Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Warszawa: adaptacja pomieszczeń na II piętrze w budynku Przychodni przy ul. Ciołka 11 w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 126169 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Lecznictwa Otwartego Warszawa-Wola, ul. E. Ciołka 11, 01-445 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8360191, fax 022 8378127.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: adaptacja pomieszczeń na II piętrze w budynku Przychodni przy ul. Ciołka 11 w Warszawie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Poniżej 206 000 EURO. Łączna powierzchnia pomieszczeń do modernizacji: 50m2. Ogólny zakres prac: kompletna wymiana wszystkich instalacji, roboty rozbiórkowe, prace murarskie, posadzkarskie, glazurnicze, prace wykończeniowe, montaż osprzętu sanitarnego i elektrycznego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: 3.000 PLN /słownie: trzy tysiące złotych/ (wymagane przy składaniu ofert).
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu (z uwzględnieniem ich znaczenia, jeżeli dotyczy): 1.Złożenie wypełnionego formularza wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu z załącznikami. 2.Wypełniony i podpisany załącznik nr 1 - Wykaz zrealizowanych w latach 2005 - 2007 zamówień o charakterze podobnym do przedmiotu zamówienia, wraz z referencjami. Zamawiający nie będzie brał pod uwagę robót wymienionych w wypełnionym załączniku, dla których Oferent nie przedstawi referencji Zleceniodawców, wskazujących rodzaj i zakres, potwierdzających jakość i terminowość wykonanych robót. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy przede wszystkim spełniają warunek nr 2 tj. posiadają doświadczenie w wykonawstwie tzn. zrealizowali w ciągu ostatnich trzech lat przynajmniej dwa zamówienia, w czynnych obiektach służby zdrowia, potwierdzone referencjami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z Art. 22 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy złożą w formie załączników następujące dokumenty: 1)Aktualny dokument, np. wypis / odpis z rejestru sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji, potwierdzający dopuszczenie Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem - załącznik nr 2. 2)Podpisany załącznik nr 3 - Oświadczenie nr l wynikające z postanowień art. 22 i art. 24 ustawy o zamówieniach publicznych. 3)Wypełniony i podpisany załącznik nr 4 - Wykaz personelu kierowniczego, posiadanych przez nich uprawnień i staż pracy oraz wykaz podwykonawców właściwych do wykonania zamówienia. 4)Uprawnienia budowlane osób odpowiedzialnych za właściwą realizację przedmiotu zamówienia - załącznik nr 5. 5)Bilanse oraz rachunki zysków i strat, a w przypadku dostawców lub wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania bilansu - informacje określające obroty, zysk oraz zobowiązania i należności ogółem - z ostatnich 2 lat, albo z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest ona krótsza niż 2 lata - załącznik nr 6. 6)Zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego lub odpowiednika zagranicznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem podatków lub uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione najpóźniej w trzecim miesiącu kalendarzowym poprzedzającym wyznaczony termin do składania ofert w danym postępowaniu - załącznik nr 7. 7)Zaświadczenie z właściwego organu Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub odpowiednika zagranicznego potwierdzające, że Oferent nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności wystawione najpóźniej w trzecim miesiącu kalendarzowym poprzedzającym wyznaczony termin do składania ofert w danym postępowaniu. - załącznik nr 8. 8)Informacja z Krajowego Rejestru Karnego - załącznik nr 9, wydana nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dniem wyznaczonym na składanie ofert, stwierdzającą, że (stosownie do przypadku): a)osoba fizyczna będąca Oferentem nie była prawomocnie skazana za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych, b)członkowie władz Oferenta, będącego osobą prawną, upoważnionego do jego reprezentowania nie byli prawomocnie skazani za przestępstwo popełnione w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego, przestępstwo przekupstwa albo inne przestępstwo popełnione w celu osiągnięcia korzyści majątkowych. Dokumenty, oświadczenia, wnioski i wykazy zostaną uznane za ważne, gdy zostaną złożone w formie kserokopii, potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 20.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 95
- 2. Czas realizacji zamówienia określony w dniach kalendarzowych - 5
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamawiający przekaże SIWZ wraz z zaproszeniem do składania ofert, Wykonawcom dopuszczonym do udziału w postępowaniu..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2008 godzina 11:00, miejsce: Przychodnia ul. E. Ciołka 11 w Warszawie, III piętro, Sekretariat Główny..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Obsługa metrologiczna wyposażenia pomiarowego laboratoriów Centralnego Laboratorium GIORiN w okresie 1 czerwca 2025 r. - 31 maja 2026 r.
- 250/2025 Świadczenie usług w zakresie utrzymania czystości i porządku oraz pielęgnacji zieleni na terenie "Plaży Romantycznej" w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Wykonanie usługi cateringowej na warsztaty w ramach projektu Era materiałów - popularyzacja inżynierii materiałowej wśród uczniów szkół średnich
- Wykonanie audytów energetycznych lub remontowych lub efektywności energetycznej dla budynków miejskich
- Świadczenie usług serwisowych w zakresie zapewnienia poprawnego działania oprogramowania Portalu Sprawozdawczego, Pakietu Socjalnego, Systemu Analityczno-Raportowego oraz SDPOA
- Usługi utrzymania porządku i czystości w 2025/2026 r. dla nieruchomości administrowanych przez Zarząd Mienia m. st. Warszawy" z podziałem na części.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont sanitariatów i instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku VII Liceum Ogólnokształcącego im. Dąbrówki w Poznaniu
- Modernizacja sali konferencyjnej PBP przy ulicy Przemysłowej 7
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1604C w KM 0+000 -1+728 poprzez budowę drogi dla rowerów o dł. 1593 mb.
- Modernizacja Wiejskiego Domu Kultury w Domanicach w ramach programu wsparcia "Mazowsze dla lokalnych centrów integracyjnych 2025" - postępowanie drugie
- Przebudowa drogi gminnej Nr 311104W - Kossobudy 4 w miejscowości Kossobudy, gmina Raciąż oraz Przebudowa drogi gminnej Nr 311109W Kossobudy - Żychowo nr ewid. działki 15 w m. Kossobudy.
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Sanniki
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.