eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnowskie GórySUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-05-18

Tarnowskie Góry: SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH
Numer ogłoszenia: 126136 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy Spółka Akcyjna , ul. Pyskowicka 47-51, 42-612 Tarnowskie Góry, woj. śląskie, tel. 32 285 40 58, faks 32 384 54 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspsa.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Niepubliczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SUKCESYWNE DOSTAWY MATERIAŁÓW SZEWNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów szewnych. Zamówienie składa się z 7 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1 - Nici wchłanialne Pakiet nr 2 - Nici niewchłanialne 1 Pakiet nr 3 - Nici niewchłanialne 2 Pakiet nr 4 - Nici okulistyczne niewchłanialne 1 Pakiet nr 5 - Nici okulistyczne niewchłanialne 2 Pakiet nr 6 - Nici okulistyczne niewchłanialne 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - asortyment oraz ilość znajdują się w załącznikach D do SIWZ - FORMULARZ CENOWY - pakiety 1-6. 2. Składane oferty muszą zawierać pełny zakres przedmiotu zamówienia w danym pakiecie. 3. Wykonawca gwarantuje, że przedmiot i warunki realizacji zamówienia w całym okresie wykonywania umowy będą posiadać aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu na rynku polskim zgodne z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010r. (Dz. U. nr 107 poz. 679 z 20.05.2010r.) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie. Wszystkie oferowane produkty spełniają właściwe dla każdego z nich wymogi jakościowe co do opakowania i przechowywania oraz posiadają pozwolenie dopuszczające daną serię do obrotu wydawaną każdorazowo przez uprawniony organ. 4. Dostarczane produkty będą wysokiej jakości, o właściwych parametrach użytkowych i ważnym co najmniej 6 miesięcznym okresie przydatności do użycia. 5. Zamawiający zastrzega sobie prawo realizowania zamówień w ilościach uzależnionych od rzeczywistych potrzeb i posiadanych środków oraz do ograniczenia zamówienia w zakresie rzeczowym i ilościowym, co nie jest odstąpieniem od umowy nawet w części. 6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany limitów ilościowych zamawianego asortymentu w stosunku do określonych w poszczególnych pozycjach pakietu, stanowiącego załącznik do umowy zarówno in plus jak i in minus, bez zmiany wartości brutto przedmiotu umowy określonej w § 2 ust. 1 projektu umowy, a Wykonawca wyraża na to zgodę..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 16.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - złożyć wykaz co najmniej dwóch głównych dostaw należycie wykonanych w przedmiocie zamówienia, o wartości minimalnej: Numer pakietu Wymagana wysokość wykazu dostaw w zł 1 63 000,00zł 2 5 000,00zł 3 800,00 zł 4 2 000,00zł 5 800,00zł 6 3 000,00zł w zależności od pakietu, do którego przystępuje wykonawca (łączna wartość równa sumie wartości pakietów, na które wykonawca składa ofertę), oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodem, o którym mowa wyżej są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. Wzór wykazu stanowi załącznik nr [H] do SIWZ;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, zgodnie z załącznikiem [E.1] do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    - złożyć wykaz co najmniej dwóch głównych dostaw należycie wykonanych w przedmiocie zamówienia, o wartości minimalnej: Numer pakietu Wymagana wysokość wykazu dostaw w zł 1 63 000,00zł 2 5 000,00zł 3 800,00 zł 4 2 000,00zł 5 800,00zł 6 3 000,00zł w zależności od pakietu, do którego przystępuje wykonawca (łączna wartość równa sumie wartości pakietów, na które wykonawca składa ofertę), oraz załączyć dowody, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie; Dowodem, o którym mowa wyżej są: - poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - w przypadku zamówień na dostawy - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1. Wzór wykazu stanowi załącznik nr [H] do SIWZ;;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
  • inne dokumenty

