eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegSUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY NAWIERZCHNI DRÓG I CHODNIKÓWKOSTKI BETONOWEJ, KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-01-23

Ogłoszenie nr 12616 - 2017 z dnia 2017-01-23 r.

Kołobrzeg: SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY NAWIERZCHNI DRÓG I CHODNIKÓW: KOSTKI BETONOWEJ, KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 371271-2016


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Zieleni, Dróg i Ochrony Środowiska w Kołobrzegu Sp. z o.o., krajowy numer identyfikacyjny 33025654000000, ul. ul. 6 Dywizji Piechoty  60, 78100   Kołobrzeg, państwo Polska, woj. zachodniopomorskie, tel. 943 533 230, faks 943 533 251, e-mail przetargi@zielen.kolobrzeg.pl
Adres strony internetowej (URL): www.bip.zielen.kolobrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Sp. z o.o.

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

SUKCESYWNA DOSTAWA MATERIAŁÓW DO BUDOWY NAWIERZCHNI DRÓG I CHODNIKÓW: KOSTKI BETONOWEJ, KRAWĘŻNIKÓW I OBRZEŻY

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

6/ZP/2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa materiałów do budowy nawierzchni dróg i chodników: kostki betonowej, krawężników i obrzeży: 1) Kostka betonowa szara 20x10x6 cm - w szacunkowej ilości 8000 m^2; 2) Kostka betonowa kolorowa 20x10x6 cm - w szacunkowej ilości 2000 m^2; 3) Kostka betonowa szara 20x10x8 cm - w szacunkowej ilości 6000 m^2; 4) Kostka betonowa kolorowa 20x10x8 cm - w szacunkowej ilości 1500 m^2; 5) Kostka betonowa szara typu "STAROBRUK" 3-element., gr. 6 cm - w szacunkowej ilości 1000 m^2; 6) Kostka betonowa kolor typu "STAROBRUK" 3-element., gr. 6 cm - w szacunkowej ilości 1000 m^2; 7) Krawężnik drogowy betonowy 100x30x15 cm- w szacunkowej ilości 3000 mb; 8) Krawężnik drogowy betonowy 100x20x15 (najazdowy) - w szacunkowej ilości 1000 mb; 9) Obrzeże chodnikowe 100x20x6 cm - w szacunkowej ilości 6000 mb; 10) Obrzeże chodnikowe 100x30x8 cm - w szacunkowej ilości 1000 mb; 11) Obrzeże chodnikowe 100x30x8 cm - w szacunkowej ilości 2000 mb; 12) Płyta ażurowa szara 60x40x10 cm - w szacunkowej ilości 1000 m^2. 13) Opornik 12x25x100 cm - w szacunkowej ilości 300 m^2. Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarto w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 44113100-6
Dodatkowe kody CPV:

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/01/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT429200
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
AGROBUD Sp. z o.o.,  agrobud@pro.onet.pl,  ul.Połczyńska 66,  75-816,  Koszalin,  kraj/woj. zachodniopomorskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 527916,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 527916,00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 748960,53
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.