eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Odbudowa drogi leśnej w leśnictwie Żelazny Most.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-03-29

Lubin: Odbudowa drogi leśnej w leśnictwie Żelazny Most.
Numer ogłoszenia: 126124 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 34566 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubin, ul. Spółdzielcza 18, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 076 8412300, 01,01, faks 076 8412301.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej..

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbudowa drogi leśnej w leśnictwie Żelazny Most..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 3.1.a. Przedmiotem zamówienia jest: Odbudowa z modernizacją drogi leśnej nie wyznaczonej w PUL jako dojazd pożarowy i dostosowanie do wymogów ochrony p-poż o łącznej długości 2,183 km, szerokości pasa ruchu wraz z poboczami 5m, nawierzchnią tłuczniową o grubości 15 cm, siedmioma mijankami (3m x 23m), dwoma placami manewrowymi (20m x 20m) dla jednostek straży pożarnej oraz składnicą przyzrębową (50m x 11m) 3.1.b. Zakres prac obejmuje następujące rodzaje robót: roboty przygotowawcze, roboty ziemne, układanie geowłókniny, korytowanie wraz z profilowaniem i zagęszczeniem podłoża oraz formowaniem i zagęszczeniem poboczy, wykonanie dolnej warstwy podbudowy, wykonanie górnej warstwy podbudowy, umocnienie skarp i rowów, wykonanie pomiaru geodezyjnego powykonawczego z rozliczeniem powierzchni drogi przypisanej do poszczególnych działek ewidencyjnych ( z dokładnością do 1 m2), transport materiałów Zakres robót oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji obejmującej: - projekt budowlany - przedmiar robót - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót Ww. dokumentacja stanowi załącznik do niniejszej SIWZ i znajduje się na stronie internetowej Zamawiającego www.wroclaw.lasy.gov.pl/lubin. Zamawiający zastrzega, że wszystkie ewentualnie podane w SIWZ bądź innym integralnym do SIWZ dokumencie opisy nazw własnych materiałów (wyrobów) nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Pzp, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych Zamawiającego. Należy rozumieć to jako określenie wymaganych minimalnych parametrów użytkowych, funkcjonalnych i technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że zgodnie z art. 29 ustawy Pzp, na wskazane z nazwy materiały (wyroby) Zamawiający dopuszcza zastosowanie równoważnych materiałów (wyrobów) o nie gorszych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i technicznych niż opisane w dokumentacji projektowej. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na Wykonawcy. Okres udzielonej gwarancji nie może być krótszy niż 36 miesięcy licząc od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. W przypadku stwierdzenia podczas wizji lokalnej konieczności wykonania prac nie wymienionych w przedmiarze, a niezbędnych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia i mających wpływ na cenę oferty zobowiązuje się Wykonawcę przed złożeniem oferty do pisemnego zapytania złożonego w trybie art. 38, ust. 1 ustawy. 3.2. Nazwy i kody dotyczące przedmiotu zamówienia określone we Wspólnym Słowniku Zamówień: Kod CPV - 45233226 - 9 - roboty budowlane w zakresie budowy dróg dojazdowych 3.3. Przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym wspierającym wykonawcę w obliczeniu ceny oferty. Cenę oferty należy przygotować na podstawie całej treści SIWZ. Elementami składowymi przedmiotu zamówienia są także wszelkie roboty i usługi potrzebne do pełnej realizacji robót. Wszystkie prace winny być zrealizowane zgodnie z przepisami, obowiązującymi normami, warunkami technicznymi i sztuką budowlaną, przepisami bhp, ppoż. oraz z zaleceniami inspektora nadzoru, Zamawiającego. Roboty należy przeprowadzić zgodnie z wymogami dokumentacji projektowej oraz wytycznymi niniejszej Specyfikacji i jej pozostałymi załącznikami. 