Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-03-29
Legnica: Przetarg ograniczony na usługi doradcze dla pracowników ARR ARLEG S.A. w zakresie świadczenia usług proinnowacyjnych w trzech obszarach tematycznych: stymulowanie kreatywności i wspieranie postaw innowacyjnych w przedsiębiorstwie, pozyskiwanie finansowania zewnętrznego o charakterze udziałowym, wspieranie budowy sieci powiązań kooperacyjnych-inicjatyw klastrowych
Numer ogłoszenia: 126220 - 2013; data zamieszczenia: 29.03.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Rozwoju Regionalnego "ARLEG" S.A. , ul. Rataja 26, 59-220 Legnica, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 8622777, faks 0-76 8620968.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arleg.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: spółka akcyjna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg ograniczony na usługi doradcze dla pracowników ARR ARLEG S.A. w zakresie świadczenia usług proinnowacyjnych w trzech obszarach tematycznych: stymulowanie kreatywności i wspieranie postaw innowacyjnych w przedsiębiorstwie, pozyskiwanie finansowania zewnętrznego o charakterze udziałowym, wspieranie budowy sieci powiązań kooperacyjnych-inicjatyw klastrowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług doradczych dla pracowników Zamawiającego w zakresie świadczenia usług proinnowacyjnych w trzech obszarach tematycznych: - Stymulowanie kreatywności i wspieranie postaw innowacyjnych w przedsiębiorstwie - Pozyskiwanie finansowania zewnętrznego o charakterze udziałowym - Wspieranie budowy sieci powiązań kooperacyjnych- inicjatyw klastrowych. 1.Doradztwo w zakresie stymulowania kreatywności i wspierania postaw innowacyjnych w przedsiębiorstwie, w tym udział w: - prowadzeniu warsztatów tematycznych realizowanych na rzecz przedsiębiorców mających na celu wykreowanie innowacyjnych rozwiązań w zakresie prowadzonej przez nich działalności gospodarczej i tworzenie kultury innowacyjnej w przedsiębiorstwie - opracowywaniu raportów z warsztatów. 2.Doradztwo w zakresie pozyskiwania finansowania zewnętrznego o charakterze udziałowym obejmujące min: - analizy stanu przedsiębiorstw w zakresie gotowości do pozyskania finansowania zewnętrznego, - oszacowanie wartości podmiotu transakcji, - opracowywanie strategii doboru potencjalnego inwestora dla przedsiębiorców - poszukiwanie i selekcje inwestorów, - przygotowanie memorandum informacyjnego wraz z prognozami ukazującymi potencjał oferowanego biznesu, - organizacje i przeprowadzenie transakcji, - zaplanowanie i pomoc przy negocjacjach, - pomoc przy wprowadzeniu spółki na alternatywny system obrotu New Connect, - pomoc przy opracowywaniu dokumentów dla inwestora, - udział w warsztatach tematycznych dla przedsiębiorców. 3.Doradztwo w zakresie wspierania budowy sieci powiązań kooperacyjnych - inicjatyw klastrowych obejmujące min: - podstawy teoretyczne budowy i działalności klastrów, - dobre praktyki z kraju i ze świata, - przygotowanie strategii rozwoju inicjatyw klastrowych, - udział w warsztatach tematycznych dla inicjatyw klastrowych. Usługi doradcze w ogólnej liczbie 950 godzin świadczone będą w siedzibie Wykonawcy bądź Zamawiającego lub w siedzibie przedsiębiorców biorących udział w projekcie lub w innym miejscu wyznaczonym przez Zamawiającego na terenie województwa dolnośląskiego, lubuskiego oraz opolskiego, przy czym wynagrodzenie za usługę ma charakter ryczałtowy i obejmuje wszystkie koszty ponoszone przez Wykonawcę. Całkowita wielkość lub zakres: Wartość zamówienia nie przekracza kwoty określonej w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy - Prawo zamówień publicznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.40.00.00 - Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna w/w warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże (zał. nr 2 do wniosku), że zrealizował w każdym z trzech obszarów tematycznych przynajmniej: 1. Co najmniej dwie usługi doradcze z każdego obszaru tematycznego o wartości nie mniejszej niż 60 000 złotych łącznie. 