Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-04-29
Wałbrzych: Wykonanie czterech pakietów szkoleń w ramach PO KL dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu
Numer ogłoszenia: 126214 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Wałbrzychu , ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, woj. dolnośląskie, tel. 074 8407300, faks 074 8407376.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.urzadpracy.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie czterech pakietów szkoleń w ramach PO KL dla Powiatowego Urzędu Pracy w Wałbrzychu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja szkoleń dla osób bezrobotnych z Powiatu Wałbrzyskiego. Łącznie szkoleniami zostanie objętych 35 osób bezrobotnych..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust. 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia ; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; oraz spełniają warunki szczególne: 5.złożą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i o nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu; 6.posiadają aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzony przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej 7.dysponują odpowiednimi osobami do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach i doświadczeniu zawodowym opisanych w załączniku nr 1 -szczegółowy opis przedmiotu zamówienia- do siwz (dla każdego z pakietu z osobna) tj.: 1 w zakresie pakietu nr 1 - Recepcjonista z nauką języka obcego osobami, które dysponują (uwaga - ilekroć poniżej mowa o Tabeli zamawiający rozumie przez to odpowiednią Tabelę z załącznika nr 1 do siwz pn: :szczegółowy opis przedmiotu zamówienia): 1.wykształceniem wyższym dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 1 w pozycji od 1 do 11 i: a)doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych lub młodzieży na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień określonych w Tabeli Nr 1 w pozycji od 1 do 11, lub b)doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności administracyjne z zakresu obsługi hotelowej na przestrzeni 3 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania . 2.Wykształceniem wyższym (filologia angielska w przypadku prowadzenia lektoratu języka angielskiego oraz filologia germańska w przypadku prowadzenia lektoratu języka niemieckiego) dla zagadnienia wskazanego w Tabeli Nr 1 w pozycji 12 i doświadczeniem w charakterze lektora bądź nauczyciela języka obcego w okresie trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania 2. w zakresie pakietu nr 2 - Kelner - barman z nauką języka obcego dla początkujących osobami, które dysponują: 1.wykształceniem wyższym dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 2 w pozycji od 1 do 9 i: a) doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych lub młodzieży na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 2 w pozycji od 1 do 9, lub b) doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności kelnerskie lub barmańskie na przestrzeni 3 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 2 w pozycji od 3 do 7, 2.wykształceniem wyższym (filologia angielska w przypadku prowadzenia lektoratu języka angielskiego oraz filologia germańska w przypadku prowadzenia lektoratu języka niemieckiego) dla zagadnienia wskazanego w tabeli Nr 2 w pozycji 11 i doświadczeniem w charakterze lektora bądź nauczyciela języka obcego w okresie trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania, 3.wykształceniem minimum średnim i doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności kelnerskie lub barmańskie na przestrzeni 3 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnienia wskazanego w Tabeli Nr 2 w pozycji 12, 4.wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnienia wskazanego w Tabeli Nr 2 w pozycji 10. 3.w zakresie pakietu nr 3 - Grafika komputerowa na potrzeby reklamy i marketingu osobami, które dysponują: wykształceniem wyższym oraz doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych lub młodzieży zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania, chociażby z jednego zagadnienia określonego w Tabeli Nr 3 w pozycji od 1 do 12, 2)Dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 3 w pozycji od 13 do 21: a)wykształceniem wyższym informatycznym i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień określonych w Tabeli Nr 3 w pozycji od 13 do 21 lub b)wykształceniem wyższym i doświadczeniem zawodowym z zakresu tworzenia materiałów reklamowo - marketingowych zdobyte na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień określonych w Tabeli Nr 3 w pozycji od 13 do 21. 4.w zakresie pakietu nr 4 - Pracownik biura podróży z obsługą komputera i nauką języka obcego, które dysponują: 1)wykształceniem wyższym dla zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 4 w pozycji od 1 do 9 i: a) doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych lub młodzieży na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla któregokolwiek z zagadnień wskazanych w Tabeli Nr 4 w pozycji od 1 do 9, lub b) doświadczeniem w kierowaniu, nadzorowaniu zespołu pracowników wykonujących czynności związane z obsługą ruchu turystycznego na przestrzeni 3 lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania, 2)wykształceniem wyższym i doświadczeniem w prowadzeniu zajęć dla osób dorosłych zdobytym na przestrzeni trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnienia określonego w tabeli Nr 4 w pozycji 10, 3)wykształceniem wyższym (filologia angielska w przypadku prowadzenia lektoratu języka angielskiego oraz filologia germańska w przypadku prowadzenia lektoratu języka niemieckiego) i doświadczeniem w charakterze lektora bądź nauczyciela języka obcego w okresie trzech lat licząc wstecz od daty ogłoszenia przedmiotowego postępowania dla zagadnienia określonego w Tabeli Nr 4 w pozycji 11. 