eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaEtap I remontu budynku przy ul. Szaserów 139 polegający na remoncie elewacji oraz wymianie stolarki okiennej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-11

Warszawa: Etap I remontu budynku przy ul. Szaserów 139 polegający na remoncie elewacji oraz wymianie stolarki okiennej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 126215 - 2014; data zamieszczenia: 11.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147908 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga-Południe m.st. Warszawy, ul. Walewska 4, 04-022 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 300 35 27, faks 22 300 35 30.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Etap I remontu budynku przy ul. Szaserów 139 polegający na remoncie elewacji oraz wymianie stolarki okiennej na terenie administrowanym przez ZGN Praga-Południe m. st. Warszawy..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest etap I remontu budynku przy ul. Szaserów 139 polegający na remoncie elewacji oraz wymianie stolarki okiennej 2.Zakres prac obejmuje m.in.: -remont elewacji budynku -wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, UWAGA!!!! Zamawiający dysponuje prawomocnym pozwoleniem na budowę. 3.Rodzaj robót i warunki ich wykonania określa dokumentacja projektowa wraz z przed-miarami robót stanowiąca Załącznik nr 6 do SIWZ oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót stanowiąca Załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Zamawiający zastrzega, że wszystkie wskazane z nazwy materiały (wyroby) w dokumentacji projektowej, przedmiarach robót oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów technicznych lub standardów jakościowych. Oznacza to, że w przypadku wskazanych z nazwy materiałów i wyrobów Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych materiałów i wyrobów nie gorszej jakości niż opisane w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Ciężar udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważ-ny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składają-cym ofertę art. 30 ust 5 ustawy Pzp). W takim przypadku Oferent musi przedłożyć w ofercie odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 5.Zlecanie i rozliczanie robót: 1)Odbiór przedmiotu zamówienia nastąpi protokołem odbioru końcowego. 2)Podstawą do wystawienia faktury jest kosztorys powykonawczy sporządzony w oparciu o składniki kalkulacyjne wykazane w kosztorysie ofertowym, sprawdzony przez wskazanego w umowie inspektora nadzoru inwestorskiego Zamawiającego oraz protokół odbioru robót. 3)Rozliczenie wykonanych robót będzie odbywało się kosztorysem powykonawczym, według cen jednostkowych robót określonych w kosztorysie ofertowym i rzeczywistych ilości wykonanych robót. 4)Warunki techniczne wykonawstwa określają odpowiednie przepisy normatywne (PN i BN) oraz Warunki techniczne wykonania i odbioru robót budowlano-montażowych Tom 1- Budownictwo ogólne. 5)Rozliczenie za wykonanie przedmiotu umowy będzie odbywało się fakturą końcową. 6.Wykonawca zobowiązany jest do: a)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie ze złożoną ofertą i zawartą umową, b)zapewnienia wszelkich pozwoleń i zgód na zajęcie terenu nie będącego w admini-strowaniu ZGN Praga-Południe oraz związanych z nimi zobowiązań finansowych. c)realizacji robót będących przedmiotem umowy zgodnie z ustawą Prawo Budowlane (Dz. U. z 2010r. Nr 243 poz. 1623 z późn. zm. zwanym dalej Prawo Budowlane), polskimi normami, zasadami sztuki budowlanej, wiedzy technicznej, przy zastosowaniu obowiązujących przepisów, technologii, norm i warunków technicznych, przepisami BHP oraz BIOZ, a za skutki ewentualnych wypadków Wykonawca po-nosi całkowitą odpowiedzialność cywilną-prawną. d)zastosowania materiałów i urządzenia wbudowanych w związku z realizacją niniejszego zamierzenia budowlanego spełniających zasady wprowadzania do obrotu lub udostępniania na rynku krajowym wyrobów budowlanych określone ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych oraz o systemie oceny zgodności (Dz. U. Nr 92, poz. 881 z późn. zm.), e)zabezpieczenia i oznakowania prowadzonych robót oraz utrzymania stanu technicznego i prawidłowości oznakowania miejsca realizacji robót przez cały czas ich trwania, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie instrukcjami i przepisami bez dodatkowego wynagrodzenia. f)używania własnych narzędzi, sprzętu i materiałów do wykonania robót oraz zapew-nienia we własnym zakresie transportu materiałów narzędzi i sprzętu do miejsca wykonywania robót, g)bieżącego utrzymania porządku i czystości na stanowiskach pracy oraz kompleksowego uprzątnięcia miejsc wykonywania robót i ciągów komunikacyjnych codziennie po zakończeniu prac oraz wywozu wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizowanych robót z zapewnieniem ich utylizacji, h)zapewnienia zaplecza technicznego i socjalnego dla potrzeb budowy, zapewnienia zasilania urządzeń i narzędzi w energię elektryczną oraz miejsca poboru wody bez dodatkowego wynagrodzenia, i)wykonanie niezbędnych prób, badań, pomiarów , zabezpieczeń, włączeń, odbiorów technicznych wraz z opłatami. j)przywrócenia terenu do stanu pierwotnego (przejścia przez drogi, dojazdy itp.). k)zastosowanie materiałów do realizacji zamówienia spełniających warunki określone w art.10 ustawy Prawo Budowlane...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.41.00.00 - Tynkowanie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.H.U. AURA Agnieszka Beata Soin, ul. 3 Maja 11, 06-230 Różan, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 213356,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 100493,09

  • Oferta z najniższą ceną: 100493,09 / Oferta z najwyższą ceną: 128829,92

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.