    - nieodpłatnie partię próbną materiałów szewnych do każdego pakietu ocenianego w kryterium jakość - po 2 saszetki na każdą pozycję w każdym pakiecie. Wykonawca winien opisać próbkę numerem pakietu i pozycji, którego dotyczy. Zamawiający na podstawie partii próbnej przeprowadzi ocenę jakości oferowanych materiałów szewnych zgodnie z rozdziałem XI SIWZ , - katalog oferowanego asortymentu lub inny dokument w języku polskim zawierający szczegółowy opis asortymentu potwierdzający zgodność oferowanego przedmiotu zamówienia z zamówieniem wymaganym przez Zamawiającego (czas wchłaniania, skład itp.), Wykonawca winien opisać dokument numerem pakietu i pozycji, którego dotyczy; - na wezwanie Zamawiającego w trakcie postępowania przetargowego: dokumenty potwierdzające dopuszczenie przedmiotu zamówienia do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010r Nr 107, poz. 679). tj. Certyfikat zgodności z dyrektywą 98/79/EC-CE lub deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE. - złożyć oświadczenie według załącznika [C] do SIWZ.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony szczegółowo formularz oferty - część [C] stanowiący załącznik do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - część [D] stanowiący załącznik do SIWZ 3. Wzór oświadczeń - część [E.1], [E.2]stanowiący załącznik do SIWZ 4. Wzór oświadczeń - część [F] stanowiący załącznik do SIWZ 5. Wykaz dostaw - część [G].