8.wykonali lub wykonują minimum jedną usługę o charakterze i złożoności porównywalnej do przedmiotu zamówienia (w zależności od części przedmiotu zamówienia (pakietu) na które wykonawca złoży ofertę to wykonana usługa winna obejmować zakres wynikający z ilości ww. części) Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie przez Zamawiającego wg formuły spełnia-nie spełnia. Zamawiający zastrzega sobie prawo weryfikacji złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku gdy Wykonawcą jest podmiot zobowiązany do rejestracji w Krajowym Rejestrze Sądowym, a w załączonym odpisie z rejestru nie uwzględniono zmian w tekście dokumentu, Wykonawca dodatkowo zobowiązany jest do dołączenia do oferty dowodu złożenia w sądzie rejestrowym ww. zmian; 2.Aktualny dokument potwierdzający dokonanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych wydany na podstawie art. 20 ust.4 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t. j. Dz.U. z 2008 r. Nr 69, poz. 415 z późn. zm.) przez, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, wojewódzki urząd pracy ; 3.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczeniu z udziału w postępowaniu; 4.Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z podaniem ich doświadczenia zawodowego, uprawnień oraz z podaniem ich wykształcenia; 5.Wykaz wykonanych lub wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat licząc od dnia wszczęcia przedmiotowego postępowania usług, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem, złożonością i wartością przedmiotowi zamówienia 6.Dokumenty potwierdzające, że ww. usługi zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Posiadany certyfikat jakości świadczonych przez Wykonawcę usług . - 10
- 3 - Zaangażowanie Wykonawcy w pozyskiwanie miejsc pracy dla absolwentów szkolenia - 5
- 4 - Doświadczenie Wykonawcy w zakresie realizacji danego szkolenia będącego przedmiotem zamówienia. - 20
- 5 - Warunki szkolenia - 25
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.urzadpracy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego w pok. nr 121.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.05.2009 godzina 09:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie zamawiającego ul. Ogrodowa 5b, 58-306 Wałbrzych, pok. nr 110 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane jest ze środków projektowych Projekt przeciw bezrobociu PO-KL.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Recepcjonista z nauką języka obcego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jedna grupa szkoleniowa licząca 10 osób bezrobotnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 13.11.2009.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kelner - barman z nauką języka obcego dla początkujących.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jedna grupa szkoleniowa licząca 10 osób bezrobotnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grafika komputerowa na potrzeby reklamy i marketingu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jedna grupa szkoleniowa licząca 5 osób bezrobotnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 23.10.2009.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pracownik biura podróży z obsługą komputera i nauką języka obcego.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jedna grupa szkoleniowa licząca 10 osób bezrobotnych.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2009.
INNE PRZETARGI Z WAŁBRZYCHA
- Przebudowa/remont ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Budowa bazy magazynowo-transportowej wraz z zagospodarowaniem terenu przy ul. Beethovena w Wałbrzychu
- Świadczenie usług dotyczących sporządzania operatów szacunkowych, inwentaryzacji szkicowych budynków i dokumentacji niezbędnej do uzyskania zaświadczeń o samodzielności lokali
- Remont dachu i pomieszczeń biurowych w budynku Inspektoratu ZUS w Kamiennej Górze.
- "KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DO BUDYNKÓW I LOKALI SĄDU REJONOWEGO W WAŁBRZYCHU"
- Sporządzenie dokumentacji projektowej, wykonanie i montaż wystroju pomieszczenia buduaru księżnej Daisy znajdującego się na drugim piętrze południowego skrzydła Zamku Książ w Wałbrzychu
więcej: przetargi w Wałbrzychu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa przygotowania i przeprowadzenia kursu z zakresu autoprezentacji i wystąpień publicznych w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
- Usługa organizacji wyjazdów uczniów i opiekunów w ramach projektu pt.: "Uczymy się by zmieniać świat" finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach programu Erasmus+.
- Dostawa, instalacja i wdrożenie Zintegrowanego Systemu klasy ERP z usługami serwisu oraz dostawa i instalacja serwera oraz dostawa ekranów multimedialnych wraz z systemem obsługującym
- Podniesienie potencjału ratowniczego OSP Bruszewo na terenie gminy Sokoły
- Kompleksowa usługa organizacji szkolenia "Marketing usług EURES i rynku pracy", wraz z jednodniową grupową wizytą studyjną w urzędzie pracy w Słowacji
- Przeprowadzanie specjalistycznych szkoleń w zakresie bezpieczeństwa ruchu drogowego w podziale na części.
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.