To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Lublin: Dostawa maszyny rozlewowej do oleju rzepakowego dozującą olej w atmosferze gazu obojętnego do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach realizacji projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030-09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1. PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA LATA 2007 - 2013 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO.
Numer ogłoszenia: 126188 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 64852 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie, ul. Doświadczalna 4, 20-290 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7445061 w. 110, faks 081 7445067.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: instytut naukowy Polskiej Akademii Nauk.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa maszyny rozlewowej do oleju rzepakowego dozującą olej w atmosferze gazu obojętnego do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie w ramach realizacji projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030-09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1. PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA LATA 2007 - 2013 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa maszyny rozlewowej do oleju rzepakowego dozującą olej w atmosferze gazu obojętnego do Instytutu Agrofizyki im. B. Dobrzańskiego Polskiej Akademii Nauk w Lublinie Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w Załącznikach Nr 1 do SIWZ. Określenie przedmiotu za pomocą kodów CPV: 42921000-8 Maszyny do czyszczenia, napełniania, pakowania zbiorczego lub jednostkowego butelek, lub innych pojemników 42921200-0 Maszyny do napełniania lub zamykania butelek, puszek lub innych pojemników 42920000-1 Maszyny do czyszczenia butelek, opakowań oraz maszyny ważące i natryskujące Numeracja zgodnie z SIWZ: 1. TYP URZĄDZENIA, PRZEZNACZENIE, WYDAJNOŚĆ. 1.1 Typ urządzenia: Linia do rozlewu do butelek szklanych oleju rzepakowego w atmosferze azotu. 1.2 Przeznaczenie: Do napełniania, zamykania i etykietowania opakowań szklanych w atmosferze azotu. 1.3 Wielkość dozy: 100 ml i 250 ml z dokładnością ? 1%. 1.4 Opakowania: 1.4.1 Butelki okrągłe szklane o pojemności 100 ml (zał. nr 1 rys. 1) wykończenie szyjki na gwint DIN 28. 1.4.2 Butelki okrągłe szklane o pojemności 250 ml (zał. nr 1 rys. 2) wykończenie szyjki na gwint DIN 28. 1.4.3 Butelki owalne szklane o pojemności 100 ml (zał. nr 1 rys. 3) DIN 25. 1.5 Zamknięcia: 1.5.1 Butelki okrągłe szklane - zakrywki aluminiowe Pilfer Proof o średnicy 28 mm. 1.5.2 Butelki owalne szklane - zakrywki aluminiowe Pilfer Proof o średnicy 25 mm. 1.6 Etykiety: 1.6.1 Butelki okrągłe szklane - etykieta samoprzylepna, papierowa. 1.6.2 Butelki owalne szklane - etykieta i kontretykieta samoprzylepna, papierowa. 1.7 Wydajność: 1.7.1 Butelki okrągłe szklane o pojemności 100 ml - minimalnie 1200 szt. na godz. 1.7.2 Butelki okrągłe szklane o pojemności 250 ml - minimalnie 1000 szt. na godz. 1.7.3 Butelki owalne szklane 100 ml - minimalnie 1200 szt. na godz. 2. GABARYTY SYSTEMU, ROZMIESZCZENIE W POMIESZCZENIU, KLASA CZYSTOŚCI POMIESZCZENIA, DOSTĘP DO SYSTEMU. 2.1 Gabaryty urządzenia: Umożliwiające zainstalowanie urządzenia w budynku B, pomieszczenie nr 015 , gabaryty pomieszczenia 3,1 x 2,4 m, wysokość 2,4 m w zakresie napełniania i zamykania opakowań (załącznik 2) 2.2 Etykietowanie będzie odbywało się w pomieszczeniu 016 wzdłuż ściany sąsiadującej z korytarzem 2.3 Rozmieszczenie w pomieszczeniu: urządzenie rozmieszczone w sposób umożliwiający jego łatwą obsługę, konserwację, czyszczenie, nie kolidujące z trasami komunikacyjnymi. 3. GŁÓWNE ELEMENTY LINII. 3.1 Zbiornik pośredni o pojemności 50 dm3 izolowany azotem z własną pompą czerpiącą olej z istniejących zasobników. Alternatywnie dopuszcza się grawitacyjne napełnianie zbiornika pośredniego. 