eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont bloku żywieniowego - kuchni i istniejącego zaplecza w Przedszkolu nr 112 przy ul. Wapowskiego 3 w Warszawie.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-05-18

Warszawa: Remont bloku żywieniowego - kuchni i istniejącego zaplecza w Przedszkolu nr 112 przy ul. Wapowskiego 3 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 126150 - 2016; data zamieszczenia: 18.05.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 67372 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Stołecznego Warszawy Urząd Dzielnicy Ursus, Plac Czerwca 1976 roku nr 1, 02-495 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 443 60 00, faks 22 443 60 11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont bloku żywieniowego - kuchni i istniejącego zaplecza w Przedszkolu nr 112 przy ul. Wapowskiego 3 w Warszawie..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane obejmujące; Remont bloku żywieniowego - kuchni i istniejącego zaplecza w Przedszkolu nr 112 przy ul. Wapowskiego 3 w Warszawie - składającego się w chwili obecnej z 3 pomieszczeń na poziomie 1 piętra -kuchnia, zmywalnia, kredens oraz 3 pomieszczeń w piwnicy tj. magazyn żywności, magazyn warzyw i owoców, przygotowalnia warzyw i mycie jaj. 1 CPV- Wspólny Słownik Zamówień Publicznych 45100000-8- Przygotowanie terenu pod budowę 45400000-1-Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45330000-9-roboty instalacyjne wodno- kanalizacyjne i sanitarne 45 310000- 3-Roboty w zakresie instalacji elektrycznych wewnętrznych 2 Terminy Termin wykonania zamówienia : rozpoczęcie robót od dnia podpisania protokółu wprowadzenia na budowę, nie wcześniej niż od 01.06.2016 r zakończenie robót w 90 dni od dnia podpisania protokółu wprowadzenia na budowę . 3 Okres gwarancji i rękojmi Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji jakości robót objętych przedmiotem niniejszego zamówienia nie krótszej niż 12 miesięcy. Przy wyborze oferty Zamawiający będzie m.in. stosował kryterium okres gwarancji. Okres rękojmi będzie równy okresowi gwarancji. 4Cel remontu Usprawnienie działania zaplecza przez nowy układ technologii kuchni, obejmujący swym zakresem częściową zmianę układu pomieszczeń- bez zmiany przeznaczenia, zakup nowych urządzeń, wymianę istniejącej windy potrawowej wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej wraz z centralą dachową, wymiana istniejącej instalacji elektrycznej na nową. 5 Zakres robót Prace rozbiórkowe Teren prac należy przygotować i zabezpieczyć przed dostępem dzieci, pracowników i innych użytkowników obiektu w czasie wykonywania robót. Wykonawca zainstaluje wszystkie tymczasowe urządzenia, zapewniając bezpieczeństwo pracowników i użytkowników obiektu. W związku z częściową zmianą układu pomieszczeń kuchni na 1 piętrze należy wykonać prace rozbiórkowe: części ścian murowanych, demontaż istniejących drzwi, skucie okładzin z płytek ceramicznych, skucie posadzek z płytek ceramicznych w remontowanych pomieszczeniach: kuchni, zmywalni, kredens, przygotowanie warzyw i mycie jaj. W poziomie piwnicy należy skuć okładziny i posadzki płytek ceramicznych w pomieszczeniu mycia warzyw i wyparzania jaj, demontaż 4 okien do wymiany na nowe z nawietrzakami z wbudowanym filtrem przeciwpyłowym. Wykonywanie robót Dostosować instalację wod-kan do nowych urządzeń. Wykonać wentylację mechaniczną z centralą na dachu wg odrębnego opracowania. Wymienić istniejącą windę potrawową w istniejącym szybie windowym. Wykonać wymianę instalacji elektrycznej z rozdzielnicą kuchenną, rozdzielnicą w piwnicy, rozbudową rozdzielnicy głównej. Remont instalacji oświetlenia instalacji obwodów dedykowanych oraz gniazd wtyczkowych ogólnego przeznaczenia, wewnętrzne linie zasilające do projektowanych rozdzielnic. Centralę wentylacyjną dachową należy wpiąć do istniejącej instalacji odgromowej. Wykonać tynki wewnętrzne w remontowanych pomieszczeniach malowane farbą lateksową. Na ścianach w pomieszczeniu kuchni zmywalni pomieszczeniu obróbki warzyw, mycia jaj, magazynie warzyw i owoców w pomieszczeniach technicznych szatni pracowników kuchni wykonać okładziny z płytek ceramicznych i posadzki z płytek ceramicznych. Wymienić istniejące drzwi płycinowe na nowe stalowe lub płycinowe wg rysunków rzutów. 6 Klauzule społeczne Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 oraz w związku z art.36 ust. 2 pkt 9 lit d ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę na pełny etat przez Wykonawcę lub Podwykonawcę co najmniej 4 osoby wykonujące w ramach prac budowlanych instalacje elektryczne z rozdzielnicami w kuchni i w piwnicy, po uprzednim przygotowaniu pomieszczeń kuchni ,zmywalni , wymianę windy potrawowej, wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej z centralą dachową, wymiana okien i drzwi, skucie i położenie nowych płytek ceramicznych na podłodze i na ścianach, malowanie ścian, dostosować instalację wod-kan do nowych urządzeń. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę na cały etat co najmniej 4 osoby wykonujące czynności związane z realizacją zamówienia, na cały okres realizacji zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczej umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy Dz.U. z 1998 r. nr 21 poz. 94, z późn. zm. lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W przypadku ustania zatrudnienia np. rozwiązania stosunku pracy przez osoby, o których mowa w pkt. 2 lub przez pracodawcę jednej lub więcej osób, w trakcie okresu o którym mowa w pkt. 2, Wykonawca zobowiązuje się w ich miejsce zatrudnić na pozostały okres realizacji zamówienia licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby, o których mowa w pkt. 2. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia wymaganej przez Zamawiającego liczby osób na umowę o pracę lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy. Kara będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełnił zobowiązania. Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie zamawiającego przedstawi Zamawiającemu umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 2). Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca zobowiązuje się przedstawić dokumenty potwierdzające zatrudnienie osób, o których mowa w istotnych postanowieniach umowy, lub dokumenty uzasadniające niemożliwość zatrudnienia takich osób: Wykonawca w terminie 5 dni licząc od daty rozpoczęcia wykonywania przedmiotu umowy i na każde żądanie Zamawiającego przedstawi umowy o pracę osób zatrudnionych, o których mowa w pkt. 1. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionych pracowników, o których mowa w pkt. 1, zgodę na dostęp do danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji umowy; UWAGA! Przedmiary robót stanowiące załączniki do niniejszej S.I.W.Z. są jedynie materiałami pomocniczymi dla Wykonawcy w ustaleniu ceny ryczałtowej. Ilości i opisy poszczególnych pozycji przedmiarów robót nie należy traktować jako ostatecznie definiujące wymagania dla danych robót. Nawet jeżeli w przedmiarach - pomocniczych nie ujęto całego zakresu robót, to roboty muszą być wycenione i wykonane według: -specyfikacji technicznych i obowiązujących przepisów technicznych, -wiedzy technicznej, -zapisów w niniejszej S.I.W.Z. Zamawiający nie wymaga załączenia do oferty kosztorysu ofertowego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Budowlano-Usługowy ZBIG-BUD Sp. z o.o., ul. Belgradzka 14 m. 60, 02-793 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 333952,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 324155,21

  • Oferta z najniższą ceną: 324155,21 / Oferta z najwyższą ceną: 400000,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.