Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-07-08
Szczecin: Bieżąca konserwacja elewacji budynku Dom Kultury 13 Muz na Placu Żołnierza Polskiego 2 wraz z uzyskaniem pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, o którym mowa w art. 36 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.
Numer ogłoszenia: 126121 - 2016; data zamieszczenia: 08.07.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Kultury "Klub 13 Muz" , pl. Żołnierza Polskiego 2, 70-551 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 433 79 87, faks 91 433 79 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.13muz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorzadowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja elewacji budynku Dom Kultury 13 Muz na Placu Żołnierza Polskiego 2 wraz z uzyskaniem pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, o którym mowa w art. 36 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest bieżąca konserwacja elewacji frontowej (od ul. Tkackiej i pl. Żołnierza Polskiego) budynku, w którym mieści się siedziba Domu Kultury 13 Muz na Placu Żołnierza Polskiego 2 (budynek trójkondygnacyjny, podpiwniczony, wpisany do ewidencji zabytków) wraz z uzyskaniem pozwolenia właściwego konserwatora zabytków, o którym mowa w art. 36 ust. 1 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami. Przedmiot zamówienia wykonany będzie zgodnie z zaleceniami konserwatorskimi do wykonania bieżącej konserwacji elewacji budynku Dom Kultury 13 Muz, stanowiącymi załącznik nr 10. 2.Zakres zamówienia obejmuje wszystkie prace prowadzące do osiągnięcia celu, o którym mowa w ust. 1, w szczególności: 1) w zakresie uzyskania pozwolenia, o którym mowa w art. 36 ustawy o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami: a) przygotowanie wniosku i programu prac konserwatorskich, oraz skompletowanie pozostałych niezbędnych dokumentów; b) złożenie wniosku do właściwego organu; c) udzielanie niezbędnych wyjaśnień lub uzupełnień w toku postępowania. d) dostarczenie ostatecznego pozwolenia do siedziby Zamawiającego. 2) w zakresie prac bieżącej konserwacji: a) wykonanie oczyszczenia elewacji, b) wzmocnienie istniejących tynków gruntem, c) naprawa spękań, rys, uszkodzeń , złuszczeń wyprawy elewacyjnej, d) malowanie elewacji kolorem wg. wskazań Miejskiego Konserwatora Zabytków, e) malowanie stolarki okiennej i drzwiowej, f) wymiana przepierzenia blacharskiego (rynny), g) demontaż kolców ochrony przed ptakami i montaż kolców ochrony przed ptakami, h) usunięcie haków (pozostałych po banerach reklamowych), i) prace przygotowawcze i porządkowe; j) utrzymanie czystości i porządku podczas prowadzonych prac; k) dostarczenie, montaż i demontaż wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu umowy; l) przygotowanie wniosku o zajęcie pasa drogowego, jeżeli zajdzie taka potrzeba w związku z realizacją przedmiotu umowy, oraz załatwienie wszystkich formalności związanych z zajęciem pasa drogowego; ł) wszelkie inne roboty konieczne do wykonania w celu zrealizowania przedmiotu umowy. 3.Wymagany okres rękojmi za wady i gwarancji jakości na wykonane bieżące prace konserwacyjne wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego: a)zawarta umowa będzie stanowiła dokument gwarancyjny w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego; gwarancja jakości wykonawcy udzielana w tym zakresie jest niezależna od gwarancji udzielanych przez innych gwarantów (dostawców, producentów, autoryzowanych przedstawicieli itp.); b)wykonywanie czynności związanych z gwarantowaną jakością wykonanych prac będzie realizowane niezwłocznie na żądanie Zamawiającego; c)wykonawca zobowiązany będzie każdorazowo do usunięcia stwierdzonej wady fizycznej w wykonanych pracach, jeżeli wady te ujawnią się w ciągu terminu określonego w gwarancji; d)wykonawca zobowiązany będzie do uczestniczenia w okresie pierwszych trzech lat w przeglądach technicznych obiektu w zakresie dotyczącym elewacji. 4.Wymagania jakościowe i materiałowe. Organizacja prac. a)Do wykonania zamówienia wykonawca zobowiązany jest użyć materiałów gwarantujących odpowiednią jakość, o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających wymaganiom określonym w art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.). b) Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów dokumenty potwierdzające pozwolenie na zastosowanie/wbudowanie (atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, świadectwa jakości) i okazywać je na żądanie Zamawiającego. c) W przypadku konieczności składowania materiałów lub urządzeń, Wykonawca zabezpieczy je przed zniszczeniem, uszkodzeniem lub utratą jakości, właściwości lub parametrów. d) Prace prowadzone na czynnym obiekcie należy zabezpieczyć i wygrodzić wejście do budynku. e) Zaplecze socjalne Wykonawca ustawi na dziedzińcu budynku, w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym. f) Prowadzenie prac elewacyjnych należy wykonywać pod nadzorem konserwatorskim. 5.Warunki rozliczenia, odbiory, odbiór końcowy. 