3.2 System ręcznego przedmuchiwania opakowań oczyszczonym sprężonym powietrzem (filtrowanie cząstek większych niż 0,2 mikrometra). 3.3 Strefa ręcznego nakładania przedmuchanych opakowań na przenośnik. 3.4 System dozowania azotu przed dozowaniem i po dozowaniu płynu. 3.5 System dozujący płyn zapewniający dozę od 100 do 250 ml, nie powodujący pienienia i napowietrzenia produktu. 3.6 Nakładanie zakrętek - automatyczny system nakładania zakrywek z ręcznie uzupełnianą prowadnicą, mieszczącą około 50 sztuk zakrywek. 3.7 Automatyczny system zamykania zakrywek aluminiowych. 3.8 Półautomat etykietujący z zintegrowanym zespołem znakującym. 3.8.1 Butelki okrągłe szklane - etykieta samoprzylepna, papierowa. 3.8.2 Butelki owalne szklane - etykieta i kontretykieta samoprzylepna, papierowa. 3.9 System przenoszący opakowania pomiędzy poszczególnymi stanowiskami. 3.10 Szybka i prosta zmiana formatu - max 30 minut. 3.11 Konstrukcja elementów umożliwiająca szybki i łatwy demontaż do mycia. 4. MATERIAŁY KONSTRUKCYJNE, WYKOŃCZENIE POWIERZCHNI. 4.1 Wszystkie elementy mające bezpośredni kontakt z produktem wykonane ze stali kwasoodpornej, lub z innych materiałów, posiadających stosowne atesty dopuszczające do stosowania w przemyśle spożywczym. 5. WYPOSAŻENIE SYSTEMU. 5.1 Układ kontrolny informujący o aktualnym stanie urządzenia: 5.1.1 Czujnik obecności pustych opakowań na przenośniku przed dozowaniem. 5.1.2 Czujnik minimalnej ilości zakrywek w prowadnicy systemu nakładającego. 5.1.3 Czujnik obecności zakrywki na butelce. 5.1.4 Czujnik zapełnienia na wyjściu linii (za zakręcaniem) 5.1.5 Czujnik obecności produktu w zbiorniku pośrednim z wyjściem sterującym pracą systemu podającego produkt do zbiornika. 5.1.6 Licznik zadozowanych opakowań. 5.2 Panel sterujący pracą maszyny z wyświetlaczem. 5.3 Elementy formatowe dla opakowania wyszczególnionych w specyfikacji opakowań oraz zakrywek. 5.4 System informujący w sposób świetlny i opisowy na wyświetlaczu o wszelkich awariach, informacje dla użytkownika ze wszystkich zainstalowanych czujników. 6. FUNKCJE, PARAMETRY PRACY. 6.1 Urządzenie pracujące w trybie jednozmianowym. 6.2 Praca urządzenia w zakresie temperatur 18-26 oC. 6.3 Zakres dozy dla opakowania 100 ml: 92,0 -96,0 g 6.4 Zakres dozy dla opakowania 250 ml: 230,0-240,0 g, dla 100 ml: 92,0 -96,0 g 6.5 Płynna regulacja dozy w zakresie od 50 do 250 ml - regulacja ręczna. 7. MOŻLIWOŚĆ POBIERANIA PRÓBEK I TESTOWANIA. 7.1 Możliwość kontrolowania ilości zadozowanego płynu. 8. MOŻLIWOŚĆ MONITOROWANIA. 8.1 Możliwość monitorowania ilości sztuk zadozowanych opakowań. 9. MEDIA ZASILAJĄCE. 9.1 Energia elektryczna spełnia wymogi normy PN-IEC 60038 9.2 Sprężone powietrze, suche i bezolejowe, ciśnienie od 5-8 bar Azot z istniejącej instalacji: Pierwszy stopień redukcji ciśnienia to reduktor butlowy, jednostopniowy np. typ RBAz-1-z, Indeks W212-7742 produkcji firmy PERUN (tel.22 8108042). Punkty poboru gazu np. typ PPGN-3R, nr kat. W867-8347, z reduktorem typ RSN-3R, nr kat. W222-9140. 10. SPOSÓB CZYSZCZENIA, STERYLIZACJI, DEZYNFEKCJI. 10.1 Czyszczenie i dezynfekcja urządzenia ręczna środkami z listy środków umieszczonych w Zakładowym Programie Sanitarnym. 10.2 Elementy kontaktowe maszyny z preparatem łatwo rozbieralne do mycia - maksymalny czas demontażu elementów maszyny do mycia 30 minut. 10.3 Demontaż elementów do mycia bez użycia specjalistycznych narzędzi. 11. DOKUMENTACJA URZĄDZENIA. 11.1 Instrukcja obsługi w języku polskim. 11.2 Deklaracja CE. 11.3 Atesty materiałowe dla elementów mających bezpośredni kontakt z produktem. 11.4 Gwarancja urządzenia 12 miesięcy. 12. POZOSTAŁE WYMAGANIA. 12.1 Dostarczenie dokumentacji wymienionej w pkt. 11. 12.2 Możliwość przeprowadzenia testów FAT u producenta. 13. MATERIAŁY EKSPLOATACYJNE. 13.1 Posiadające odpowiednie atesty dopuszczające do stosowania w przemyśle farmaceutycznym lub spożywczym. 14. ZABEZPIECZENIA. 14.1 Zabezpieczenia zgodne z ogólnymi wymaganiami BHP i PPOŻ. 14.2 Urządzenie powinno być wykonane zgodnie z obowiązującymi dyrektywami i normami. 