eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MielecPrzeprowadzenie przez doradcę zawodowego II etapu rekrutacji obejmującego przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu predyspozycji przedsiębiorczych dla kandydatów/ Kandydatek do projektu Moja firma - moje miejsce pracy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-14

Mielec: Przeprowadzenie przez doradcę zawodowego II etapu rekrutacji obejmującego przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu predyspozycji przedsiębiorczych dla kandydatów/ Kandydatek do projektu Moja firma - moje miejsce pracy.
Numer ogłoszenia: 126120 - 2014; data zamieszczenia: 14.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68492 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego "MARR" S.A., ul. Chopina 18, 39-300 Mielec, woj. podkarpackie, tel. 17 773 82 56, faks 17 788 32 62.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie przez doradcę zawodowego II etapu rekrutacji obejmującego przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu predyspozycji przedsiębiorczych dla kandydatów/ Kandydatek do projektu Moja firma - moje miejsce pracy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przeprowadzenie przez doradcę zawodowego II etapu rekrutacji obejmującego przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu predyspozycji przedsiębiorczych dla kandydatów/ Kandydatek do projektu Moja firma - moje miejsce pracy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.23.20 - Usługi doradztwa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt pn.: Moja firma - moje miejsce pracy realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Informacje o projekcie: Numer i nazwa Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich. Numer i nazwa Działania:. Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Przeprowadzenie przez doradcę zawodowego II etapu rekrutacji obejmującego przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu predyspozycji przedsiębiorczych dla 60 kandydatów/ Kandydatek do projektu Moja firma - moje miejsce pracy - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia pkt 3.3.2 SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Magdalena Pikulska, ul. 3 Maja 10/11, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3480,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Przeprowadzenie przez doradcę zawodowego II etapu rekrutacji obejmującego przeprowadzenie rozmowy kwalifikacyjnej oraz testu predyspozycji przedsiębiorczych dla 60 kandydatów/ Kandydatek do projektu Moja firma - moje miejsce pracy - zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia pkt 3.3.2 SIWZ.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.03.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gabinet Psychoterapii i Rozwoju Osobistego Magdalena Pikulska, ul. 3 Maja 10/11, 37-500 Jarosław, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1951,22 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1440,00

  • Oferta z najniższą ceną: 1440,00 / Oferta z najwyższą ceną: 3480,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.