Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-06-11
Głogów: KONSERWACJA STRUMYKA SĘPOLNA ORAZ STAWÓW W PARKU
PRZY ULICY BUDOWLANYCH W GŁOGOWIE.
Numer ogłoszenia: 126247 - 2008; data zamieszczenia: 11.06.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Głogów, ul. Rynek 10, 67-200 Głogów, woj. dolnośląskie, tel. 076 7265437, 527, fax 076 7265437.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.glogow.sbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KONSERWACJA STRUMYKA SĘPOLNA ORAZ STAWÓW W PARKU PRZY ULICY BUDOWLANYCH W GŁOGOWIE..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Konserwacja strumyka Sępolna i stawów w parku przy ulicy Budowlanych w Głogowie. 2. W ramach prac konserwacyjnych wykonywane będą: Bieżące utrzymanie Strumyka Sępolna obejmuje: · koszenie skarp cieku · usuwanie nieczystości z koryta i skarp cieku · oczyszczanie z namułu dna cieku · usuwanie zatorów · usuwanie i wywóz nieczystości · oczyszczenie z namułu przepustów · umocnienie, skarp i dna płytami prefabrykowanymi · uzupełnianie faszyną kanału · uzupełnianie skarp trawą i darniną Bieżące utrzymanie oczka wodnego położonego w parku przy ul. Budowlanych obejmuje: · oczyszczanie dna z namułu · usuwanie i wywóz nieczystości · koszenie i wygrabienie skarp · spuszczanie i napełnianie wody w stawie w zależności od potrzeb · kontrola poziomu wody w stawie i uzupełnianie jej w miarę potrzeb Bieżące utrzymanie 2 stawów betonowych położonych w parku przy ul. Budowlanych obejmuje: · oczyszczanie dna z namułu i roślin · usuwanie i wywóz nieczystości · spuszczanie i napełnianie wody w stawkach oraz ich oczyszczenie z namułu w miarę potrzeb Bieżące utrzymanie 2 rowków odprowadzających nadmiar wód ze strefy ciszy do oczka wodnego obejmuje: · koszenie skarp · usuwanie nieczystości · oczyszczanie z namułu dna · usuwanie zatorów · usuwanie i wywóz nieczystości · oczyszczenie z namułu przepustów
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy pzp. 2. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy pzp. 3. Wykonali w okresie pięciu lat roboty budowlane, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej dwie roboty odpowiadające swym rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Zamawiający za roboty podobne uzna wykonanie dwóch robót polegających na wykonaniu konserwacji w zakresie koszenia, odmulania cieku, faszynowania, profilowania skarp cieków melioracji podstawowej - na odcinku nie mniejszym niż 3 km każda oraz załączą dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie. 4. Dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do: - kierowania robotami budowlanymi w specjalności melioracyjnej w zakresie niezbędnym do wykonywania zamówienia, - posiadają aktualne zaświadczenie o przynależności do OIIB. 5. Posiadają ubezpieczenie prowadzonej działalności od OC. Zamawiający dokona oceny spełnienia w/w warunków na podstawie oświadczeń i dokumentów Wykonawcy na zasadzie spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - załącznik Nr 1 do SIWZ. 2. Kosztorys ofertowy opracowany metodą szczegółową. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert. Zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej musi posiadać adnotację właściwego organu wydającego to zaświadczenie o aktualności zapisów - dokonaną w terminie jak wyżej. 4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są złożyć do wniosku: · Pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów, przez pozostałych wykonawców, do reprezentowania ich w przedmiotowym postępowaniu albo reprezentowaniu w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, · Jeżeli oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy, umowę regulującą współpracę tych wykonawców. 5. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu w trybie art. 22 i art.24 pzp - załącznik Nr 2/1 i załącznik Nr 2/2 do SIWZ. 6. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, zgodnie z załącznikiem Nr 4 do SIWZ. 7. Informacja na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego, w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, załącznik Nr 4 do SIWZ. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności, załącznik Nr 5 do SIWZ. 9. Wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, - załącznik nr 3 do SIWZ. 10. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.glogow.sbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski Głogów, Rynek 10 ,67-200 Głogów, pok.314.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski Głogów, Rynek 10 ,67-200 Głogów, pok.314.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GŁOGOWA
- "Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenów i obiektów zarządzanych przez Głogowskie Obiekty Usługowe w Głogowie".
- Kompleksowe świadczenie usługi ochrony fizycznej z monitoringiem wraz z grupą interwencyjną obiektów należących do Muzeum Archeologiczno-Historycznego w Głogowie
- "Rozwój specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania w Gminie Miejskiej Głogów"
więcej: przetargi w Głogowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.