1)Z wybranym wykonawcą zostanie zawarta umowa o wynagrodzenie ryczałtowe (w znaczeniu i ze skutkami opisanymi w art. 632 Kodeksu cywilnego), obejmujące zakres zamówienia określony w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2)Wynagrodzenie za wykonanie przedmiotu umowy płatne jest na podstawie faktury/ faktur, wystawionej/ych każdorazowo po wykonaniu i odbiorze prac, sporządzeniu i podpisaniu przez strony protokołu odbioru prac konserwacyjnych (końcowego lub częściowego). 3)Zamawiający dopuszcza odbiory częściowe i rozliczanie wynagrodzenia na podstawie faktur częściowych. 4)Fakturowanie nie może odbywać się częściej niż raz w miesiącu. Suma faktur częściowych nie może przekroczyć 80 % wynagrodzenia określonego w ust. 1. 5)Termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z zatwierdzonym protokołem odbioru robót. 6)Wynagrodzenie zostanie zapłacone przelewem na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy. 6. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, to jest prac wskazanych w rozdziale III ust. 2 pod lit. b - d, oraz f - h..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie 45.45.31.00 - Roboty renowacyjne 45.45.20.00 - Zewnętrzne czyszczenie budynków 45.44.21.10 - Malowanie budynków .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wpłaty wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu sposobu oceny spełniania tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli Wykonawca wykaże wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należyte wykonanie, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowe ukończenie co najmniej dwóch prac odpowiadających rodzajem pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. prac konserwacyjnych przy elewacji zabytku. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony również wtedy, gdy Wykonawca wykaże należyte wykonanie w ciągu ostatnich pięciu lat robót budowlanych polegających na remoncie, renowacji budynków zabytkowych, w tym elewacji zabytkowych. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować rusztowaniem rurowym o powierzchni minimum 500m2.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować wykwalifikowaną kadrą, niezbędną do kierowania robotami, stanowiącymi przedmiot zamówienia. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca dysponuje i wyznaczy do kierowania pracami co najmniej jedną osobą, spełniającą warunki, o których mowa w art. 37c ustawy z dnia 23 lipca 2003 r. o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami (Dz. U. z 2014 r. poz. 1446 ze zm.), tj. posiada uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego, oraz przez co najmniej 18 miesięcy brała udział w robotach budowlanych prowadzonych przy zabytkach nieruchomych wpisanych do rejestru lub inwentarza muzeum będącego instytucją kultury. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten będzie spełniony, jeżeli Wykonawca posiada opłaconą polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 500 000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokumenty składa co najmniej jeden z tych Wykonawców lub wszyscy ci Wykonawcy wspólnie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Okres gwarancji - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13muz.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Kultury 13 Muz
Plac Żołnierza Polskiego 2, 70-551 Szczecin..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2016 godzina 10:30, miejsce: Dom Kultury 13 Muz Plac Żołnierza Polskiego 2, 70-551 Szczecin. pok. 20 lub pok. 18.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- "Termomodernizacja budynku Kapitanatu Portu Szczecin: ocieplenie ścian zewnętrznych"
- Przebudowa wewnętrznej instalacji gazowej w budynkach mieszkalnych przy ul. Edmunda Bałuki 21 oficyna lewa, ul. Bohaterów Getta Warszawskiego 17 oficyna prawa i oficyna na wprost w Szczecinie
- Budowa parkingu wraz z kanalizacją deszczową przy ul. Podbórzańskiej w Szczecinie - etap II
- Remont budynków nr 39 i 40, zlokalizowanych na ternie Składu Mosty.
- Usługa zorganizowania i przeprowadzenia szkoleń w formie online z 3 obszarów tematycznych.
- Świadczenie usług warsztatowych w zakresie przeglądów, konserwacji i napraw pojazdów eksploatowanych w Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Szczecinie wraz z Laboratorium Drogowym.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie remontu konserwatorskiego kaplicy Puzynów usytuowanej na terenie Cmentarza Św. Michała w Rydze (Łotwa)
- Przebudowa części budynku usługowo-mieszkalnego, w celu przystosowania lokalu usługowego, dotąd przedszkola, na żłobek na dz. nr ew. 523 w m. Dąbrowa gm. Kłaj
- Wykonanie prac zabezpieczających o charakterze prewencyjnym i w części o charakterze trwałym na pozostałościach zespołu zamkowego w Pruchniku
- Remont pomieszczeń w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach w ramach projektu: "Wdrażanie nowoczesnych technologii w Zespole Szkół Poligraficzno-Mechanicznych w Katowicach"
- Usługa prowadzenia i obsługi szaletów miejskich w Gliwicach
- Budowa, przebudowa, czyszczenie i rozbiórka trzonów kuchennych i pieców pokojowych oraz zakup i montaż pieców przenośnych w gminnych lokalach mieszkalnych zarządzanych przez MZBM w Dąbrowie Górniczej.
więcej: Malowanie budynków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.