14.3 Urządzenie powinno posiadać znak CE 15. LICZNOŚĆ OBSŁUGI. 15.1 Jedna osoba przeznaczona do ręcznego przedmuchiwania i nakładania opakowań na przenośnik maszyny oraz do ogólnej kontroli pracy maszyny. 15.2 Jedna osoba do odbioru zamkniętych butelek oraz do okresowego uzupełniania zakrywek w prowadnicy systemu nakładającego zakrywki. 16. SPOSÓB ODBIORU URZĄDZENIA U PRODUCENTA. 16.1 Odbiór urządzenia po odpowiednim wyniku testów FAT (Factory Acceptance Test). 17. SPOSÓB PRZEKAZANIA URZĄDZENIA KLIENTOWI. 17.1 Odbiór urządzenia po odpowiednim wyniku testów SAT (Site Acceptance Test). 17.2 Dostawa i instalacja urządzenia w siedzibie Zamawiającego. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający wymaga zaoferowania przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieuszkodzonego, nieregenerowanego, nie będącego uprzednio przedmiotem ekspozycji i wystaw, kompletnego i gotowego do użycia (tj. bez żadnych zbędnych i dodatkowych inwestycji), nieobciążonego prawami osób lub podmiotów trzecich. 2. Oferowany przez Wykonawcę przedmiot zamówienia musi spełniać parametry techniczne i użytkowe, możliwość zastosowania i funkcjonalność - zawarte w niniejszej SIWZ. 3. Zamawiający wymaga gwarancji na przedmiot zamówienia oraz serwisu gwarancyjnego zgodnie z minimalnymi wymogami zawartymi w załączniku nr 1 do SIWZ oraz zapisami wzorów umów. Rozwiązania równoważne: 1. Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ wskazane zostały normy, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, zamawiający dopuszcza rozwiązania (oferty) równoważne. 2. Za ofertę równoważną Zamawiający uzna tę, która spełnia wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w rozdziale IV oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia tj. w załączniku nr 1 do SIWZ, których parametry techniczne i funkcjonalne są identyczne lub nie gorsze niż wskazane w ww. zał. do SIWZ. 3. Ewentualne wskazane przez Zamawiającego nazwy, producenci mają na celu określenie klasy produktu będącego opisem przedmiotu zamówienia i służą ustaleniu standardu nie wskazują natomiast na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. 4. Wykonawca, który powoła się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.92.10.00-8, 42.92.12.00-0, 42.92.00.00-1.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zadanie realizowane w ramach realizacji projektu pn. Produkcja ekologicznego oleju rzepakowego o wyjątkowych właściwościach prozdrowotnych WND-POIG.01.03.01-06-030/09 w ramach Priorytetu 1., Działanie 1.3. PO IG, Poddziałanie 1.3.1. PROGRAMU OPERACYJNEGO INNOWACYJNA GOSPODARKA LATA 2007 - 2013 WSPÓŁFINANSOWANEGO Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU ROZWOJU REGIONALNEGO..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.03.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- INSTYTUT ZAAWANSOWANYCH TECHNOLOGII WYTWARZANIA, ul. Wrocławska 37a, 30-011 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 247500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 307500,00
Oferta z najniższą ceną: 307500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 307500,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Prowadzenie stołówki szkolnej poprzez świadczenie usług żywieniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 18 im. Macieja Rataja w Lublinie
- Usługa nadzoru inwestorskiego nad realizacją inwestycji pn.: Rozbudowa i przebudowa budynku siedziby LUCS i Oddziału Celnego w Lublinie przy ul. Energetyków 20-22 - zaprojektuj i wybuduj
- Remont pokoi na 14 piętrze Rektoratu UMCS w Lublinie
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych: tuszy , tonerów, bębnów i pojemników na zużyty toner do urządzeń drukujących i kopiujących na potrzeby GDDKiA Oddział w Lublinie.
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Szkół - II części
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.