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Jakość - 40

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia niniejszej umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnego aneksu, podpisanego przez obie strony pod rygorem nieważności i będą dopuszczalne w granicach unormowania artykułu 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie: a) zmiany stawki podatku od towarów i usług, gdzie zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian. 3. Dopuszcza się zmianę umowy w zakresie przedmiotowym tj. zastąpienie produktu objętego umową odpowiednikiem w przypadku: a) zaprzestania wytwarzania produktu objętego umową b) wygaśnięcia świadectwa rejestracji c) czasowego braku dostępności produktu objętego umową Każda zmiana asortymentu wymaga wcześniejszego pisemnego lub telefonicznego (z potwierdzeniem faksem) uzgodnienia. Osobą upoważnioną do takich uzgodnień lub do akceptacji równoważnego produktu ze strony Zamawiającego jest Kierownik Apteki Szpitalnej. Zmiany w tym zakresie nie wymagają aneksów do umowy. d) przedłożenia przez wykonawcę oferty korzystniejszej dla Zamawiającego 4. Zmiana, o której mowa w ust. 3 będzie dopuszczalną pod warunkiem, iż odpowiednik będzie tożsamy z przedmiotem zamówienia i przy cenie nie wyższej niż cena produktu objętego umową. 5. Wszelkie powyższe zmiany po uprzedniej akceptacji osoby odpowiedzialnej merytorycznie za realizację przedmiotu zamówienia. 6. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wspsa.pl/zakładka przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Dział zamówień publicznych, budynek administracji.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2016 godzina 09:30, miejsce: Wielospecjalistyczny Szpital Powiatowy S.A. w Tarnowskich Górach przy ul. Pyskowickiej 47-51 - Sekretariat, budynek administracji.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1 - Plecionka, syntetyczna, wchłanialna zbudowana z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekana o okresie podtrzymywania tkanki 25% po 28 dniach i okresie całkowitego wchłonięcia szwu 56 do 70 dni..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plecionka, syntetyczna, wchłanialna zbudowana z polimeru kwasu glikolowego i mlekowego, powlekana o okresie podtrzymywania tkanki 25% po 28 dniach i okresie całkowitego wchłonięcia szwu 56 do 70 dni. Lp UPS Opis igły kod nazwa długość nici /+10% Ilość saszetek w opakow. Zamawiana ilość opakow 1 3/0 podwiązka 150 12 2 2 2/0 podwiązka 150 12 96 3 2 podwiązka 150 12 170 4 1 podwiązka 150 12 101 5 0 podwiązka 150 12 16 6 3/0 okrągła 31mm +/-2mm 1/2 koła 70 12 8 7 3/0 okrągła 17mm +/-1mm 1/2 koła 70 12 11 8 2/0 okrągła 22mm +/-2mm 1/2 koła 70 12 24 9 2/0 okrągła 26mm +/-2mm 1/2 koła 70 12 53 10 2/0 okrągło-tnąca lub okrągła pogrubiona 40mm +/-2mm 1/2 koła 70 12 2 11 2/0 1/2 koła igła okrągła +/-2mm 31mm 90 12 101 12 2/0 1/2 koła okrągła 36mm +/-2mm 70 12 83 13 2/0 1/2 koła igła okrągła +/-2mm 31mm 70 12 40 14 2/0 1/2 koła okrągła 36mm +/-2mm 90 36 56 15 0 1/2 koła igła okrągła 36mm +/-2mm 90 12 101 16 0 okrągła 26mm +/-2mm 1/2 koła 70 12 19 17 0 okrągła 31mm +/-2mm 1/2 koła 70 12 80 18 1 okrągła 36mm +/-2mm 1/2 koła 90 12 67 19 1 okrągło-tnąca 40mm +/-3mm 1/2 koła 90 12 13 20 1 okrągła 48mm +/-3mm 1/2 koła 90 12 21 21 2 okrągła 40mm +/-2mm 1/2 koła pogrubiona 90 12 176 22 2 okrągła 48mm +/-3mm 1/2 koła 90 12 8 23 1 1/2 koła igła okrągła 31mm +/-2mm 70 12 1 24 1 1/2 koła igła okrągło-tnąca lub odwrotnie tnąca 31mm +/-2mm 70 12 1 25 4/0 1/2 koła igła okrągła 22mm +/-2mm 70 12 5 26 3/0 okrągła 26mm 1/2 koła 70 12 3 27 1 tępa 64mm 3/8 koła 100 12 3 28 0 1/2 koła okrągła 40mm +/-2mm pogrubiona do wyboru przez zamawiającego 90 12 16 29 3/0 3/8 koła odwrotnie tnąca dwuwklęsła 24mm+/-2mm 75 12 1 wymagania W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie) Wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2 - Nić pleciona niewchłanialna syntetyczna poliestrowa powlekana (rdzeń opleciony kilkoma spoistymi splotami).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić pleciona niewchłanialna syntetyczna poliestrowa powlekana (rdzeń opleciony kilkoma spoistymi splotami) Lp UPS Opis igły kod nazwa długość nici /+10% Ilość saszetek w opakow. Zamawiana ilość opakow 1 0 1/2 koła, pojedyńcza, okrągła z zakończeniem trokarowym 26mm +/-1mm 75-90 36 21 1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie). 2. wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3 - Skręcana nić naturalna lniana niewchłanialna - len , powlekana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Skręcana nić naturalna lniana niewchłanialna - len , powlekana Lp UPS Opis igły kod nazwa długość nici /+10% Ilość saszetek w opakow. Zamawiana ilość opakow 1 0 bez igły 150 36 3 2 1 bez igły 150 36 3 1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie). 2. wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4 - Nić jednowłóknowa,syntetyczna, niewchłanialna poliamidowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić jednowłóknowa,syntetyczna, niewchłanialna poliamidowa Lp UPS Opis igły +/- 0,05 kod nazwa długość nici +/-10% Ilość saszetek w opakow. Zamawiana ilość opakow. 1 10/0 5,6 mm 1/2 koła igła szpatułkowa z mikroostrzem podwójna 30 12 1 2 10/0 6,5-6,6 mm 3/8 koła igła szpatułkowa z mikroostrzem podwójna 30 12 3 3 9/0 6,5-6,6 mm 3/8 koła igła szpatułkowa z mikroostrzem podwójna 30 12 8 Wymagania: 1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie). 2. wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet nr 5 - Nić syntetyczna, pleciona, niewchłanialna poliester powlekany.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić syntetyczna, pleciona, niewchłanialna poliester powlekany Lp UPS Opis igły +/- 0,05 kod nazwa długość nici +/-10% Ilość saszetek w opakow. Zamawiana ilość opakow. 1 4/0 igła podwójna szpatułkowa 8,0 mm 1/4 koła 45 12 1 2 5/0 igła podwójna szpatułkowa 8,0 mm 1/4 koła 45 12 3 Wymagania: 1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie). 2. wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet nr 6 - Nić niewchłanialna jedwabna impregnowana.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Nić niewchłanialna jedwabna impregnowana Lp UPS Opis igły +/- 0,05 kod nazwa długość nici +/-10% Ilość saszetek w opakow. Zamawiana ilość opakow. 1 7/0 7-8mm, 3/8 koła, igła z mikroostrzem odwrotnie tnąca podwójna 45 12 3 2 8/0 6,5-6,6mm, 3/8 koła szpatułka z mikroostrzem, podwójna 30 12 3 Wymagania: 1. W każdym opakowaniu zbiorczym winna znajdować się instrukcja użytkowania w języku polskim (przy każdej dostawie). 2. wymagany jest bezpośredni dostęp do igły po otwarciu saszetki.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.20-7, 33.14.11.21-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 16.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 60
    • 2. Jakość - 40

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.