2. Przy jego udziale dokonano przynajmniej jednej transakcji wejścia kapitałowego inwestora. Uwaga: Nie uznaje się usług doradczych związanych z pozyskaniem środków z UE m.in.: przygotowanie dokumentacji aplikacyjnej (biznes plan, studium wykonalności, itp.) Na potwierdzenie, że usługi doradcze w pkt. 1-2 zostały wykonane należycie, należy dołączyć odpowiednie dokumenty np. referencje, protokoły odbioru usług, etc Ocena spełnienia w/w warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach (zał. nr 2 do wniosku).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna ww. warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże w załączniku nr 3 do wniosku, iż dysponuje bądź będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. siedmioosobowym zespołem w skład którego wchodzą przynajmniej następujący eksperci: 1. Kierownik zespołu ekspertów: a. posiadający wykształcenie wyższe o profilu prawniczym/ekonomicznym, b. posiadający doświadczenie jako Kierownik w realizacjach usług prawnych i doradczych (w zakresie przedsiębiorczości i innowacyjności) 2. Ekspert ds. pozyskiwania finansowania zewnętrznego o charakterze udziałowym (2 osoby): a. posiadający wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, b. zrealizował co najmniej 5 usług w zakresie przedmiotu zamówienia, 3. Ekspert ds. stymulowania kreatywności (2 osoby): a. posiadający wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, b. zrealizował co najmniej 5 usług w zakresie przedmiotu zamówienia, 4. Ekspert ds. budowy inicjatyw klastrowych (2 osoby): a. posiadający wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym, b. zrealizował co najmniej 3 usługi w zakresie przedmiotu zamówienia, Należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że usługi doradcze o których mowa powyżej zostały wykonane przez konsultantów należycie np. referencje, protokoły odbioru usług, etc. Ocena spełnienia ww. warunków udziału w postępowaniu przez Wykonawcę zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach (zał. nr 3 do wniosku).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje opisu sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Dokument rejestrowy Wnioskodawcy. Dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
W przypadku, gdy liczba Wykonawców spełniających warunki zawarte w ogłoszeniu przekroczy 5, Zamawiający przyzna odpowiednią ilość punktów Wykonawcy za usługi doradcze (spełniające wymagania) przedstawione w załączniku nr 2 - według wzoru: za każdą usługę doradczą 1 pkt. Zamawiający zaprosi do udziału w postępowaniu Wykonawców, którzy zdobędą największą liczbę punktów zgodnie z formułą opisaną powyżej.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Doświadczenie - 30
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arleg.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. 59-220 Legnica, ul.Rataja 26.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.04.2013 godzina 10:00, miejsce: Agencja Rozwoju Regionalnego ARLEG S.A. 59-220 Legnica, ul.Rataja 26.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany z Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka 2007 - 2013, Priorytet 5 - Dyfuzja innowacji, Działanie 5.2 - Wspieranie instytucji otoczenia biznesu świadczących usługi proinnowacyjne oraz ich sieci o znaczeniu ponadregionalnym w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z LEGNICY
- Dostawy artykułów spożywczych do Domu Pomocy Społecznej w Legnicy w 2025 r.
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - powtórka części 2 i 3
- DOSTAWY PRODUKTU LECZNICZEGO O NAZWIE REMDESIVIR
- Rozbudowa i modernizacja sieci LAN w siedzibie Nadleśnictwa Legnica - drugie postępowanie
- 9/PNO/2024 Sukcesywna dostawa części zamiennych i akcesoriów samochodowych do pojazdów Pogotowia Ratunkowego w Legnicy
- "Usługa przygotowania i dostarczania zestawów obiadowych dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 10 w Legnicy"
więcej: przetargi w Legnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa doradztwa w zakresie liczenia śladu węglowego produktu PGL LP oraz usługa obliczenia śladu węglowego wybranej grupy produktów
- Kompleksowa obsługa Politechniki Warszawskiej w zakresie ochrony własności przemysłowej na obszarze Rzeczypospolitej Polskiej
więcej: Usługi doradcze w zakresie działalności gospodarczej i zarządzania oraz podobne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.