eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › remont wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 55 Nowy Dwór Gdański - Kwidzyn w km 60+659 nad ul. Graniczną w m. KWIDZYN

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-02-13

POZYCJA 12612

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gdańsk: remont wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 55 Nowy Dwór Gdański - Kwidzyn w km 60+659 nad ul. Graniczną w m. KWIDZYN Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Gdańsku, do kontaktów: Romana Brylowska, pok. nr 8, tel. +48 058 5112441, wydawanie SIWZ, pok. nr 8, tel. +48 058 5112441, składanie ofert, pok. nr 8, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. +48 058 5112400, fax 058 5112405, e-mail: oddzial@gdansk.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa centralna; Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: remont wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 55 Nowy Dwór Gdański - Kwidzyn w km 60+659 nad ul. Graniczną w m. KWIDZYN. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: wiadukt w ciągu drogi nr 55 Nowy Dwór Gdański - Kwidzyn w km 60+659 nad ul. Graniczną w m. Kwidzyn. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Remont wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 55 Nowy Dwór Gdański - Kwidzyn w km 60+659 nad ulicą Graniczną w m. KWIDZYN. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Określono w pkt III.2) niniejszego ogłoszenia o zamówieniu. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.11.00 - Roboty budowlane w zakresie domów 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zamówienie obejmuje wykonanie remontu wiaduktu w ciągu drogi krajowej nr 55 Nowy Dwór Gdański - Kwidzyn w km 60+659 nad ul. Graniczną w m. KWIDZYN. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 5

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 20 000 PLN. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: A. Warunki formalne udziału w postępowaniu Wykonawca musi spełniać warunki, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp oraz nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wymagania określone powyżej mają zastosowanie do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. B. Warunki merytoryczne udziału w postępowaniu 1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca musi wykazać: a) Średni roczny przychód za ostatnie trzy lata obrotowe na podstawie "Rachunku zysków i strat" pozycja "Przychód netto ze sprzedaży produktów, towarów i materiałów" lub "Przychód netto ze sprzedaży i zrównane z nimi" lub w przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - średni obrót roczny z okresu ostatnich 3 lat obrotowych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - z tego okresu, potwierdzony oryginałami lub kopiami dokumentów w składanej ofercie, w wysokości nie mniejszej niż 1 000 000 PLN. b) Posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. Minimalne warunki ubezpieczenia budowy obejmujące okres trwania budowy ustala się następująco: - Minimalne ubezpieczenie robót oraz placu budowy i materiałów równe wartości robót wg Oferty (Cenie Ofertowej) bez podatku VAT, - Zakres ubezpieczenia - ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy (CAR) +OC. c) Dysponowanie środkami finansowymi i/lub zdolnością kredytową, w wysokości nie mniejszej niż 150 000 PLN. 1.1. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że: a) Warunek określony w pkt 1.a) spełniają łącznie. b) Warunek określony w pkt 1.b) (posiadanie ubezpieczenia) spełnia każdy z Wykonawców w zakresie prowadzonej przez siebie działalności. c) Warunek określony w pkt 1.c) (dysponowanie środkami finansowymi i/lub zdolnością kredytową) spełniają łącznie. 2. Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi w ofercie kandydatów na każde stanowisko wymienione poniżej: 1) Kierownik budowy (Kierownik robót mostowych) - 1 osoba - posiadanie wykształcenia wyższego, doświadczenia zawodowego w branży mostowej minimum 5 lat, w tym na stanowisku kierownika budowy minimum 3 lat, ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w branży mostowej; 2) Kierownik robót drogowych - 1 osoba - posiadanie wykształcenia średniego lub wyższego technicznego, doświadczenia zawodowego w branży drogowej minimum 5 lat, posiadanie ważnych uprawnień budowlanych wykonawczych w branży drogowej; 3) Geodeta - 1 osoba - posiadanie wykształcenia minimum średniego, doświadczenie