eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gryfice › roboty budowlane polegające na wykonaniu przyłącza elektroenergetycznego do Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Gryfice w miejscowości Smolęcin. Budowa stacji transformatorowej 15/0.4kV, kablowej sieci elektroenergetycznej SN-15kV i n.n. 0.4kV. Nr ewidencyjny dzi



Ogłoszenie z dnia 2007-02-13

POZYCJA 12619

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Gryfice: roboty budowlane polegające na wykonaniu przyłącza elektroenergetycznego do Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Gryfice w miejscowości Smolęcin. Budowa stacji transformatorowej 15/0.4kV, kablowej sieci elektroenergetycznej SN-15kV i n.n. 0.4kV. Nr ewidencyjny działki 413/5, 414/2 obrębu geodezyjnego Stawno - Sokołów. Obręb leśny Gryfice - Leśnictwo Lubiń Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne - Lasy Państwowe, Nadleśnictwo Gryfice, do kontaktów: Sławomir Cichocki, Osada Zdrój 1, 72-300 Gryfice, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 3843321, 091 3842516, fax 091 3877165, e-mail: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Zarządzający wł. Skarbu Państwa - Gospodarka Leśna, Leśnictwo i pozyskanie drewna; Zarządzający wł. Skarbu Państwa - Gospodarka Leśna, Leśnictwo i pozyskanie drewna. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: roboty budowlane polegające na wykonaniu przyłącza elektroenergetycznego do Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Gryfice w miejscowości Smolęcin. Budowa stacji transformatorowej 15/0.4kV, kablowej sieci elektroenergetycznej SN-15kV i n.n. 0.4kV. Nr ewidencyjny działki 413/5, 414/2 obrębu geodezyjnego Stawno - Sokołów. Obręb leśny Gryfice - Leśnictwo Lubiń. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Szkółka leśna Nadleśnictwa Gryfice w miejscowości Smolęcin. Oddział 413, 414 obręb Gryfice - Leśnictwo Lubiń. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu przyłącza elektroenergetycznego do Szkółki Leśnej Nadleśnictwa Gryfice w miejscowości Smolęcin. Budowa stacji transformatorowej 15/0.4kV, kablowej sieci elektroenergetycznej SN-15kV i n.n. 0.4kV. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (zakres robót) zawiera projekt budowlany oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ). 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.31.43.00 - Kładzenie kabli Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.00 - Instalowanie infrastruktury okablowania Oryginalny kod CPV: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.22.21 - Podstacje transformatorowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Roboty budowlane, przygotowanie terenu pod budowę i roboty ziemne, wykonanie robót ziemnych przy wykonywaniu przyłącza elektroenergetycznego sieci kablowej SN-15kV i n.n 0.4kV. Budowa stacji transformatorowej (montaż prefabrykowanej stacji transformatorowej 15/0.4kV do ustawienia wolno stojącego na wydzielonym terenie działki nr 413/5. Stacja transformatorowa w obudowie betonowej typu MRw-bpp 20/630-3/3P z trzema ścianami oddzielenia przeciwpoż. i z wewnętrznym korytarzem obsługi). 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.04.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 1. Wadium. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 7900 PLN (słownie: siedem tysięcy dziewięćset złotych 00/100). 3. Wykonawca wnosi wadium: - w formie pieniężnej sposób przekazania w tym dane i numer rachunku bankowego zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, z tym że zobowiązanie Kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w gwarancjach bankowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. O utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109 poz. 1158 z poźn. zm.). Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek zamawiającego: BGŻ S.A. O/Gryfice 80 20320 0045 1110 0000 0054 42 90 z dopiskiem na blankiecie przelewu, czego dotyczy (kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty). Wadium wniesione w innej formie niż pieniądzu należy złożyć w formie oryginału w kasie zamawiającego w godz. 7.00 ÷ 15.00 (do oferty należy załączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię). Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia wyznaczonego terminu składania ofert do dnia 09 marca 2007 r. godz. 10.00. Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie, zgodnie z art. 46 ust. 1, pkt 1, 2, 3; ust. 2, pkt 1, 2, 3, ust. 3; ust. 4. ustawy Prawo zamówień publicznych. Wadium wykonawcy, którego oferta została wybrana, zostanie zatrzymane wraz z odsetkami w przypadku, gdy wykonawca: - odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, - nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Warunki udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, - nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu: - zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dokumentów złożonych w ofercie przez wykonawcę, określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, - zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, iż w ostatnich 5 latach wykonał co najmniej jedno zadanie podobne do przedmiotu zamówienia, o wartości 200 000 PLN, potwierdzone za zgodność z oryginałem ksero kopii protokołu odbioru robót budowlanych, listu referencyjnego od zamawiającego, na rzecz którego wymienione zadanie było wykonane, - w przypadku niespełnienia jakichkolwiek z warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy niezgodną z ustawą lub jej treść nie będzie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - zawierającą pomyłki rachunkowe lub błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie pomyłki rachunkowej lub błędu w obliczeniu ceny, - nie zabezpieczonej wadium. 