eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Młynary › Dostawę fabrycznie nowego autobusu szkolnego

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2009-04-29

Młynary: Dostawę fabrycznie nowego autobusu szkolnego
Numer ogłoszenia: 126220 - 2009; data zamieszczenia: 29.04.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta i Gminy Młynary , ul. Dworcowa 29, 14-420 Młynary, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2486082 w. 41, faks 055 2486400.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mlynary.bip.doc.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawę fabrycznie nowego autobusu szkolnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego autobusu /rocznik 2009/ przystosowanego do przewozu uczniów do szkół spełniającego poniższe wymagania - ilość miejsc siedzących: 40 - rodzaj paliwa: olej napędowy - moc silnika :od 125 - 155 kW, wysokoprężnych, turbo doładowanie, spełniający wymagania EURO 4, usytuowany z tyłu pojazdu, - skrzynia biegów 6 -stopniowa mechaniczna, synchronizowana, - nadwozie: konstrukcja - metalowa, zintegrowana z ramą podwozia, - szkielet nadwozia wykonany z profili stalowych zamkniętych o podwyższonej odporności na korozję, zabezpieczonych antykorozyjnie, spawany techniką spełniającą wymagania norm PN EN ISO 3834-2:2007, DIN 6700-2:2001, Uwaga !! - wymaga się dołączenie do oferty odpowiednich certyfikatów potwierdzających spełnienie przez producenta autobusu w/w wymogu, - układ kierowniczy ze wspomaganiem, - układ hamulcowy wyposażony w ABS,hamulce tarczowe na obu osiach, ogranicznik prędkości, - zawieszenie pneumatyczne, - fotele pasażerskie: miękkie wyposażone w zagłówki, z podłokietnikami od strony przejścia, wyposażone w pasy bezpieczeństwa, - poszycie zewnętrzne wykonane z materiałów odpornych na korozję /aluminium, tworzywo sztuczne, blacha nierdzewna/, - szyby: boczne (z górną częścią przesuwalną) oraz wywietrznik dachowy, - poszycie wewnętrzne ścian bocznych i sufitu :wyłożone tapicerką miękką i elementy z ABS, - podłoga wykonana ze sklejki wodoodpornej pokryta wykładziną antypoślizgową, - lusterka zewnętrzne ogrzewane i sterowane elektrycznie, - siedzenie kierowcy na zawieszeniu pneumatycznym, wyposażone w pasy bezpieczeństwa, - osłony przeciwsłoneczne, - stanowisko kierowcy oddzielone od przestrzeni pasażerskiej stałą przegrodą z pleksi lub innego materiału, - podświetlenie ramki z tablicami płytowymi z symbolem Autobus szkolny wewnątrz pojazdu z przodu i tyłu autobusu, - zestaw radiowy (radioodtwarzacz CD, wzmacniacz, zestaw głośników, mikrofon), - instalacja elektryczna 24V, - ogrzewanie wnętrza wodne niezależny agregat grzewczy + nagrzewnice, - dwoje drzwi pasażerskich : przednie otwierane pneumatycznie ze stanowiska kierowcy, tylne (środkowe) - otwierane ręcznie - klimatyzacja manualna - blokadą w czasie jazdy oraz blokadą uruchomianą przez kierowcę (otwarcie drzwi sygnalizowane akustycznie), - opony bezdętkowe + koło zapasowe, - tachograf cyfrowy, - bagażniki podłogowe o pojemności min. 2,5 m3 - bagażniki wewnętrzne, poręcze poziome, - wieszaki na słupkach międzyokiennych, zasłonki, - ekran pod silnik, - zestaw kluczy, - trójkąt ostrzegawczy, - lampa przenośna, - podnośnik przenośny, - gaśnice, - apteczka, - halogeny przednie, - kolorystyka nadwozia - w dowolnej kolorystyce nadwozia ale przy takim oznaczeniu, że jest to autobus służący do przewozu dzieci który wg art. 57 ust 1 Ustawy Prawo o ruchu drogowym oznacza się z przodu i z tyłu kwadratowymi tablicami barwy żółtej z symbolem dzieci -barwy czarnej Oferowany autobus winien być zbudowany i wyposażony w taki sposób aby spełniał wymogi rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r Nr 32 poz.262 z póź.zm.), a w szczególności budowy autobusu szkolnego §22 tego rozporządzenia tj. posiadać: m.in. Tablice z napisem Autobus Szkolny, tablice z symbolem DZIECI, znak STOP z przodu i z tyłu autobusu, lampy ostrzegawcze na tylnych narożach dachu oraz aby w/w wymagania były zgodne z ustawą z dnia 20 czerwca 1997 r Prawo o Ruchu Drogowym (tekst jednolity Dz.U.Nr 108 z 908) 2. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom. Zamawiający nie przewiduje możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonanie zamówienia części zamówienia podwykonawcom. 3. Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 4.1 Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 4.2 Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4.3 Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 4.4 Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 4.5 Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 5. Wymagania dot. gwarancji - minimum 2 lata bez ograniczeń przebiegu - minimum 3 lata na perforację nadwozia Wskazanie miejsca serwisowania autobusu uwzględniając gwarancję na podzespoły mechaniczne i elektryczne powinno znajdować się w jak najbliższej odległości od siedziby Zamawiającego..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium, Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 8 000,00 zł, (słownie: osiem tysięcy 00-100). 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 2.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Urząd Miasta i Gminy Młynary, 14 -420 Młynary, ul. Dworcowa 29 na numer rachunku 97 8303 1029 0030 0300 0101 0003 z adnotacją (wadium na autobus), 2.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 2.3) w gwarancjach bankowych, 2.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275) w terminie do 15 maja 2009 roku sposób przekazania: w przypadkach określonych punkt. 2.2) - 2.5) złożenia dokumentów w siedzibie Zamawiającego . 4. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 6. W przypadku niezabezpieczeni oferty jedną z określonych w niniejszej specyfikacji form wadium wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 Nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4. 2.2 Podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli: 3.1 Jest niezgodną z ustawą 3.2 Jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych. 3.3 Jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji 3.4 Zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, 3.5 Została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3.6 Zawiera błędy w obliczeniu ceny 3.7 Wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 Prawa zamówień publicznych 3.8 Jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów, 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (załącznik Nr 1), A.2) Projekt umowy - parafowany przez wykonawcę (załącznik Nr 2), A.3) Dokument gwarancyjny (załącznik Nr 3). B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (załącznik Nr 4). C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy lub usługi te zostały wykonane należycie. D. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: D.1) Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.1) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. D zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. D. E. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: E.1 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie F. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów F.1 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem. F.2 Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 85
  • 2 - Okres gwarancji na cały autobus - 15

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mlynary.bip.doc.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy Młynary 14 - 420 Młynary, ul. Dworcowa 29 (pokój Nr 9).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.05.2009 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy Młynary 14 - 420 Młynary, ul. Dworcowa 29 (pokój Nr 1 - sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.