3.4. Do obowiązków Wykonawcy należeć będzie m.in.: a) zapewnienie na własny koszt kierownika budowy, posiadającego określone przepisami Prawa Budowlanego (t.j. Dz. U z 2010r. Nr 243, poz. 1623 z póz. zm.) uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi. Osoba pełniąca samodzielne funkcje w budownictwie winna przynależeć do właściwej izby samorządu zawodowego b) zorganizowanie terenu budowy ; c) zagospodarowanie ewentualnych odpadów - w uzgodnieniu z właścicielem obiektu oraz zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27.04.2001 r. (Dz.U. z 2007 r. Nr 39, poz. 251 z późniejszymi zmianami) , d) zabezpieczenie pomieszczeń socjalnych dla personelu Wykonawcy i ewentualnych podwykonawców, e) posiadanie dla wbudowanych materiałów certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną. Jakość materiałów powinna odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 Prawa Budowlanego), f) zapewnienie ochrony terenu budowy i znajdującego się na nim mienia oraz zapewnienie warunków bezpieczeństwa, g) uporządkowanie terenu po zakończeniu realizacji przedmiotu umowy oraz inne obowiązki wymienione we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ. h) dojazd do miejsca wykonywania robót może odbywać się drogami leśnymi o ograniczonej nośności. W związku z tym po podpisaniu umowy zostanie sporządzony protokół stanu technicznego dróg dojazdowych przed rozpoczęciem robót i po zakończeniu robót. W przypadku pogorszenia stanu technicznego powyższych dróg Wykonawca będzie zobowiązany doprowadzić je do stanu pierwotnego na własny koszt. i) ponadto Wykonawca zobowiązany jest do codziennego utrzymania czystości i porządku na terenie wykonywania robót budowlanych (bieżące usuwanie odpadów i innych przeszkód na drodze dojazdowej, porządkowanie narzędzi pracy) po zakończeniu dnia. Składowanie materiałów budowlanych powinno odbywać się tylko w miejscach uzgodnionych z zamawiającym. Wykonawca zobowiązany będzie przy wykonywaniu robót oraz przemieszczaniu materiałów i sprzętu do zabezpieczenia terenu przed ewentualnymi kolizjami, zniszczeniem. 3.5. Materiały użyte do wykonania zadania muszą posiadać deklarację zgodności lub certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatą techniczną przypadku braku Polskich Norm przenoszących europejskie normy zharmonizowane. Wykonawca musi dostarczyć ww. dokumenty przy odbiorze ostatecznym przedmiotu zamówienia. Wyklucza się montaż jakichkolwiek materiałów i sprzętu nie posiadających ważnych certyfikatów Unii Europejskiej. Podczas realizacji inwestycji Wykonawca udostępni Zamawiającemu wgląd w materiały budowlane, które będą użyte do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.6. Zamawiający żąda by Wykonawca wskazał w ofercie część zamówienia, której wykonanie chce powierzyć podwykonawcom. W przypadku wykonywania przedmiotu zamówienia publicznego z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresy), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, przy czym Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji podwykonawców. Wyłoniony w niniejszym postępowaniu Wykonawca przed podpisaniem umowy ze wskazanym podwykonawcą przedłoży projekty umowy Zamawiającemu. Zamawiający może zgodnie z art. 6471 KC wnieść sprzeciw lub zastrzeżenia do umowy zawartej pomiędzy wykonawcą a podwykonawcą. Nie wniesienie zmian i zastrzeżeń do umowy w terminie 14 dni od daty jej doręczenia Zamawiającemu jest równoznaczne z wyrażeniem zgody na jej zawarcie. Załatwienie wszystkich formalności i kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia leży po stronie Wykonawcy Robót. 3.7. Wykonawca za wykonane roboty budowlane wystawi Zamawiającemu fakturę VAT płatną przelewem w terminie do 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury, osobno za część zamówienia nr 1, osobno na część zamówienia nr 2. na konto bankowe wskazane przez Wykonawcę na fakturze. Wierzytelności, jakie mogą powstać przy realizacji niniejszej umowy u Wykonawcy w stosunku do Zamawiającego, nie mogą być przedmiotem cesji (przelewu, sprzedaży) bez pisemnej zgody Zamawiającego. 3.8. Przedmiotem zamówienia jest: Część zamówienia nr 1: Odbudowa drogi leśnej w leśnictwie Żelazny Most km 0+000,00:1+950,64, km 0+000,00:0+232,43 Część zamówienia nr 2: Budowa składnicy przyzrębowej 3.9. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane jest w ramach programu w zakresie osi 2 ,,Poprawa środowiska naturalnego i obszarów wiejskich , działania 226: Odtwarzanie potencjału produkcji leśnej zniszczonego przez katastrofy oraz wprowadzanie instrumentów zapobiegawczych, schemat I. Wsparcie dla obszarów na których wystąpiła katastrofa naturalna lub klęska żywiołowa Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ODBUDOWĘ DROGI LEŚNEJ W LEŚNICTWIE ŻELAZNY MOST

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.03.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 18.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy Płatek Alfred Płatek,, Gwizdanów 6 59-305 Rudna, 59-305 Rudna, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1276600,26 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 472285,00

  • Oferta z najniższą ceną: 437550,48 / Oferta z najwyższą ceną: 1492386,15

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.