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych: - posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, - posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej niezbędnej do wykonania zamówienia, - nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: - zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie dokumentów złożonych w ofercie przez wykonawcę określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia, - zamawiający uzna, że wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu - posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, iż w ostatnich 5 latach wykonał co najmniej jedno zadanie podobne do przedmiotu zamówienia o wartości 200 000 PLN, potwierdzone za zgodność z oryginałem ksero kopii protokołu odbioru robót budowlanych, listu referencyjnego od zamawiającego, na rzecz którego wymienione zadanie było wykonane, - w przypadku niespełnienia jakichkolwiek z warunków udziału w postępowaniu, wykonawca zostanie wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, - zamawiający odrzuci ofertę wykonawcy niezgodną z ustawą lub jej treść nie będzie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - zawierającą pomyłki rachunkowe lub błędy w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, - który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie pomyłki rachunkowej lub błędu w obliczeniu ceny, - nie zabezpieczonej wadium. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu wykonawca jest zobowiązany złożyć następujące dokumenty : 1. wypełniony wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (na załączonym druku) 2. oświadczenie wynikające z art. art. 22 ust, 1 ustawy P.z.p. (na załączonym druku) 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, składa on następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu, b) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocników osób składających ofertę do udziału w postępowaniu, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Sądowego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, f) oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału we postępowaniu z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich oraz daty i miejsca wykonania wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie, b) wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi, sprzętu i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, c) wykaz - informacja na temat liczby zatrudnionych pracowników, przewidywanych do zatrudnienia w ramach umowy przy realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacją o posiadanych uprawnieniach, d) wykaz podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia przewidywanej części - zakresu robót, wraz z informacjami na temat osób przewidywanych do realizacji zamówienia i ich uprawnień, z także zakresu wykonywanych przez nich czynności, e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: a) informacje banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadania środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, b) polisę, a w przypadku jej braku - inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: a) oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 1a dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 5. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi, lub roboty budowlane odpowiadają wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, do oferty należy dołączyć wyżej wymienione dokumenty. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. Dokumenty winny być sporządzone w języku polskim, składane w języku obcym wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Zamawiający informuje, że zgodnie z art. 96 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, oferty składane w postępowaniu o zamówienie publiczne są jawne i podlegają udostępnieniu od chwili ich otwarcia, z wyjątkiem informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert zastrzegł, że nie mogą być one udostępnione. Zamawiający zaleca, aby informacje zastrzeżone jako tajemnica przedsiębiorstwa były złożone przez wykonawcę w oddzielnej wewnętrznej kopercie z oznakowaniem tajemnica przedsiębiorstwa.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: E-mail: gryfice@szczecin.lasy.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: Nieodpłatnie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.03.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 09.03.2007, godzina 10:30, siedziba zamawiającego - Nadleśnictwo Gryfice, 72-300 Gryfice Osada Zdrój 1 (świetlica).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 07.02.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.