eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Środa Śląska › wykonanie robót remontowych w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Wydział Spraw Lokalowych Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej 1. remont elewacji z ociepleniem budynku mieszkalnego przy ul. Kolejowej 4 w Środzie Śląskiej 2. remont elewacji z oc

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-07-25

Środa Śląska: wykonanie robót remontowych w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Wydział Spraw Lokalowych Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej : 1. remont elewacji z ociepleniem budynku mieszkalnego przy ul. Kolejowej 4 w Środzie Śląskiej 2. remont elewacji z ociepleniem budynku mieszkalnego przy ul. Kolejowej 6 w Środzie Śląskiej
Numer ogłoszenia: 126109 - 2007; data zamieszczenia: 25.07.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Środa Śląska, Plac Wolności 5, 55-300 Środa Śląska, woj. dolnośląskie, tel. 071 3173052 w. 52, fax 071 3173405.

    I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

    SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

    II.1) OPIS

    II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie robót remontowych w budynkach mieszkalnych administrowanych przez Wydział Spraw Lokalowych Urzędu Miejskiego w Środzie Śląskiej : 1. remont elewacji z ociepleniem budynku mieszkalnego przy ul. Kolejowej 4 w Środzie Śląskiej 2. remont elewacji z ociepleniem budynku mieszkalnego przy ul. Kolejowej 6 w Środzie Śląskiej.

    II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

    II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje między innymi: a) zabezpieczenie stolarki okiennej i drzwiowej, b) miejscowe zbicie i wykonanie tynków na elewacji c) rozbiórka i wykonanie nowych obróbek blacharskich, d) obłożenie cokołu klinkierem, e) wykonanie obróbek elementów elewacji z blachy powlekanej, f) malowanie farbami akrylowymi tynków zgodnie z ustaloną kolorystyką przez Zamawiającego, g) ocieplenie budynku wraz z wykonaniem wyprawy elewacyjnej, h) demontaż i montaż instalacji odgromowej, i) montaż instalacji domofonowej, j) wymiana stolarki okiennej i drzwiowej

    II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.13.40 - Budownictwo wielorodzinne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.13.40 - Roboty budowlane w zakresie budownictwa wielorodzinnego .

    II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

    II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


    II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2007.

    SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

    III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

    • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

    III.2) WARUNKI UDZIAŁU

    • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 oraz spełniają warunki określone w art. 22 1 pkt 1-3 ustawy Pzp. 2. Prowadzą działalność w zakresie robót będących przedmiotem zamówienia. 3. Mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu obsadzenia podanych niżej stanowisk : Stanowisko i wymagane uprawnienia i kwalifikacje: Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi dla branży ogólnobudowlanej j i kwalifikacjami, wpisany na listę członów PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody , które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji. Osoba wskazana przez Wykonawcę ma posiadać uprawnienia budowlane w odpowiedniej specjalności. Do załącznika dołączyć kserokopie uprawnień budowlanych, potwierdzenie wpisu na listę członków PIIB oraz dołączyć informację na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia - niezbędnych do wykonania zamówienia 4. Posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie w realizacji podobnych zamówień tzn. jako Wykonawca wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed terminem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane należycie..
    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówienie, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenie z Urzędu Skarbowego o braku zaległości podatkowych lub dokument potwierdzający, że uzyskał zgodę na zwolnienie na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległości podatkowych lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie z ZUS-u o braku zaległości w uiszczaniu należnych opłat i składek lub dokument potwierdzający, że uzyskała on zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie - o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1; art. 24 ust. 1 i ust. 2 Prawa zamówień publicznych - 5. Wykaz wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat a jeżeli okres działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedno zamówienie odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, ze roboty zostały wykonane z należyta starannością (protokoły końcowego odbioru robót lub referencje) 6. Zaakceptowany projekt umowy 7. W przypadku spółki cywilnej dołączyć do oferty umowę spółki cywilnej, zgodnie z rozdziałem XVIII p.2 8. kosztorysy ofertowe (mogą być uproszczone) na wykonanie remontu elewacji z ociepleniem budynku mieszkalnego w Środzie Śląskiej przy ul. Kolejowej 4 i Kolejowej 6 9. oświadczenia Wykonawcy o wniesieniu zabezpieczeń należytego wykonania umów z 10. wykaz pracowników, którzy będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz oświadczenie wykonawcy, komu powierzy obowiązki kierownika budowy. Kierownik budowy - z uprawnieniami budowlanymi dla branży ogólnobudowlanej j i kwalifikacjami, jest wpisany na listę członów PIIB i ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody , które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem ww. funkcji 11. oświadczenie wykonawcy, że w dniu podpisania umowy przedłoży Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia

    SEKCJA IV: PROCEDURA

    IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

    IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

    IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

    IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

    IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


    IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

    IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.srodaslaska.pl

    Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. B-13 55-300 Środa Śląska Pl. Wolności 5.

    IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

    IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

    IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2007 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski Wydział Inwestycji i Zamówień Publicznych pok. B-13 55-300 Środa Śląska Pl. Wolności 5.

    IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

    IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

    Podziel się

    Poleć ten przetarg znajomemu poleć

    Wydrukuj przetarg drukuj

    Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








    Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


    Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

    chcę zamieszczać ogłoszenia

    Dodaj swoje pytanie

    Najnowsze orzeczenia

    Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.