 500.000,00 zł na czas świadczenia usług na rzecz Zamawiającego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 do SIWZ) b) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 3 do SIWZ). c) pełnomocnictwo jeżeli oferta nie została podpisana przez osoby upoważnione do tych czynności dokumentem rejestracyjnym oraz w przypadku podmiotów występujących wspólnie. d) wypełnione i podpisane załączniki do SIWZ nr 6, 7, 8 tj. Wykaz personelu , Wykaz wykonanych usług Wykaz wyposażenia technicznego, e) ponadto w przypadku zlecenia wykonania usługi bądź części usługi podwykonawcy/ podwykonawcom , wskazanie części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom. Brak oświadczenia w sprawie powierzenia wykonania części zamówienia podwykonawcom, uznany będzie za zobowiązanie do samodzielnego wykonania zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wojaszowka.bip.krosoft.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Wojaszówka
38-471 Wojaszówka 115
pok. nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Wojaszówka 38-471 Wojaszówka 115 pok. nr 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI WOJASZÓWKA
- Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Wojaszówka.
- Przebudowa i rozbudowa istniejącego Domu Ludowego w Łączkach Jagiellońskich na potrzeby remizy strażackiej i pozostałe funkcje
więcej: przetargi WOJASZÓWKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport odpadów komunalnych na terenie Gminy Dubeninki.
- Zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 w ilości do 440 Mg
- Odbiór i transport odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych oraz wskazanych nieruchomości niezamieszkałych z terenu gminy Grzmiąca
- Odbiór odpadów komunalnych z terenu Gminy Brudzew w okresie od 01.01.2025r. do 31.12.2027 r.
- Sukcesywne świadczenie usług załadunku, odbioru, transportu i zagospodarowania komunalnych osadów ściekowych, skratek i piasku z piaskownika z miejsca wytwarzania z oczyszczalni ścieków ...
- Świadczenie usług w zakresie odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.