zawodowe w branży geodezyjnej minimum 5 lat, posiadanie ważnych uprawnień geodezyjnych w zakresie 1. Przez uprawnienia geodezyjne rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych, o których mowa w ustawie Prawo geodezyjne i kartograficzne (tekst jednolity - Dz. U. NR 240 z 2005, poz. 2027, Art. 43) b) Osoby wskazane na stanowiska wymienione w poz. 1) i 2) winny posiadać uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami zgodnie z ustawą Prawo Budowlane w specjalności właściwej dla powierzanego stanowiska lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. c) Przez wymagane minimalne doświadczenie zawodowe na danym stanowisku rozumie się lata czynne zawodowo przepracowane na stanowisku jak proponowane, przy realizacji podobnych robót w danej branży. 2.1. Potencjał kadrowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt 2. 3. Potencjał techniczny Wykonawca musi dysponować potencjałem technicznym wymienionym poniżej: a) Piła do cięcia betonu i asfaltu - min. 2 szt. b) Agregat sprężarkowy - min. 2 szt. c) Agregat prądotwórczy 50 kW - min. 1 szt. d) Agregat prądotwórczy 100 kW - min. 1 szt. e) Młot udarowy elektryczny 1100 W - min. 2 szt. f) Młot udarowy pneumatyczny 1200 ud/min. - min. 2 szt. g) Wiertarki udarowe 950 - 1000W - min. 3 szt. h) Urządzenie do piaskowania - min. 1 szt. i) Urządzenie do wysokościowego mycia i piaskowania - min. 2 szt. j) Wibrator pogrążalny do betonu śr. 40-60 - min. 3 szt. k) Listwa wibracyjna do 5,0 m - min. 2 szt. l) Nagrzewnica olejowa 44 kW - min. 2 szt. m) Odkurzacz przemysłowy 7m sześc./min. - min. 2 szt. n) Szlifierka kątowa 2000 W - min. 2 szt. o) Spawarka 300-400 A - min. 2 szt. p) Giętarka do prętów do 40 mm - min. 1 szt. q) Żuraw samochodowy 18 t - min. 1 szt. r) Żuraw samochodowy 40 t - min. 1 szt. 3.1. Potencjał techniczny Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunek określony w pkt 3. 4. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w realizacji zadań związanych z budownictwem mostowym wielobranżowym o charakterze i złożoności robót odpowiadających swoim rodzajem i wartością łączną, robotom stanowiącym przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien wykazać, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty mostowe polegające na budowie, przebudowie lub remontach kapitalnych. Łączna wartość netto robót budowlanych mostowych wykonanych przez Wykonawcę w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, powinna wynosić co najmniej 2 000 000 PLN. Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. 4.1. Doświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie niniejszego zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają warunki określone w pkt. 4. 5. Podwykonawstwo Zamawiający dopuszcza wykonanie przedmiotu zamówienia przy udziale Podwykonawców w zakresie następujących rodzajów robót: a) Roboty drogowe; b) Roboty torkretowe. Pozostałe roboty Wykonawca wykona własnymi siłami. Wykonawca powinien wskazać Podwykonawców na Formularzu 3.5 SIWZ. 6. Laboratorium Wykonawca winien posiadać własne zaplecze laboratoryjne lub mieć dostęp do usług laboratorium wyposażonego w sprzęt do przeprowadzenia badań w trakcie realizacji zamówienia zgodnie z zapisami Specyfikacji Technicznych. 6.1. Laboratorium w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Warunek określony w pkt 6 winien być spełniony łącznie przez Wykonawców składających wspólną ofertę. 7. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia - zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania wszystkich Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena ofert oparta będzie na ocenie "spełnia / nie spełnia" wszystkich warunków udziału w postępowaniu. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: C. Dla potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych Wykonawcy winni przedłożyć niżej wymienione dokumenty: 1) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, zgodne z treścią Formularza 3.1 SIWZ. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 ÷ 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Wymóg ten dotyczy osób wymienionych w wypisie z rejestru Wykonawcy. Wymóg ten nie dotyczy prokurentów i pełnomocników. W przypadku, gdy Wykonawca jest osobą prawną, informacje powinny dotyczyć urzędujących członków władz. 5) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Na potwierdzenie spełniania warunków szczegółowych Wykonawcy winni przedłożyć następujące dokumenty: 1) Bilans i rachunek zysków i strat (części sprawozdania finansowego) za ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres. W przypadku Wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego - inne dokumenty określające obroty oraz zobowiązania i należności za okres jak w zdaniu poprzednim. 2) Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, w tym działalności zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia. 3) Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy / rachunki bankowe, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy, są nie mniejsze od określonych w pkt 1.c) Instrukcji dla Wykonawców. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Informację o osobach, które będą kierować wykonaniem zamówienia ("Potencjał kadrowy"), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.2 SIWZ. Do informacji złożonej na Formularzu 3.2 SIWZ Wykonawca winien dołączyć dokumenty zawierające dane na temat kwalifikacji i doświadczenia osób wskazanych do kierowania budową, tj. kierownika budowy, kierownika robót drogowych i geodety, w tym przebieg pracy zawodowej każdej wskazanej osoby o treści wymaganej wzorem "Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniu osoby" - Załącznik do Formularza 3.2 SIWZ. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych wykonawczych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane i dokument potwierdzający przynależność do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa - zaświadczenie aktualne na dzień składania oferty), oraz kopie innych dokumentów potwierdzających spełnienie warunku opisanego w pkt 2. Informacja na Formularzu 3.2 SIWZ wraz z dołączonymi do niej dokumentami winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 2. 5) Informację o potencjale technicznym, którym dysponuje Wykonawca ("POTENCJAŁ TECHNICZNY") wymaganym dla realizacji przedmiotu zamówienia, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.3 SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 3. 6) Informację o doświadczeniu Wykonawcy ("DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE"), na druku zgodnym z treścią Formularza 3.4 SIWZ. Informacja musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 4. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. 7) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie, na druku zgodnym z treścią Formularza 3.5 ("Podwykonawcy") SIWZ. Informacja o Podwykonawcach musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 5. Przedłożenie informacji na Formularzu 3.5 SIWZ wymagane jest tylko w przypadku, gdy Wykonawca zamierza powierzyć wykonanie elementów robót Podwykonawcom. 8) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu lub dostępie do laboratorium do przeprowadzania badań wymaganych w Specyfikacjach Technicznych. Oświadczenie musi potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt 6. W przypadku braku własnego zaplecza laboratoryjnego, należy podać nazwę i adres jednostki zapewniającej obsługę laboratoryjną oraz załączyć jej zgodę na wykonanie obsługi laboratoryjnej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: 120 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Powyższa opłata dotyczy wyłącznie SIWZ w formie wydrukowanej (papierowej) przekazanej przez Zamawiającego na wniosek Wykonawcy. Warunki i sposób płatności: - przelewem na rachunek bankowy: Nazwa banku: Kredyt Bank II O/Gdańsk, numer rachunku: 23 1500 1171 1211 7004 4378 0000 - lub w kasie GDDKiA O/Gdańsk, ul. Subisława 5 Gdańsk Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia pobrana w wersji elektronicznej ze strony internetowej Zamawiającego jest bezpłatna. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 12.03.2007, godzina 11:00, GDDKiA Oddział w Gdańsku, ul. Subisława 5, 80-354 Gdańsk pokój nr 13 (sala konferencyjna).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: Protest winien być wniesiony w formie pisemnej lub faksem. Jeżeli Wykonawca przekaże protest faksem, Zamawiający - na żądanie Wykonawcy - niezwłocznie potwierdzi fakt jego otrzymania. Protest wniesiony faksem uzna się za złożony w terminie jeżeli dotarł on przed upływem terminu i został niezwłocznie potwierdzony w formie pisemnej. Zasada ta obowiązuje także Wykonawców, którzy stają się uczestnikami postępowania toczącego się w wyniku wniesienia protestu. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 08.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.