eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiWymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w szkołach podstawowych i publicznych przedszkolach na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie



Ogłoszenie z dnia 2009-08-04

Ostrów Wielkopolski: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w szkołach podstawowych i publicznych przedszkolach na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie
Numer ogłoszenia: 126201 - 2009; data zamieszczenia: 04.08.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 96753 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ostrów Wielkopolski, Aleje Powstańców Wielkopolskich 12, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 062/7351190, faks .

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w szkołach podstawowych i publicznych przedszkolach na terenie Gminy Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na okna wykonane z profili PVC jednoramowych pięciokomorowych, okucia obwiedniowe uchylne i uchylno-rozwieralne. Szklenie szkłem zespolonym pakietem termoizolacyjnym z podwójną szybą. Wymagany współczynnik termoizolacyjności min = 1,0 W/m2 x K. Stolarka PCV musi posiadać wymiary i podziały stolarki zdemontowanej. Parapety zewnętrzne - z blachy powlekanej. Parapety wewnętrzne PCV w kolorze białym. Ilość okien do wymiany obmiar, kolor stolarki okiennej określone zostały w Zestawieniu stolarki okiennej Załącznik Nr 2 i Formularzu cenowym Załącznik Nr 1A do wypełnienia przez Wykonawcę. UWAGA! Wszelkie nazwy własne materiałów i urządzeń, które zostały użyte w dokumentacji projektowej należy traktować jako podane wyłącznie przykładowo, w celu określenia minimalnych oczekiwanych przez zamawiającego parametrów jakościowych i wymaganych standardów wykonania robót. W przypadku zamiaru stosowania materiałów, urządzeń i osprzętu odmiennych od podanych w dokumentacji projektowej, do oferty należy dołączyć stosowne dokumenty (np. karty techniczne), z których wynikać będą informacje producenta o parametrach technicznych urządzeń i osprzętu. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią załączniki Załącznik do SIWZ - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót Załącznik do SIWZ - Zestawienie stolarki okiennej Załącznik do SIWZ - Formularz cenowy. Wymagany okres gwarancji: - na wykonane roboty (materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. - Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na piśmie. Wymagania odnośnie gwarancji i rękojmi: - Wykonawca udziela Zamawiającemu gwarancji na piśmie. Gwarancja zawiera w swej treści dwa podstawowe elementy. Pierwszy z nich, obejmuje zapewnienie sprawnego i prawidłowego funkcjonowania przedmiotu zamówienia. Drugi zaś określa warunki odpowiedzialności gwaranta. Stąd też w treści dokumentu gwarancyjnego, winny znaleźć się m.in.okres gwarancji obejmujący pełny zakresu przedmiotu zamówienia, terminy usuwania stwierdzonych wad i usterek, wskazanie świadczeń gwaranta na rzecz Zamawiającego oraz warunki odpowiedzialności gwaranta..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.10 - 45.11.11.10 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.42.11.25 - 45.42.11.25 .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 81432.51 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.08.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FENETRA Sp. z.o.o., LEWKOWIEC 15A, 63-400 Ostrów Wielkopolski, kraj/woj. wielkopolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 81432.51
  • Oferta z najniższą ceną: 81432.51 oferta z najwyższą ceną: 104028.20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.